جاباما
۸۶۲۳۲۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

چشمی: روحم از پیشنهاد تیم قطری خبر ندارد

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت:روزی که به استقلال آمدم با قلبم آمدم و اگر بخواهم حرفی بزنم خودم زبان دارم و حرفم را می‌زنم و امیدوارم دیگر از این حاشیه‌ها درست نکنند.

خبرگزاری فارس: روزبه چشمی، مدافع استقلال بعد از تساوی با نفت آبادان گفت: واقعا نمی‌دانم در مورد داوری چه بگویم، چند بار در مورد داور حرف زدیم ولی همه به من گفتند چرا به داوری اعتراض می‌کنی، ولی اینجا همه نتیجه‌اش را دیدیم. گل سالم ما را بدون شک اشتباه اعلام کردند. توپ داخل زمین بود و داور در یک قدمی توپ خم شده اما صحنه را ندیده است. پس داور را برای چه آنجا گذاشتند؟

چشمی: روحم از پیشنهاد تیم قطری خبر ندارد

وی افزود: داور ۲-۳ صحنه آفساید واضح را نگرفت. یک سال است این حرف ها را می‌زنیم، اگر یکی از داوری ها به نفع ما بود همه شلوغ می‌کردند و می‌گفتند داوری‌ها به سود استقلال است. اگر خود داور این صحنه گل ما را دید و گفت اوت شده است من دیگر در مورد فوتبال حرفی نمی‌زنم.

چشمی در خصوص اینکه امروز شایعه شده او راهی کشور قطر می‌شود گفت: فکر می‌کنم این خبر امروز منتشر شد، خیلی جالب است یک سایت روز بازی این خبر را زده است! فکر می‌کنم می‌خواهند برای من حاشیه درست کنند، هم من که اینجا بوده ام و هم مدیر برنامه‌ام از این موضوع خبر ندارند و او خودش این خبر را تکذیب کرده است. من روزی که به استقلال آمدم با قلبم آمدم و اگر بخواهم حرفی بزنم خودم زبان دارم و حرفم را می‌زنم و امیدوارم دیگر از این حاشیه‌ها درست نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اشتباه عنوان شده.. دعوتنامه از طرف تیم محلی بغلام افغانستان بوده وخواستن که به وطن برگردی ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج