۸۶۲۳۲۷
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

حمله سالک به عراقچی: اگر هنری دارید «اینستکس» را حل کنید

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت آقای عراقچی اگر هنری دارد، مسئله اروپا و همین کانال مالی موسوم به اینستکس را حل کند که اروپایی ها قول داده بودند این مسئله را در طی چند هفته اجرایی کنند.

خانه ملت نوشت: عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت آقای عراقچی اگر هنری دارد، مسئله اروپا و همین کانال مالی موسوم به اینستکس را حل کند که اروپایی ها قول داده بودند این مسئله را در طی چند هفته اجرایی کنند.

احمد سالک درگفت و گویی، به اظهارات معان سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در رابطه با مهاجرت افغانی ها اشاره کرد و گفت: دلیل اینکه آقای عراقچی موضوع مهاجرت افغانستانی ها را در یک گفت و گوی زنده تلویزیونی مطرح کرده است را نمی دانم.

حمله سالک به عراقچی: اگر هنری دارید «اینستکس» را حل کنید

در شرایط فعلی ما باید با همسایگان خودمان روابط بسیار دوستانه ای داشته باشیم وی در ادامه افزود: اما شاید به این دلیل باشد که بخواهد سازمان ملل را برای دریافت بودجه هایی که به مهاجرین کشورهای دیگر اختصاص می دهند تحت فشار قرار دهد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس تصریح کرد: در این شرایط فعلی ما بایستی با همسایگان خودمان یک روابط بسیار دوستانه ای داشته باشیم بنابراین طرح چنین مسائلی به هیچ وجه در این زمان به مصحلت کشور نبوده است و سبب ایجاد یک تنش درون تشکیلاتی در داخل و خارج از کشور می شود.

جمهوری اسلامی ایران به مهاجرین کشورهای مختلف خدمات زیادی کرده است .

نماینده مردم اصفهان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به مهاجرین کشورهای مختلف اعم از سوری،افغانی و پاکستانی خدمات زیادی کرده است و اینها در جاهای گوناگونی از قبیل دانشگاه ها و حوزه های علمیه مشغول به فعالیت و تحصیل هستند اما یک مرتبه آقای عراقچی بحث مهاجرت افغانی ها را مطرح می کند و این خدمات را زیر سوال می برند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد: آقای عراقچی اگر هنری دارد، مسئله اروپا و همین کانال مالی موسوم به اینستکس را حل کند که اروپایی ها قول داده بودند این مسئله را در طی چند هفته اجرایی کنند اما تاکنون آن را عملیاتی نکرده اند و در واقع اروپایی ها کلاه به سر تیم مذاکره کننده گذاشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افغانها چند دهه هست که سربار ملت ایران هستند وباعث آن هم آمریکا وروسیه هست که با حمله به افغانستان باعث این دردسر برای ملت ایران شداند در واقع ملت ایران با افتخار مخارج لشکرکشی آمریکا وروسیه به افغانستان را میدهد در صورتی که به گفته عراقچی این هزینه اورگان افغانها را باید آمریکا وروسیه بدهد نه ملت ایران در واقع میشه گفت آمریکا وروسیه این هزینه خودشان را به دوش ملت ایران انداختند بدون اینکه مسولین ایران متوجه بشوند ودر واقع ملت ایران هزینه ومخارج دشمن خودشان را میدهند

    • دلدار

      چرا عراقچی حل کنه شما چهار تا موشک هوا کنید اونم خودش حله مثل برجام

    • ناصر شوریده

      من درست متوجه سخن اقای عراقچی نشدم اگر حرفی زده در این موقع اشتباست اما از اینکه بلحا ظ بیکاری جوانان خودمان واقعیت دارد تمام شرکتهای اطراف تهران برادران افغانی سر کار ولی جوانان ایرانی بیکارند چرا که کار فرما ها دلیل هم مزد کمتر وهم بیمه آنها را سر میبرند که یک نوع بی انصافی است

    • حیینی

      اقای سالک لطفا خودمان به این موضوع بیشتر دامن نزنیم .

    • بدون نام

      ایشون و سایر همکارانش و خصوصا جناب ظریف هنرش را دارند واقعا هم دارند به شرطی که آدمهای کوته بین و بیسوادی امثال تو اجازه بدهند و دخالت نکنند.

    • ج

      آقای عراقچی خیلی خیلی هم درست فرمودند.
      مثله اینستیکس را هم شماها مثل برجام چوب لای چرخش گذاشتین نمی گذارین دولت کارش رابکند اناینستیکس هم مثل پالرمو یا اف.ای.تی.اف.

    • بدون نام

      شما ها این قدر به فکر مردم ایران بودید ما این قدر بدبخت نبودیم

    • بدون نام

      ایناتاعراقچی را به غلط کردم نندازن ول کن نیستند

    • بدون نام

      عراقچی بازاری و دلال است نه سیاستمدار که بفهمد چه حرفی را کی و کجا بزند.

    • جعفر

      توحلش کن
      حاجی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خداشفات نده توهمینجوربمونی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج