۸۶۲۳۳۸
۱۰۰ نظر
۵۰۸۴
۱۰۰ نظر
۵۰۸۴
پ

داستان گل مشکوک استقلال و کارشناسی خسروی

بازی های هفته ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال ایران شب گذشته با انجام ۸ دیدار به پایان رسید که در یکی از این دیدار ها استقلال تهران در آبادان و طی یک بازی جنجالی برایر صنعت نفت با تساوی بدون گل متوقف شد و شانس قهرمانی در هفته آخر را از دست داد.

برترین ها: بازی های هفته ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال ایران شب گذشته با انجام ۸ دیدار به پایان رسید که در یکی از این دیدار ها استقلال تهران در آبادان و طی یک بازی جنجالی برایر صنعت نفت با تساوی بدون گل متوقف شد و شانس قهرمانی در هفته آخر را از دست داد.

طی این دیدار و در دقیقه ۶۶ تیم استقلال، روی نفوذ قائدی و شوت روح‌الله باقری به گل رسیدند اما کمک داور اعتقاد داشت که احتمالاً قائدی در موقعیت آفساید صاحب توپ شده یا اینکه توپ از خط عرضی زمین رده شده تا گل آبی‌ها مردود اعلام شود.

پس از مردود اعلام شدن این گل، نیمکت استقلال و بازیکنان این تیم اعتراض زیادی نسبت به گل مردود شده‌شان کردند که در جریان این اعتراضات، فرهاد مجیدی توسط داور بازی اخراج شد.

این گل مردود را از زاویه دوربین باشگاه استقلال ببینید:

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

داستان گل مشکوک استقلال و کارشناسی خسروی

در پایان این دیدار هم اعضای کادر فنی و مدیریت و بازیکنان استقلال به شدت علیه داوری محمدرضا اکبریان و کمک داور این بازی، مهدی الوندی اعتراض داشتند.

امیرحسین فتحی، مدیر عامل استقلال در گفت‌و‌گو با سایت این باشگاه درباره تصمیم داور دیدار آبی‌پوشان برابر صنعت نفت آبادان مبنی بر مردود اعلام کردن گل استقلال، گفت: برای داوری متأسف هستم. متأسفانه اتفاقات به شکلی است که هیچ چیز نمی‌توانم بگویم. داور کنار زمین با توپ چند سانتی‌متر فاصله داشت، اما اوت اعلام نکرد و تصاویر نشان می‌دهد که او مسیر توپ را دنبال می‌کند اما کمک داور اوت اعلام کرده است. برای فوتبال و لیگ امسال متأسف هستم که همه چیز به ضرر استقلال است و نتایج به این شکل پیش رفته است.

داستان گل مشکوک استقلال و کارشناسی خسروی

وی با بیان اینکه قطعا به فدراسیون اعتراض خواهیم کرد، تصریح کرد: اعتراض رسمی ما یکشنبه به فدراسیون ارسال می‌شود، اما 3 امتیاز ما را گرفتند و در خارج از خانه تنها یک امتیاز گرفتیم تا فرصت کلیدی استقلال از بین برود.

فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، گفت: به بچه‌های تیمم به خاطر نمایشی که داشتند، تبریک می‌گویم. من به عنوان سرمربی وظیفه‌ام است که از حق تیمم دفاع کنم.

داستان گل مشکوک استقلال و کارشناسی خسروی

وی افزود: شاهد اشتباه داوری بودیم، اما من اسمش را اشتباه داوری نمی‌‌گذارم. اسمش را فوتبال ناپاک هم نمی‌گذارم، بلکه شاهد فوتبال کثیف بودیم!

اصغر حاجیلو، سرپرست این تیم هم پس از تساوی بدون گل تیمش در خانه تیم صنعت نفت آبادان گفت: شب قبل از بازی در جلسه‌ای که داشتیم به محمودزاده گفتم درست است که شاید برای صنعت نفت فرقی نداشته باشد، اما برای ما فرق می‌کند، چون باید امروز با سه داوری که شرایط این بازی را داشتند و باتجربه بودند، قضاوت این دیدار انجام می‌شد.

وی افزود: شما مشاهده کردید و همه ایران دیدند که توپ اوت نشده، اما پنج داور چشمان خود را بستند و اوت گرفتند. به سعید فتاحی می‌گویم که هرچه دلش می خواهد، بگوید ولی من چیزی به او نمی‌گویم، چون اجازه تهمت نداریم. ضمناً درست نیست که سر تیم ما را اینگونه ببرند.

داستان گل مشکوک استقلال و کارشناسی خسروی

سرپرست تیم فوتبال استقلال ادامه داد: چندین بار به اعضای تیم گفتیم که مصاحبه تند انجام ندهند تا آشوب نشود و مشکلات گردن ما نیفتد، اما در این بازی باید برنده می‌شدیم. به تیم داوری و به ویژه به سعید فتاحی تبریک می‌گویم. آن گل درست بود و توپ به اوت نرفت. آقای فتاحی! تو خودت می‌دانی و سازمان لیگ و البته قضاوت با مردم.

حاجیلو درباره اخراج فرهاد مجیدی از روی نیکت استقلال گفت: مگر مربیان چقدر می‌توانند تحمل کنند. کسی که حقیقت را می‌گوید، باید اخراج شود و این قانون آقایان است.

وی درباره اتفاقات روی سکوهای ورزشگاه تختی آبادان علیه تیم استقلال عنوان کرد: اگر صنعت نفت می‌خواست نتیجه بگیرد و این بازی برایش مهم بود، آن وقت مردم چه کاری می‌کردند؟ البته عیبی ندارد، آنها فحاشی کردند و هرچه خواستند، از بالا بر سر ما زدند.

سرپرست تیم استقلال تصریح کرد: پس از 48 سال یاد گرفته‌ام که سرم را پایین بیندازم و بروم، اما امروز سر تیم ما را با این داوری بریدند. بهترین موقعیت را داشتیم که به قهرمانی نزدیک شویم، اما امروز اجازه ندادند که به قهرمانی نزدیک شویم و این مسئله دست دپارتمان داوری و یا هرکسی که بوده، در حق ما بی‌انصافی کرده است.

حاجیلو گفت: استقلال همیشه مظلوم بوده، چون هیچ‌وقت حق توهین کردن نداشتیم. آقای فتاحی هیچ‌وقت بابت تیم داوری که شرایطش از شب قبل معلوم بود، شما را نمی‌بخشم. درست است که ما باید از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم و گل می‌زدیم، اما شما این فرصت گل سالم را از ما گرفتید.

کارشناسان داوری، از جمله جعفر خوشرو، سعید مظفری زاده و نوید مظفری در مورد این گل اظهارات یکسانی داشتند و بر این باور بودند که توپ اصلا از خط عرضی زمین رد نشده بود که قائدی به آن ضربه زد.

اما امشب در برنامه شب های فوتبالی علی خسروی کارشناس برنامه اظهاراتی را در مورد این صحنه بیان کرد.

خسروی گفت طی تماس با الوندی (کمک داور این بازی)، وی قسم یاد کرده که توپ قبل از اینکه به زمین برسد از خط عبور کرده و به زمین بازی برگشته و طبق اصول نظارت، نظر کمک داور صحیح است و در توجیه این سوال که چرا داور پشت دروازه که در چند قدمی صحنه بود اوت شدن توپ را تشخیص نداد گفت که او از خط فاصله گرفته بود تا کمک داور بتواند صحنه را درست ببیند.

داستان گل مشکوک استقلال و کارشناسی خسروی

در حالی که تصویر بالا و همین طور فیلم دوربین باشگاه استقلال، عکس این موضوع را نشان می دهد!

کارشناسی داوری بازی صنعت نفت - استقلال:

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

داستان گل مشکوک استقلال و کارشناسی خسروی

بعد از این نوع کارشناسی خسروی، هواداران استقلال سیل فحاشی ها را در فضای مجازی به علی خسروی روانه کردند که باعث ناراحتی شدید وی شد.

ناراحتی شدید خسروی از هواداران استقلال:

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

داستان گل مشکوک استقلال و کارشناسی خسروی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این همون نیست که محروم شده بود این لنگی رو کی دوباره آورد معلوم هستش وزیر لنگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خداوکیلی خود این مردکه لنگی از کارشناسی خودش خندش نمیگیره؟

      • بدون نام

        این کارشناس تلویزیونیه لابد تلویزیونم لنگیه از نطر شما طرفداران فحاش استفراغ فردوسی پور و که با عقده هاتون بیرون کردید بس نبود

      • حسن

        آخه بی وجدان قبل حرف زدن کمی فکر کن. مگه میشه توپی جهت حرکتش به سمت بیرونه روی هوا از خط عبور کنه ولی وقتی به زمین رسید روی خط باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وجدانا کی فکر کنید به این موضوع اصلا مگه طبق قوانین طبیعت و فیزیک و ریاضی چنین چیزی امکانپذیر هست؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        جالب اینه بخاطر رشوه از پرسپولیس محروم شد جناب خسروی

      • استقلال

        لعنت به روحت

      • بدون نام

        مگه باقری دوپینگی نبود چرا کسی راجب دوپینگش چیزی نمیگه

    • بدون نام

      خسروی جان یعنی این همه کارشناس داوری و افراد مسئول و غیرمسئول دروغ میگن که گل سالم بود. وبا یک تلفن و قسم کمک داور که اشتباه کرده و بنظرم بعمد هم بوده شما هم طرف کمک داور و گرفتید و همه اظهارنظرهای کارشناسان را زیرپا گذاشتید حاشا به غیرتت. به قول عادل چیه این فوتبال مگه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        قائدی که تو بازی بود باید الان تو زندان میبود رو که نیست سنگ پاست

    • بدون نام

      اقای خسروی ناراحت نشوچون مکتب وادب استقلال واستقلالی فحاشی وحق به جانبی است ازمدیریت ان گرفته تاتوپ جمع کنشان اینهاهمش مقصرکمیته انضباطی هست که باوجودچنین اشخاص کثیفی شخصیتهارازیرپامیگذارندچون درمکتب استقلال فحاشی وکذب نهادینه شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کثیف اونیه کا با فوتبال کثیف قهرمان میشه

      • مانی

        چی زدی داداچ... بمام بده....

      • بدون نام

        درسته کولینوگفته.پنالتی پیروزی باید.درکلاسهای داوری تدریس بشه

      • بی نام

        توحرف نزن لنگی این خسروی درلیگ برترازشماپول گرفت ودربازی باسایپا براتون پنالتی گرفت تاقهرمان بشیدبعدهاایشون به خاطرتبانی محروم شد

      • حسن

        کثیف قهرمانی شما با حماست همه مسئولینه

      • ایرانی

        احسنت عالی گفتی وحقیقت روگفتی.اینافقط دنبال توجیه ن. وقتی مثلاسرمربیشون.بعدازکم اوردن وبرای سرپوش گذاشتن پای وزیروپیش میکشه اماعقلش باین قدنمیده که اگرحرفش درست بودوزیرسرمربی ماشبن سازی روتحت فشارقرارمیدادتامثل بازی باتراکتوروبدترازاون باسپاهان که حتی بچه دبستانی فهمیدکه وادادن تااون دوتاتیم به پرسپولیس برسن امااینونفهمیدن که خدایی که مظهرعدالته کیدومکرشونوبی اثرمیکنه به مهاجری دستورمیدادکه جلوپرسپولیس هم وابده. خجالت هم خوب چیزیه.

    • بدون نام

      کاررفقات بوده دری وری نگو

    • بدون نام

      به خدا واگذار میکنیم اگه حق رو نا حق کردن و ۳ امتیاز حساس رو از استقلال گرفتند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه فایده؟!

    • بدون نام

      جناب خسروی، توپ از عرض برای قائدی فرستاده نشده بود که حتی با ادعای شما، فرض کنیم ممکن است در هوا از خط گذشته و دوباره به قائدی رسیده باشد.حالا جناب انیشتین، توپی که طولی فرستاده شده مگر موشک کروز است که در فاصله چند سانتی متر از زمین دوباره از به داخل زمین برگردد! گل چنان سالم و گذشتن آن از خط چنان غیر محتمل بود که روی آنتن میثاقیان مجری برنامه ورزشی تا ربع ساعت بعد کماکان فکر می کرد گل بخاطر آفساید مردود شده است. گم و گور به گور شوید با این وضعیت داوری و توجیه های خنده دار. حداقل قدرت قبولِ حماقت هایتان را داشته باشید...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب خسروی به صورت حمایتی کارشناسی نکن اون کجاش از خط بیرون رفت توپ کاملن رو خط بود ...هر چی بارت کنن حقته کثافت عقده ای

      • بی نام

        احسنت به این تحلیلت واقعا خنده داره نمیدونم چطور میشه تو رو هوا بیرون رفته باشه و دوباره برگشت خورده باشه داخل . عزیزم اینا هدفشون قهرمانی تیم حکومتی بود که بهش رسیدن

      • بدون نام

        اقای خسروی بهتربگید.به کفته کمیته داوران.هرتوپ به قائدی برسه افسایده یااوته

      • بدون نام

        انقدر قائدی قائدی نکن قائدی باید تو زندان میبود نه تو زمین فوتبال به لطف مافیای کیسه تو زمین بود

    • بدون نام

      نمی خواهند کسانی که استقلال قهرمان بشود استقلال کل فصل از داور ها ضربه خورده

    • Amirreza.F.16

      یه فیلم بذار بفهمیم آفساید بوده یا مه

    • بدون نام

      آ خه آ فساید چه ربطی به اوت داره میگن آفساید گرفته نه اوت شما فیلمی بزارید که نشون بده آ فساید نبوده به نظر من که آ فساید درست بود جلوتر بود قائدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی تو نظر خواست

    • بدون نام

      لعنت برلنگ .تیم حکومت

      پاسخ ها

      • مهدی ترابی سنج

        این یارو اگه وجدان داشت که محروم نمیشد قسم خورد یعنی چی ملت چی فرض کردی

      • بدون نام

        لعنت بر کیسه و کیسه کش

      • کامران

        وارثان عبده قاتل تختی بهتراز این نمی شوندباستاره های جعلی اینجا داوران نتیجه تعیین می کنند توآسیا آخرند
        قهرمان واقعی مثل لیورپول وسیتی است حال می کنیم نه به طور داور شرط بند

    • مانی

      چشمای کورتو باز کن ببین اوت شده یا نه
      مرتیکه دروغگو...

    • بدون نام

      تورا بعنوان کارشناس اوردن که نظر کارشناسی بدی نه نظر دوروغ داور تائید کنی پلوان

    • بدون نام

      ببندش خسروی

    • بدون نام

      هرکه برای اثبات گفته هاش ازدین مایه می‌گذارد، 99%جنسش شیشه خورده داردوسعی میکنددروغش راثابت کند، انسان درستکار نه پای دین رابه میان می‌آورد نه سوگند می‌خورد...

    • مصطفی

      من پرسپولیسم.ولی حق شما رو بازی آخر خوردن...حق پرسپولیسم خوردن تا شله به زور قهرمان شه

    • م

      خداوکیلی جان من بدور از تعصب ابی قرمزی انصافا مزخرف میگه اون داور پشت دروازه قشنگ داره می بینه و توپو دنبال میکنه والا اصلا چطور میشه توپ بره بیرون باز بیاد تو زمین !!!سخن خیلی مزخرفیه

    • بدون نام

      بیشرف کجاش بیرون رفت

    • بدون نام

      حالا با این برد قهرمان میشدید ؟

      نهایت از بین 4 تیم مدعی 5 میشدید

    • بدون نام

      بلدین که برین فیفا شکایت کنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا چشت در بیاد لنگی قهرمان می شدیم

    • هوشی

      خب آخه عمو داری چرت میگی دیگه ... اولش با صراحت تایید میکنی اوت شده ... بعدش میزنی زیرش :)

    • بدون نام

      لنگ رو قهرمان کردین خیالتون راحت شددیگه

    • بی نام

      گل صددر صد سالم بود مگه میشه تو رو هوا بیرون باشه و وقتی میاد رو زمین داخل آخه ابله این چه تفسیری است به والله نمیخوان استقلال قهرمان بشه و هدفشون قهرمانی پرسپولیسه اینو همه دیدن و فهمیدن حتی خود طرفدارای منصف پرسپولیسم می دونندا این گل سالم بود

    • بی نام

      چرا سفسطه می کنی گل صدر صد سالم بود ای نو همه فهمیدن بس کنید حمایت از تیم حکومتی پرسپولیس وپنالتی به نفع پرسپولیس گرفتید ت تا این تیم نبازه و گل سالم استقلال اوت گرفتید خدا ازتون نگذره بی وجدانا

    • بدون نام

      خسروی مگه خودش داور بوده که از داوری چیزی سر در بیاره ؟ زمان داوری خودش چه گند هایی که نزده . اگر یادش رفته فیلمهای زمان خودش رو یه نگاهی بندازه. واقعا حیف اسم کارشناس به این سره خور داده بشه

    • حامد

      اخه مگه میشه توپ رو هوا بره بیرون بعد برگرده تو اونم وقتی توپ مسیرش مستقیم بطرف بیرونه ...مگه ظربه کرنر هست که کات داشته باشه .چرا فرا فکنی میکنید

    • بدون نام

      کمک داور غلط کرد کجاش اوت بود واقعا فوتبالمون خیلی کثیف شده وقتی معاون وزارت خارجه میگه خدا کنه تیم محبوبم قهرمان بشه باید فهمید که تا ۱۴۰۰ هیچ تیمی حق قهرمانی نداره

    • بدون نام

      ننگ به این فوتبال بخاطر زیرسوال نرفتن داور حاضرن در برنامه ی زنده تمام آبرو وحیثیت چندین و چندساله خودشونو به باد بدن،همه دنیا میدونن تنها جایی که حق بحق دار نمیرسه تو ایرانه.ماه مبارک رمضان بدرقه ی کارهای نادرست و قضاوتتون باشع اوناییکه دست استقلال بریدن از بازی رفت با ذوب پنالتی گرفته نشده با سپاهان و ماشین سازی .گل سالم با پدیده و بازی برگشت با..... که همه دیدیم سر تیم مظلوم ومنفور مسولین کشور بریدن.

    • بدون نام

      لعنت ب این فوتبال مهندسی شده لعنت ب این فوتبال کثیف لعنت ب فتاحی و کمیته داوران

    • zoro

      حالا گیریم بردید قهرمانی کجا بود که بدنش به شما این استقلالی ها کلا مغلطه و هوچیگری رو خوب بلدند کل فصل تر زدن حالا میخوان با یه توپ که از خط هم رد شده بگن قهرمانی جهان رو از ما گرفتند این مظفری زاده و دوستان هم که خیلی وقته می دونیم استقلالی هستند

      پاسخ ها

      • بی نام

        آخه بیشعور با این حرف زدنت اگه ی کم منصف باشی و آدم درک میکردی که این گل سالم بود و اون پنالتی که به نفعتون گرفته شد اول بودیمیر روی بازیکن ماشین سازی خطا کرد . جام مال شما اما ی کم شعور یاد بگیر

    • zoro

      حالا گیریم بردید قهرمانی کجا بود که بدنش به شما این استقلالی ها کلا مغلطه و هوچیگری رو خوب بلدند کل فصل تر زدن حالا میخوان با یه توپ که از خط هم رد شده بگن قهرمانی جهان رو از ما گرفتند این مظفری زاده و دوستان هم که خیلی وقته می دونیم استقلالی هستند

    • بدون نام

      اه این هواداران پشت سر خودشون و خانوادشون

    • بدون نام

      آقایان کارشناس لطفا بگویند : بالاخره آفسایدبود یا توپ از خط گذشته بود ؟ بعد به دقت نگاه کنید قائدی که در آفساید نبود و پای قائدی نگاه کنید کجا فرود میاد ؟ لعنت به این فوتبال

    • بدون نام

      خسروی همون موقع داوریت هم چیزی تو بساط نداشتی .تهی

    • مسعود. الف

      اولا شما اگه عرضه داشتین یه گل دیگه میزدین که حرف وحدیثی نباشه، ثانیا داور پشت دروازه وظیفه اش ا ی نه که ردشدن توپ از خط دروازه رو تشخیص بده، اینقدر هم مظلوم نمایی نکنین. چرا وقتی اشتباهات داوری به نفعتونه صدایی ازتون درنمیاد و میگیدماعادت نداریم درمورد داوری صحبت کنیم.

      پاسخ ها

      • صدرا

        آره دیگه گلهای آفسایدشون که قبول میشه یادشون رفته

    • مسعود. الف

      اولا شما اگه عرضه داشتین یه گل دیگه میزدین که حرف وحدیثی نباشه، ثانیا داور پشت دروازه وظیفه اش ا ی نه که ردشدن توپ از خط دروازه رو تشخیص بده، اینقدر هم مظلوم نمایی نکنین. چرا وقتی اشتباهات داوری به نفعتونه صدایی ازتون درنمیاد و میگیدماعادت نداریم درمورد داوری صحبت کنیم.

    • بی نام

      شک نکنید این فوتبال کثیف و نا پاکه نمخوام بگم بازیکنان پرسپولیس تبانی می کنند اما اوناییکه تصمیم گیرنده هستند می خوان پرسپولیس قهرمان بشه حالا به هر قیمتی نمیدونم چرا اما داورا ، وزارت ورزش ، کمیته اخلاق و.... همه دست به دست هم دادن تیم پرسپولیس قهرمان بشه گل صدر صد سالم بود انطرفم باخت پرسپولیس و با یک پنالتی صدر در صد مشکوک باتساوی عوض کردن

    • آبی

      آقای خسروی یک عمری رو داوری کردی و خیلی خطای داوری داشتی و گاف زیاد دادی ولی به هر غیر فوتبالی هم بپرسی این توپ از کجا به مهدی قائدی پاس داده شده که مستقیم به مهدی قائدی رسید و علی کریمی پشت ۱۸ ارسال کرده و از کناره ها سانت نشده که قوس برداره از اوت بیاد ، متاسفم برات که نه داوری بلد بودی ونه الان کارشناسی بلد باشی و شرف داوری رو با چندتومن عوض می کنی و اوت کمک داور بیشرف هم کثافت کاری داوری فوتبال ایران را اثبات کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آبی جان خسروس داور نبوده،کمک داور بود که تو چندتا بازی گذاشتنش داور وسط تا با تبانی پرسپولیس قهرمان بشه.البته از داوری وکمک داوری کلا محروم شد.محو شده بود چند سال حالا تازه پیداش شده!

    • بدون نام

      حقته که فوش بخوری

    • بی نام

      لعنت به شما جامو سال آینده همین اول لیگ بدین پرسپولیس و اینقدر با اعصاب و روان دیگر طرفداران تیم ها بازی نکنید بس کنید این فوتبال کثیف و

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخ حرص بخور

    • بی نام

      آخه اقای به ظاهر کارشناس توپ که از عرض زمین سانتر نشده که رفته باشه بیرون توپ رو تو عمق فرستادن پس چطور احتمال داره برون رفته باشه و دوباره برگشته روی خط . خودتم می دونی تفسیرت چقدر خنده دار و مضحکه . چرا نمیگید ما میخایم تیم پرسپولیس و قهرمان کنیم به هر قیمتی و تمام .

    • بدون نام

      برابر علم فیزیک این توپ اوت نبود.
      استدلال خسروی واقعا جوک قرنه

    • علی مقدسی

      اقای خسروی سلام وعرض ادب شما که پیشکسوت داوری هستید چطور میشه توپ از راه هوا بر گرد توزمین باتوجه به احترامی که برای شما قایل هستم این یکی رو چرت گفتی بادقت به پای مهدی قایدی نگاه کن متوجه میشی

    • saeidtaremi

      والا امسال پرسپولیس بیشتر از استقلال ضربه دیده همین‌ماشین سازی هم دوتا دیگه میتونست پنالتی بگیره درضمن اگه میبردین هم قهرمان نمیشدید یجور میگید قهرمانیو ازمون گرفتن انگار شما دوامتیاز ازپرسپولیس بالاتر میشد امتیازتون طرفداری کیسه یکم منصف باشین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو

    • ژاسمن

      خسروی از اون لنگی های کثیف روزگاره توپ رو زمین داره سانتر می کنه میگه از هوا سانتر کرده اونی که تصویر تلویزیونی نشون می ده فریز شده است آقای خسروی آقای کمک داور خودتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو هم کیسه آشغالی

      • علی

        فدارسیون فوتبال وزیر ورزش همه بدنبال این هستند که پرسپولیس قهرمان بشه واقعا شرم آور گل سالم استقلال مردود اعلام میشه تف به این داوری به اینها داور نمیگن گوسفند چران میگن

    • بدون نام

      ۳ساله که دارم میگم بوی لجن لنگ این فوتبال رو ورداشته

    • حمید چاو

      آرزوها شون بباد رفت کدام آرزو چقدر از خود متشکر هستند هر وقت استقلال کم میاره به داورا گیر می دند
      تو تهران بازیکن ماشین سازی توپ و با دست زد وپنالتی صددرصد بود ولی اینجور وحشیانه کسی به طرف داور حمله نکرد

    • احسان

      یک تاجی اصیل هیچوقت توهین نمیکنه.
      باید قبول کنیم واقعیت لیگ و داوری همینه.
      اصلا نمیشه شرایط را عوض کرد.
      ما صبوری می کنیم تا سال 2400
      به امید پیروزی

      پاسخ ها

      • کامران

        تا ۱۴۰۰ ورفتن این دارو دسته ک...ف!

    • بدون نام

      آقای خسروی!
      سال 87زمین ورزشی شهرداری منطقه 2تهران
      عصر روز پنجشنبه یادته؟
      بازی پیشکسوتان تیم ملی و هنرمندان.
      تیم پیشکسوتان 4صفر جلو بود.
      اومدی نزد شهردار کنار زمین جنب آب سردکن.15دقیقه مانده به پایان بازی.
      یادته چی گفتی؟
      تمامش کنم یا بازی را دربیارم؟
      یادته بعدش چکار کردی؟
      من یادمه.
      بازی مساوی شد.
      این همون تویی.
      شرافت و صداقت خوب چیزیه.
      ولی بعضیها ندارند.

    • بدون نام

      مظلوم نمایی نکن اقای خسروی فحش کهرچه عرض کنم حیف انسانیت که به تو گفته بشه
      مردک میگه کمک داور قسم خورد توپ تو هوا اوت شده اخه تو به کی اعتقاد داری که بهش قسم خوردی به مقدسات؟؟
      هر وقت به پول قسم خوردی باید باور کرد که راست میگی اقای(اغای) الوندی

    • حمزه

      مکتب کثیف کیسه همینه وقتی نمیتونن توی زمین غلطی کنند فحاشی میکنند البته حق دارن چهار ساله شدید زیرشن

      پاسخ ها

      • کامران

        برای همین است که تیمتون توآسیا هیچ غلطی نمی کنه! تیم کثیف دولتی به بنیانگذارش عبده قاتل تختی است همینه مثل تیم حکومتی رئال مادری که هم ازش بدشون میاد برید بااین قهرمانی هاستاره هاتون رااضافه کنید دیروز به وضوخ دیده شده باندشرط بنری تو داوران برابرسپاهان استقلال تراکتور سرهمه رابرید تیمی که حامیش خاله مینا ومجیدسوزوکی باشه بهتر از این نمی شه برویدبه سوی ستاره جعلی دوم بایاری تیخیر وامیدتا۱۴۰۰قهرمانید برانگو اینجوری قهرمان می شه!؟

    • کامران

      این دولت تو کشوز تر زده تو ورزش هم همینطور خدا ریشه اش رابکنه!؟
      مشتی دلقک

    • بدون نام

      من طرفدار از استقلال نیستم * این توپ ار خط ععبور نکرده بود * همه چی واضح و هویدا هست

    • بدون نام

      من طرفدار از استقلال نیستم * این توپ ار خط ععبور نکرده بود * همه چی واضح و هویدا هست

    • محمد

      آقای خسروی،هنوزیادمون نرفته ک بخاطر رشوه گیری محروم شدی،چقدر تابلو بود اون زمان ک ب نفع پرسپولیس سوت میزدی،حالا واسه خودشیرینی چرت میگی

    • بدون نام

      فقط میتونم بگم لعنت به وجود بی وجودتون..باعث ناراحتی این همه هوادار ونابوت کردن استقلال هرکسی هست به امیدخدا ی یکتا هرچی پول کثیف جم کرده باگدای روشون میزاره براخانوادش هواداری استقلال حقشونه چون بایدشماهارو کاری تون کنن که در فوتبال که جای خودداری ویلچربیمارستان هم جوابگوتون نباشه.

    • علی اکبری

      آقای خسروی توپ از پشت هجده مستقیم و با شتاب زیاد پاس داده شده،اقای عقل کل! چطور ممکنه توپ بره بیرون وبرگرده ؟مگر از کناره پاس داده شده؟نه فهم مطالعه کن و به فهم که چی بلغور میکنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این مردک داورپینگ پنگ بوده که فکرکرده نوپ با یه ضربه کات دار میره تو اوت وبرمیگرده زبرپای قائدی

    • mazyar

      آخرین حرف هایی که عادل فردوسی پور عزیز در نود گفت : در این شکی نیست که فوتبال ایران ، فوتبال مریضی است!
      به امید هتریک قرمز ها و بهت تیم های مریض
      #دوباره نود
      #دوباره عادل
      #ژن خوب

    • مجید

      برو جلو بوق بزن آقا فرهاد

    • بدون نام

      خوب آقای خسروی این عکس ببینه اگه خودشو لایق فحش ندید اونوقت حق با اونه

    • moharram akbariyan

      مگر اشتباهات داوری جزه فوتبال نیست در هر بازی تراکتورسازی از این اتفاق ها افتاده گفتید اشتباهات داوری جزه فوتبال است حالا چه شده .. حتماً قانون عوض شده ما خبر نداریم ... لطفاً تمام کنید این حرفها را

    • احمد سلطانی استرآبادی گلستان کرکوی کارکنده پرسپولیس

      به ولله این گل درست بود من به عنوان یک پرسپولیسی دوآتیشه میگم این گل کاملا درست بود این تصمیم تیم داوری کاملانامردی بود رک وپوسکنده بگم قهرمانی امسال حق پرسپولیس پرسپولیس نیست چون امسال اصلا خوب بازی نمیکنه اگرهم صدر جدوله بخاطراینه که تیمهای دیگه به شانسش نتیجه نگرفتن

    • بدون نام

      خدا انشاءالله لعنتش کنه با این قضاوتت

    • بدون نام

      اولا لنگ‌ مکتب نداره که بگم مکتب کثیفشون.چون در حد مکتب هم نیستن.دومآ دارودسته و باباشون الان به جرم فساد توی دادگاهه.اخه لنگیهای کثیف هر کی وارد تیم حقیرتون میشه دنیا رو به کثافت خودش کشیده.از اون خاله میناتون گرفته تا انگشتی های معروف.خدا لعنت کنه این باند فسادتون رو.قهرمانی کثیف و لجن به این میگن.

    • بیزن نیک فر

      استفلال وبرسبولیس باید بداننددیکه از جیب بیت المال خوردن باید تمام شو دودولت ووهیچ ارگانی
      حق ندارد خرج این دوتیم کند دولت بایدبرود فقر زدایی کند اینها برای مزدم نان و کار نمی شود بجز فقر را
      افزایش میدهد و بولش خرج یک مشت مفت خور ومفسدان اقتصاذی می گردد.

    • بهلول

      90دم کجایی دقیقا کجایی... چند وقت نیستی افسار گسیخت فوتبال لنگ کشور.... میدونن عادلی نیست که رسوا کنه...

    • حسین

      استقلال سال بعد قهرمان میشه خدا میدونه که حقشه همش میگن سال بعد هیچ گوهی نمیشه هیج عنی نمیشه

    • بدون نام

      اشغال رشوه بگیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج