۸۶۲۳۴۲
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

این ۵نفر به پرسپولیس برمی‌گردند؟

همه بازیکنان حرفه‌ای هستند، از طرفی همه آنها قرارداد دارند. اگر کسی پیشنهادی داشته باشد، باشگاه آمادگی مذاکره دارد.

فرهیختگان: «همه بازیکنان حرفه‌ای هستند، از طرفی همه آنها قرارداد دارند. اگر کسی پیشنهادی داشته باشد، باشگاه آمادگی مذاکره دارد. پیشنهادها باید بهتر از وضعیت فعلی آنها در پرسپولیس باشد. احتمال برگشت برخی بازیکنان هم وجود دارد. مدام می‌گویند بیرانوند پیشنهاد دارد، شجاع از قطر پیشنهاد داشت، انصاری از چین پیشنهاد داشت. طبیعی است بازیکنانی که در لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌روند، پیشنهاد دارند. تیم‌هایی مانند چلسی، لیورپول، تاتنهام و... که به فینال بروند برای بازیکنان خود پیشنهاد دارند.»

اینها جملاتی بود که برانکو در خلال نشست خبری پیش از بازی با ماشین‌سازی بیان کرد و در میان این صحبت‌ها، یک جمله بسیار مهم و جالب‌توجه بود: «احتمال بازگشت برخی بازیکنان هم وجود دارد.» منظور پروفسور نفراتی است که پرسپولیس را ترک کردند و راهی لیگ‌های آسیایی و اروپایی شدند. حالا پالس‌های مثبت برای برگشت نشان داده شده اما کدام‌یک از آنها دوباره فرصت پوشیدن پیراهن سرخ‌پوشان را پیدا می‌کند؟

فرشاد احمدزاده: احتمال بازگشت؟ متوسط

پیام‌های اخیر او را در فضای مجازی هم اگر دنبال کرده باشید، متوجه علاقه فرشاد به بازگشت خواهید شد. بازیکنی که موردعلاقه برانکو بود و او را «پسر آقای سرمربی» خطاب می‌کردند. با این حال در اواخر لیگ هفدهم چالش‌هایی بین احمدزاده و هواداران به وجود آمد و باعث شد این بازیکن در تصمیمی غیرمنتظره به یکی از عجیب‌ترین لژیونرهای ایران تبدیل شود و سر از لهستان دربیاورد. اسلاسک وروسلاو تیمی بود که شماره ۱۰ سابق به آن پیوست. در هفته‌های ابتدایی عملکردش تحسین‌برانگیز بود و تکنیک او موردتوجه رسانه‌های لهستانی قرار گرفت، اما با گذشت چند هفته فرشاد به نیمکت و سپس به سکو تبعید شد.

سرمربی تیم از او به‌شدت انتقاد کرد و فروش او را در پایان فصل احتمال داد. حالا وروسلاو در رتبه‌های نه‌چندان مطمئن لیگ لهستان قرار گرفته و طرفین مایل به ادامه همکاری نیستند. فرشاد هم با دیدن این شرایط به یکباره دلتنگ پرسپولیس شده است. احتمالا برانکو با بازگشت او موافقت می‌کند اما اینکه هواداران هم بتوانند او را قبول کنند یا خیر، بستگی به زمان دارد. در کنار همه اینها سوال مهم‌تر این است: بازگشت فرشاد به سود تیم است؟

وحید امیری: احتمال بازگشت؟ زیاد

وارد چهارمین دهه زندگی‌اش شده بود. وحید دیر به فوتبال ایران معرفی شد و بعد از درخشش در جام‌جهانی تصمیم گرفت فرصت حضور در اروپا را از دست ندهد؛ چراکه اگر این کار را در فصلی که گذشت انجام نمی‌داد، دیگر هیچ‌وقت نمی‌توانست راهی لیگ‌های قاره سبز شود. او با قراردادی ۲ ساله راهی ترابوزان شد. پسر خوش‌اخلاق از جمع سرخ‌پوشان جدا شد و به‌نوعی هواداران تیم و حتی برانکو را در شوکی عمیق فرو برد. با این حال هیچ‌چیز برای وحید خوب پیش نرفت؛ او مصدوم شد، از ترکیب اصلی به دور ماند و به فرم ایده‌آل هم نرسید.

در غیاب او ترابوزان اوج گرفت و سرمربی به ترکیب برنده دست نزد. وحید برخلاف مجید حسینی به نیمکت چسبید و صرفا مهره‌ای برای اتلاف وقت و کشتن زمان شد. بالا رفتن سن امیری و کارآمد نبودنش برای باشگاه ترکیه‌ای باعث شده رغبتی برای ادامه همکاری وجود نداشته باشد و این یعنی هافبک ملی‌پوش و چپ‌پای خرم‌آبادی می‌تواند دوباره شانس خود را برای بازگشت امتحان کند. حتی با یک قرارداد قرضی امیری با جنگندگی بالایش و همچنین پاس گل‌ها و گل‌های ارزشمندی که در پرسپولیس به ثمر رساند، می‌تواند مهره کارسازی برای پروفسور باشد.

مهدی طارمی: احتمال بازگشت؟ متوسط

یکی از رسانه‌های صربستانی از لینک شدن طارمی به ستاره سرخ بلگراد خبر داد. بهترین تیم کشور که در لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ حضور داشت و در فصل جاری هم در مرحله پلی‌آف خواهد بود. طی خبرهای شنیده‌شده طارمی بعد از پایان کارش در الغرافه به دنبال حضور در اروپاست و نمی‌خواهد به ایران برگردد. گویا او از تیم‌های هادرزفیلد انگلیس، براگای پرتغال و چند تیم دیگر پیشنهاد دارد، اما اینکه آفرهای مذکور تا چه حدی جدی است، خود جای ابهام دارد.

پرسپولیس به‌شدت در خط حمله به یک مهدی طارمی احتیاج دارد اما رابطه به‌شدت تیره و تار رسانه‌ها و هواداران با مهاجم بوشهری باعث شده راه بازگشت او صعب‌العبور باشد. با این حال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. شاید اگر پیشنهادهای اروپایی دندان‌گیر نباشد، شاهد بازگشت آقای گل ۲ دوره لیگ برتر به جایی باشیم که در آن چهره شد؛ همین‌قدر عجیب!

صادق محرمی: احتمال بازگشت؟ کم

صادق جزء معدود بازیکنانی بود که با موافقت برانکو لژیونر شد و پیراهن بهترین تیم کرواسی یعنی دیناموزاگرب را پوشید. جایگاه او در دینامو عجیب بود. سرمربی تیم از او و ۲ مدافع راست دیگر به صورت چرخشی استفاده کرد. صادق گاهی فیکس بود و گاهی در لیست ۱۸ نفره هم جایی نداشت.

با این حال سن پایین او، استعداد بالایش و همچنین قرارداد ۵ ساله‌ای که با آبی‌های کرواسی بسته، باعث می‌شود متوجه ‌شویم احتمال جدا شدن او بسیار کم است. صادق تازه با شرایط این کشور آشنا شده و بعید است بخواهد به پرسپولیس برگردد. این نکته را هم نباید فراموش کنیم که مهدی شیری در سمت راست کاملا آماده نشان می‌دهد و حسین ماهینی هم به‌زودی دوران مصدومیت را پشت‌سر می‌گذارد و علنا با حضور این ۲ بازیکن جایی برای صادق نیست.

رامین رضاییان: احتمال بازگشت؟ بسیار کم

برانکو با او مشکل دارد. این مهم‌ترین سد ممکن برای بازگشت رامین به پرسپولیس است. بازیکنی که در الشحانیه نشان داد چقدر آماده و قبراق است. او با تلاش فردی فراوان، خود را به مرزی از آمادگی رساند که در نیم‌فصل حضور برای یک تیم متوسط قطری تا ترکیب تیم منتخب فصل لیگ ستارگان هم پیش رفت. رامین دیگر با الشحانیه قرارداد ندارد و نمی‌خواهد با آنها ادامه همکاری بدهد.

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که او می‌خواهد در اروپا به فوتبالش ادامه دهد و بعد از تجربه ناموفق در اوستنده، بار دیگر شانسش را در قاره سبز امتحان کند. اما اگر همه این احتمالات هم نادرست باشد، بخت او برای پوشیدن شماره ۲۷ پرسپولیس بسیار کم و نزدیک به صفر است. او ۲ بار با برانکو به مشکل خورده و پروفسور اصلا با رفتارهای او کنار نمی‌آید. تاریخ نشان داده در این مواقع برانکو پا روی اصول خود نمی‌گذارد. محسن مسلمان گواه دیگری بر این قضیه مذکور است. به همین دلیل تقریبا امیدی برای بازگشت رامین به پرسپولیس نباید داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب بیرون از کشور پول اظافی ندارن بدن به این بنجولا مول مفت تو ایران بهشون میدن

    • پرسپولیس آریایی

      مهدی بیاد میشه کابوس گاج
      پاس میده یا هتریک میکنه.....

    • بدون نام

      اگر میان مثل بچه آدم بی قید و شرط قراداد سفید امضاء کنند و قول بدهند بلند مدت امضا کنند و فیلشون یاد هندوستان نکنه خوبه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره این خوبه

    • برازجان

      استاد امیری وارد سه دهه زندگی میشه نه چهار دهه. مگه چهل سالشه

      پاسخ ها

      • حامد بدتول

        دهه ی چهارم زندگی. ربطی به چهل سالگی نداره داداش

    • احسان

      فقط احمد زاده نامرد نیاد که خیلی بی چشم رو

    • mazyar

      آخرین حرف هایی که عادل فردوسی پور عزیز در نود گفت : در این شکی نیست که فوتبال ایران ، فوتبال مریضی است!
      به امید هتریک قرمز ها و بهت تیم های مریض
      #دوباره نود
      #دوباره عادل
      #ژن خوب

    • mazyar

      آخرین حرف هایی که عادل فردوسی پور عزیز در نود گفت : در این شکی نیست که فوتبال ایران ، فوتبال مریضی است!
      به امید هتریک قرمز ها و بهت تیم های مریض
      #دوباره نود
      #دوباره عادل
      #ژن خوب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج