جاباما
۸۶۲۳۵۰
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

هزار راه نرفته روی آنتن نرفت

با وجود اعلام رسمی مبنی‌بر پخش توضیحات تهیه‌کننده برنامه «هزار راه نرفته» درباره حواشی ایجادشده در قسمت پنجم این برنامه، این آیتم روی آنتن نرفت.

ایسنا: با وجود اعلام رسمی مبنی‌بر پخش توضیحات تهیه‌کننده برنامه «هزار راه نرفته» درباره حواشی ایجادشده در قسمت پنجم این برنامه، این آیتم روی آنتن نرفت.

هزار راه نرفته روی آنتن نرفت

برنامه «هزار راه نرفته» که پخش سری جدید آن از شنبه (۱۴ اردیبهشت) آغاز شده بود، چهارشنبه شب پس از طرح موضوعی با حضور زوج مهمانش، ابهاماتی را پدید آورد که امشب (۲۱ اردیبهشت) قرار بود تهیه‌کننده این برنامه به توضیح در این خصوص بپردازد.

این برنامه که قدمتی طولانی دارد و تولیدی است، قرار بود، امروز با ویدئویی ضبط شده درباره حاشیه‌ها همراه باشد که در نهایت توضیحات تهیه‌کننده پخش نشد و برنامه عصر امروز هزار راه نرفته صرفاً با موضوع طلاق و با حضور مهمانان مرتبط با موضوع پخش شد.

بر این اساس، در شرایطی که روابط عمومی شبکه دو، خبر پخش توضیحات تهیه‌کننده درباره قسمت پنجم را رسماً به رسانه‌ها اعلام کرده بود، به نظر می‌رسد در دقیقه نود جلوی پخش این آیتم گرفته شده باشد.

«هزار راه نرفته» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

این برنامه در پنجمین قسمت از سری جدید خود، از یک زوج جوان فعال در فضای مجازی دعوت کرده بود که مدعی بودند از زندگی گذشته خود در فضای مجازی دست کشیده‌اند. این برنامه از سوی برخی با انتقاد همراه و این‌گونه عنوان شد که این دو نفر از آنتن تلویزیون برای شهرت بیشتر سو ءاستفاده کرده‌اند که تهیه‌کننده قرار بود در این خصوص توضیح دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من خودم دیروز این برنامه رو دیدم! تو روز روشن چرا دوروغ؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج