جاباما
۸۶۲۳۵۸
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

رتبه‌ چشمگیر John Wick ۳ در روتن تومیتوز!

درست یک هفته به اکران فیلم بسیار مورد انتظار John Wick: Chapter ۳ – Parabellum «جان ویک: قسمت سوم – پارابلوم» مانده و می‌توان گفت که این فیلم بالاترین رتبه را در بین سایر فیلم‌های این فرانچایز به خود اختصاص داده است.

سینما گیمفا: درست یک هفته به اکران فیلم بسیار مورد انتظار John Wick: Chapter ۳ - Parabellum «جان ویک: قسمت سوم - پارابلوم» مانده و می‌توان گفت که این فیلم بالاترین رتبه را در بین سایر فیلم‌های این فرانچایز به خود اختصاص داده است. پس از شروع بررسی‌ها در مورد فیلم، مشخص شد که در وبسایت روتن تومیتوز (Rotten Tomatoes) رتبه‌ی آن با عدد بسیار خوب ۹۸ شروع شده است. این رتبه از مجموع ۴۰ نظر وارد شده به آن کسب شده است.

رتبه‌ چشمگیر John Wick ۳ در روتن تومیتوز!

اگر دنباله‌ی سوم فرانچایز John Wick «جان ویک» بخواهد بهترین فیلم آن باشد، باید در همین رتبه بماند. فیلم سال ۲۰۱۴ «جان ویک»، رتبه‌ی ۸۷ را کسب کرد و این در حالی که است فیلم بعدی یعنی John Wick: Chapter 2 «جان ویک: قسمت دوم» رتبه‌ی بهتر ۸۹ را از آن خود کرد. لازم به ذکر است سینما گیمفا نظر منتقدین در مورد فیلم سوم جان ویک را حتما پوشش خواهد داد.

نظر اندرو بارکر (Andrew Barker) از وبسایت خبری ورایتی در مورد این فیلم، در مورد خشونت‌های بی احساس فیلم است و می‌گوید که فیلم "تمرینی برای بی‌ارزش کردن زیبایی خالص است". اما با جستجو در بین دیگر نظرات می‌توان فهمید که بیشتر منتقدان بدلکاری‌های بی‌نظیر فیلم را تحسین کرده‌اند و اظهار دارند که John Wick: Chapter 3 - Parabellum بهترین فیلم فرانچایز است.
کریس ناشاواتی (Chris Nashawaty) از Entertainment Weekly می‌گوید که هر چقدر که ژانر اکشن پیش برود، John Wick: Chapter ۳ یک هنر متعالی است. وی گفت:

من نمی‌خواهم این حس را ایجاد کنم که John Wick ۳ فیلمی عجیب و غریب‌تر از یک فیلم اکشن و خشن و خلاقانه است. اما به طور چشم‌گیری اکشن و خشونت بی قید و شرطی دارد و این یک هنر متعالی است.

یکی دیگر از نظرات در مورد ساخته شدن احتمالی فیلم چهارم فرانچایز یعنی John Wick: Chapter ۴ بود. چیزی که کارگردان چاد استالسکی (Chad Stahelski) اخیرا گفته بود تا زمانی که باکس آفیس خوب عمل نکند در مورد آن نتیجه‌ای نمیگیریم. وی گفت:

من از ساختن این فیلم‌ها لذت می‌برم به این خاطر که محدودیت ندارند. ما اسطوره‌های خودمان را ایجاد می‌کنیم و یک استودیویی داریم که از تصمیمات حیرت‌انگیز ما حمایت می‌کند. اگر مردم بروند و فیلم را ببینند، ما پول در می‌آوریم و من و کیانو (Keanu) ایده‌های زیادی داریم. من برای ادامه‌ی حرفه‌ام باید اینجا زندگی کنم. اگر مردم این را دوست دارند و می‌خواهند بیشتر از آن ببینند، بنظرم ارزش دارد که روی آن وقت بگذاریم. اما شما می‌دانید، ما در تجارت سرگرمی‌ هستیم. باید ببینیم نظر مخاطبان چیست.

شایان ذکر است که John Wick: Chapter ۳ - Parabellum در ۱۷ام مه روی پرده‌ی سینما می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهترین فیلم اکشن که دیدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج