جاباما
۸۶۲۳۷۵
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

ایران چند بشکه نفت روی آب دارد؟

شرکت ملی نفت با دارا بودن بیش از ۴۶ نفتکش فعال در کلاس‌های مختلف، قابلیت ذخیره‌سازی بیش از ۸۰ میلیون بشکه نفت روی آب‌ها برای زمان طولانی را دارد و این ظرفیت فرصت مناسبی برای انتقال آن به حوزهای پرمصرف نفت ایران را فراهم کرده است.

اعتماد نوشت: شرکت ملی نفت با دارا بودن بیش از ۴۶ نفتکش فعال در کلاس‌های مختلف، قابلیت ذخیره‌سازی بیش از ۸۰ میلیون بشکه نفت روی آب‌ها برای زمان طولانی را دارد و این ظرفیت فرصت مناسبی برای انتقال آن به حوزهای پرمصرف نفت ایران را فراهم کرده است.

این نفتکش‌ها بازویی قوی برای فروش نفت در این سبک است. عمده شرکت‌های چینی به دلیل داشتن مراودات با شرکت‌های امریکایی و انجام تراکنش‌های دلاری خواهان مخفی ماندن اطلاعات تجاری خود در مورد خرید نفت ایران هستند.

با توجه به پیش‌بینی فروش ۱.۵ میلیون بشکه نفت و فرآورده و میعات گازی در بودجه ۹۸ و همچنین افزایش قیمت نفت و برابری قیمت ریال و دلار به نظر نمی‌رسد، دولت در تامین بخشی‌های بزرگی از بودجه به مشکل بخورد. برخلاف تصور بازار، درخواست برای خرید نفت ایران کاهش چشمگیری پیدا نکرده اما طریقه معاملات نفتی....

در شیوه‌های جدید نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی مشتری‌ها در نحوه تحویل بار یا پرداخت وجه دارد. عده‌ای اعتقاد دارند عدم بارگیری نفت در ۲ هفته گذشته نشانه‌هایی است از پیروزی تحریم‌های امریکا، اما برخلاف دیدگاه‌ها می‌توان به چند دلیل اشاره کرد. عمده بار نفتی ایران که به صورت تحویل در مقصد به فروش می‌رسد و این موضوع باعث افزایش تردد نفتکش‌ها شده و احتمالا این عدم بارگیری نشان‌دهنده تکمیل بودن ظرفیت ناوگان حمل تحت اجاره شرکت ملی نفت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایران چند مدیر دانا دارد

    • esi

      منظورت کشتی و نفت کش هایی مثل داستان سانچیه دانشمند؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج