۸۶۲۴۲۷
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

باهنر: دعوت از احمدی‌نژاد، سیاسی نبود

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به حضور احمدی‌نژاد در ضیافت افطاری این تشکل سیاسی گفت: نمایندگان مجلس و اعضای دولت و مجمع تشخیص را به مراسم افطاری معمولا دعوت می‌کنیم. برخی اعصای مجمع محبت کردند آمدند. اینکه این دعوت سیاسی باشد اینطور نبوده است.

خبرگزاری ایلنا: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به حضور احمدی‌نژاد در ضیافت افطاری این تشکل سیاسی گفت: نمایندگان مجلس و اعضای دولت و مجمع تشخیص را به مراسم افطاری معمولا دعوت می‌کنیم. برخی اعصای مجمع محبت کردند آمدند. اینکه این دعوت سیاسی باشد اینطور نبوده است.

محمدرضا باهنر صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت، ماه مبارک رمضان اظهار کرد: تند شدن فضای تحریک‌آمیز آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه علیه ایران و اتفاقاتی که در حال رخ دادن است هیجاناتی را به وجود آورده که رسانه‌ها باید به وظیفه ملی و شرعی خود به خوبی عمل کنند.

وی تاکید کرد: جنگ اقتصادی علیه ایران جدی است و جنگ روانی را هم آغاز کرده‌اند که بتوانند در جنگ اقتصادی به موفقیت برسند. با مقاومت مردم ایران این خواب‌های آشفته تعبیر نخواهد شد.

باهنر در پاسخ به سوالی درباره حضور احمدی‌نژاد در ضیافت افطار جامعه اسلامی مهندسین گفت: بنده علاوه بر جامعه مهندسین رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری هم هستم و ما معمولا در ماه رمضان شخصیت‌ها را دعوت می‌کنیم. این جلسه بیش از ۱۵ سال است که برگزار می‌شد و آیت الله مهدوی کنی روی خوشی به ما نشان دادند و ما در دانشگاه امام صادق(ع) این جلسات برگزار می‌کنیم.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما از احزاب عضو جبهه پیروان و احزاب اصولگرا دعوت می‌کنیم و شخصیت‌ها را هم معمولا دعوت می‌کنیم. مثلا نمایندگان مجلس و اعضای دولت و مجمع تشخیص را هم دعوت می‌کنیم. برخی اعصای مجمع محبت کردند آمدند. اینکه این دعوت سیاسی باشد اینطور نبوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درودبرشما که حفظ حرمت دکتر را نگه داشتی قطعا محبوب تر خواهید شد

    • بدون نام

      خوش به حال تون که گوشت و مرغ دارین و پول کافی که بتونین افطاری بدین، ملت که واسه افطاری بچه هاشون هم چیزی ندارن، ظاهرا تحریم فقط برای ملت رنج کشیده است.

    • بدون نام

      دعوت شخص سیاسی،حتما*صیاصی*است!!

    • امان الله خان

      مگراحمدی نژاد مهندسه

    • بی نام

      دعوت هنری بود خواستند ازهاله نورش نفاشی بکشند

    • بدون نام

      مدرم بیدار شدن تو ورفقات باید برید کولی های یمن را هدایت کنی تلویزیون داره نشون میده فرزندان یمنی ش را برو پدری کن دست از

    • مش قاسم

      خودتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج