جاباما
۸۶۲۴۳۴
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

آقای فتاحی، آقای داور! ما شما را نمی‌بخشیم

سرپرست تیم استقلال اعلام کرد در صحنه اخراج مجیدی اتفاقی رخ نداده است و تیم داوری فقط به دلیل محبوبیت این مربی را اخراج کرد.

ایلنا: اصغر حاجیلو سرپرست تیم استقلال درخصوص مردود شدن گل این تیم در بازی با نفت آبادان اظهار داشت: در جلسه هماهنگی شب قبل بازی به محمودزاده گفتم درست است که این بازی برای نفت آبادان زیاد مهم نیست، اما برای استقلال حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: باید برای بازی ما مقابل نفت آبادان سه داور باتجربه و بزرگتر می‌آوردند تا اینچنین حق تیم ضایع نشود. تمام ایران دیدند که توپ ما گل شد، اما پنج داور اینجا چشمان خود را بستند و گل ما را مردود اعلام کردند. یک اوت ما را نگرفتند که حتی همان توپ می‌توانست تبدیل به ضد حمله شود.

به سعید فتاحی گفتم اگر اشتباه کرده باشید چه؟ که گفت هر چه دلت می‌خواهد بگو. گفتم آقای فتاحی من چیزی به شما نمی‌گویم، چون اجازه نداریم بی‌ادبی کنیم، تهمت بزنیم، چون مردم حقیقت را می‌بینند، اما درست نیست که سر تیم استقلال را اینگونه ببرند. چند بار ازبازیکنان خواسته ایم مصاحبه‌های تند انجام ندهند که آشوب به پا شوداما تحمل هم حدی دارد.

سرپرست تیم استقلال افزود: این بازی حق ما نبود که مساوی کنیم. تبریک می‌گویم به تیم داوری به خصوص دو بار تاکید می‌کنم به سعید فتاحی؛ سعیدجان گل، اوت نبود. خودت می‌دانی و سازمان لیگ و قضاوتی که مردم می‌کنند.

وی درخصوص اخراج فرهاد مجیدی از کنار زمین خاطرنشان کرد: از شما می‌پرسم که این مربیان چقدر در کنار زمین می‌توانند تحمل داشته باشند؟ فرهاد حقیقت را گفت و اخراج شد. این قانون اینهاست. اشکالی ندارد هواداران نفت آبادان به ما فحاشی کردند. من برایم سوال است که اگر آن‌ها به دنبال پیروزی بودند چه بلایی سر ما می‌آوردند. بعد از ۴۸ سال در فوتبال بودن یاد گرفتم که سرم را پایین بیندازم و بروم. آقای فتاحی هواداران استقلال هیچوقت از شما نمی‌گذرند، زیرا بهترین فرصت استقلال برای رسیدن به صدر جدول را گرفتید. مقصر این اتفاق هم دپارتمان داوری، سازمان لیگ و هر کسی که دستش در کار بود در حق ما بی‌انصافی کردند.

حاجیلو ادامه داد: از شب قبل بازی مشخص بود که این تیم داوری در حد این بازی نیست. هیچوقت شما را نمی‌بخشیم. این فرصت طلایی هم که گیر ما آمد شما آن را هم از ما گرفتید.

وی در پایان گفت: خیلی از مربیان دیگر در کنار زمین رفتار‌هایی به مراتب بدتر از مجیدی را انجام می‌دهند، اما این‌ها کسانی را اخراج می‌کنند که مردم بیشتر آن‌ها را دوست دارند. فرهاد به دلیل محبوبیت و مشهور بودنش اخراج شد. مجیدی فقط حقیقت را به آن‌ها گفت. نه جسارتی کرد و نه رفتار بدی انجام داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیسه کشا حالا بفهمن تیمهای دیگه که به ظلم همین دهورا جلوی ششتقلال امتیاز از دست دهدن چه به سرشون اومد. ضمن اینکه هگر داوری درست بود باید پرسپولیس دیشب قهرمان میشد ناداوریهای قبلی در قبال تیم بزرگ پرسپولیس جای خود....

    • بدون نام

      اون زمانیکه تو بازی ماشی سازی دقیقه یک روطبه چشمی اخراج نشد چطور وتوری بد نبود؟

    • بدون نام

      اقای حاجیلو از شما بعیده که دروغ بگویید شما شخص قابل احترامی هستی اما در مورد مجیدی تمام حرفهایت کذب محض است . حرکات و رفتار و حرفهای زشت و زننده مجیدی با ستد و مدرک موجود است . من در ورزشگاه حضور داشتم و همه چیز را هم دیدم و هم شنیدم

    • بدون نام

      چرا مسولین لیگ سکوت کرده و فیلم حرکات زشت مجیدی را برای روشن شدن اذهان عمومی پخش نمیکنن تا کیسه کشا مظلوم نمایی نکنن

    • بدون نام

      به عمد این داورو گذاشتن تا حق استقلالو ضایع کنه آقای حاجیلو، بفهم!!

    • بدون نام

      خوب،نبخش

    • ....

      جک نگو چطور هفته ای دیگه که به نفعتون میگرفتن صداتون در نمیومد. اون فرناز مجیدی هم زر رزیادی میزنه. سه تا بازی قبلی و با کمک داور بردین بازی ماشین سازی یادتون رفت چرا صداتون در نیومد اون موقع

    • بدون نام

      معلومه که ما هواداران استقلالاز حقوق
      از دست رفته امون نمیگذریم. به موقعش
      امثال فتاحی و کمیته داوران مخصوصا اون
      رفعتی شرط بند باید جواب گو باشند

    • اهورا مزدا

      آقای حاجیلو مگر شما نمی بینید که اینها با احمدی نژاد چی کار کردند احمدی نژاد یکی از پاک ترین و عادل ترین و منصف ترین دولتهای این کشور را تشکیل داد و امروزه بیش از 80 درصد مردم ایران به او ایمان دارند پس چرا از اول می ترسند . به خاطر محبوبیت بیش از حد معمول او در بین مردم........آری عقده ای ها اینجوری هستن

    • حسین کبابی

      آقای حاجیلو.عادل.فردوسی پور به خاطر همین عادل بودنش سرشو لای آب کردند!یعنی من نمیدانم داور کور بود که اون صحنه سالم گل را اوت اعلام کرد؟من به جای شما بودم.فیلم این بازی را برای فیفا می فرستادم تا آنها از نزدیک ببنند که نتیجه های بازی های فوتبال در ایران در زمین رقم نمی خورد.بلکه توسط داوران اونم به عشقشون رقم میخوره!حتما به فیفا شکایت کنید تا عبرتی بشه برای برخی از مدیران فاسد ورزشی ما!

    • بدون نام

      للنگیا از قهرمانی مفت دیگر بعد از سوپر جام چقدر شاد شدن

    • mazyar

      آخرین حرف هایی که عادل فردوسی پور عزیز در نود گفت : در این شکی نیست که فوتبال ایران ، فوتبال مریضی است!
      به امید هتریک قرمز ها و بهت تیم های مریض
      #دوباره نود
      #دوباره عادل
      #ژن خوب

    • بدون نام

      مرگ بر فدراسون و وزارت ورزش و بقیه

    • بدون نام

      مقصر اقای عراقچی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج