۸۶۲۴۶۹
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

جزئیات جلسه فعالان سیاسی با روحانی

یک فعال سیاسی درباره جلسه دیشب فعالان سیاسی با رئیس‌جمهوری گفت: این جلسات فرصتی برای افزایش وحدت در کشور است که بتوانیم با انسجام بیشتر در کشور در مقابل آمریکا ایستادگی کنیم.

خبرگزاری ایرنا: یک فعال سیاسی درباره جلسه دیشب فعالان سیاسی با رئیس‌جمهوری گفت: این جلسات فرصتی برای افزایش وحدت در کشور است که بتوانیم با انسجام بیشتر در کشور در مقابل آمریکا ایستادگی کنیم.

قدرت‌الله علیخانی، فعال سیاسی و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در ارزیابی خود از جلسه شب گذشته سیاسیون با رئیس‌جمهوری گفت: در مجموع این جلسه مثبت و قابل‌قبول بود. فعالان سیاسی از هر دو طیف حضور داشتند و نقطه نظرات خود را درباره مسائل کلان کشور در حضور رئیس‌جمهوری آقای روحانی مطرح کردند.

علیخانی در این باره ادامه داد: در جلسه شب گذشته از طیف اصولگرایان قریب ۲۰ نفر از جمله آقایان غلامعلی حدادعادل، محمدرضا باهنر، اسدالله بادامچیان، غلامرضا مصباحی‌مقدم و حسین مظفر حضور داشتند. از طیف اصلاح‌طلب نیز قریب ۲۰ نفر از احزاب اتحاد ملت، کارگزاران و اعتماد ملی حضور داشتند.

این نماینده سابق مجلس درباره موضوعات مطرح شده در این جلسه افزود: در این جلسه فعالان سیاسی حاضر مشکلات کشور، مسائل موجود بین ایران و آمریکا و معیشت مردم و مشکلات اقتصادی را مطرح کردند. همچنین چند تن از حضار به ناکارآمدی بعضی از وزارتخانه‌ها اشاره کردند و خواستار رسیدگی به این کم‌کاری‌ها شدند.

بعد از حضار هم آقای روحانی صحبت کوتاهی کردند و درباره برخی از مسائل و مشکلات از جمله مسئله آمریکا نکاتی را مطرح کردند و بر این نکته تأکید داشتند که مردم مشکل اقتصادی هم دارند، اما تنها مشکل آن‌ها اقتصادی نیست و درباره انتخابات هم گفتند که چنانچه یک دستگاه و اتاق برای انتخابات تصمیم نگیرد، می‌توانیم شرایط خوبی را داشته باشیم.

علیخانی تأکید کرد: این جلسات برای افزایش وحدت و انسجام در کشور است تا بتوانیم با اتحاد بیشتر مشکلات را حل کنیم و در مقابل آمریکا ایستادگی کنیم و امیدواریم که به این وحدت هرچه بیشتری برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نفوذی ها رو دریابین همه چی درست میشه

    • بدون نام

      مشکل ما مردم شماها هستین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اه کفتی صف شيرماست کره پنيردئده بودئم ولی صف شکرکوشت مرغ نديدبودی به ائن سين سالی ازخداگرفتم تهران?

    • بدون نام

      با اتحاد و یکپارچگی می تواند جلوی آمریکا ایستاد...........

    • بدون نام

      سلام ماه مبارک رمضان وزهدارن التماس دعاسحرافطاری فراموش نکنی محضوص مامانهاپدران بيشتراتجادداردتاروحشان شادخرم باشه اخرجامانکان نداردمگراين زنانهامردهادخترخانم اقاپسرهای هرجامی رسن می خوابندتوی بانک های مثل خ کمالی نرسيدبيمارستان لقمان حيگم بانک صادرت قشنک درازی گشيدبياتماشاکنئ ديکر?

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج