جاباما
۸۶۲۵۲۰
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

ساخت سریال همسر زیبا بروفه تمام شد

آخرین کار پیام صابری کارگردانی سریال «کوله‌پشتی» برای شبکه زاگرس بود که متأسفانه اجل مهلتش نداد و ناتمام ماند.

باشگاه خبرنگاران جوان: آخرین کار پیام صابری کارگردانی سریال «کوله‌پشتی» برای شبکه زاگرس بود که متأسفانه اجل مهلتش نداد و ناتمام ماند.

ساخت سریال همسر زیبا بروفه تمام شد

پیام صابری بازیگر، کارگردان و چهره‌پرداز سینما و تلویزیون و همسر زیبا بروفه کار چهره‌پردازی را با دستیاری در فیلم امام علی (ع) و همکاری با داوود میرباقری آغاز کرد.

او با بازی در کار تلویزیونی علی شوقیان در سال ۱۳۷۳ با عنوان «خانه شلوغ»، بازیگری را به صورت جدی آغاز کرد و بعد از آن در فیلم «شب روباه» به کارگردانی همایون اسعدیان ظاهر شد. صابری در سریال «ریحانه» به کارگردانی سیروس مقدم هم بازی کرد. آخرین کار او کارگردانی سریال «کوله‌پشتی» برای شبکه زاگرس بود که متأسفانه اجل مهلتش نداد و ناتمام ماند.

ساخت سریال همسر زیبا بروفه تمام شد

سریال «کوله‌پشتی» به کارگردانی پیام صابری و تهیه‌کنندگی نعمت چگینی در چند لوکیشن در مناطق مختلف شهر کرمانشاه از جمله منطقه تاریخی و گردشگری طاق بستان، بیستون و بازار سنتی، کارگاه نان برنجی، خیابان بهار و دهکده المپیک در تهران تصویربرداری شده است.

نعمت چگینی تهیه کننده این سریال، درباره آخرین خبرها از ساخت این مجموعه گفت: یک روز از تصویربرداری سریال باقی مانده بود که این اتفاق تلخ برای آقای صابری رخ داد. تصویربرداری در سال گذشته به پایان رسید و تدوین آن انجام شده است.

وی افزود: این سریال محصول امور استان‌هاست و قرار بود در شبکه شما پخش شود؛ اما هنوز زمان دقیق نمایش به ما اعلام نشده است.

گفتنی است محمد حاتمی، آشا محرابی، سوسن پرور، فروغ قجابگلو، سجاد قرگوزلو، سیروس میمنت، زهرا فراهانی، حافظ نبی زاده و ... بازیگران سریال «کوله پشتی» هستند.

ساخت سریال همسر زیبا بروفه تمام شد

دیگر عوامل این سریال عبارتند از:

تصویربردار: علی رنجبر، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی فرد، طراح گریم: مانی اسکندری، صدابردار: هادی افشار، دستیار اول کارگردان: شیرین خشایی، برنامه ریز: هوشنگ قنواتی زاده، منشی صحنه: فریده رزمی، عکاسی: تارا قنواتی زاده، مدیر تولید: سید رضا حججی، مدیر تدارکات: نادر اژدری، تدوین و صدا گذاری: علیرضا کمال پور، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: احسان فانیان.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روحش شاد

    • بی نام

      خدابیامرزه واقعا دوست داشتنی بودن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج