۸۶۲۵۲۹
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

هوک: خواهان توافقی بهتر با ایران هستیم، نه جنگ

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با ادعای اینکه آنچه واشنگتن انجام می‌دهد جنبه دفاعی دارد، گفت که دولت ترامپ خواهان توافقی بهتر با ایران است.

خبرگزاری ایسنا: نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با ادعای اینکه آنچه واشنگتن انجام می‌دهد جنبه دفاعی دارد، گفت که دولت ترامپ خواهان توافقی بهتر با ایران است.

برایان هوک، نماینده ویژه وزارت امورخارجه آمریکا در امور ایران در گفت‌وگو با روزنامه ساندی تایمز به تکرار ادعاهای بی‌اساس و گزافه‌گویی‌های خود علیه کشورمان پرداخت و مدعی شد که کشورش به دنبال جنگ با ایران نیست.

هوک با بیان اینکه نگران درگیری احتمالی با ایران نیست، مدعی شد که اقدامات آمریکا صرفاً پاسخی به آن‌چه تجاوزات ایران می خواند، است.

وی با بیان این که تمام آن چه آمریکا انجام می‌دهد، دفاعی است، مدعی شد که ایران همچنان تأمین کننده تروریسم در جهان است. اگر آنها بدون تسلیحات هسته‌ای این‌گونه رفتار می‌کنند تصور کنید که اگر یک سلاح داشته باشند، چگونه خواهند بود.

این مقام آمریکایی در ادامه مدعی شد که دولت ترامپ خواهان توافقی بهتر با ایران است، نه جنگ با این کشور.

به گزارش ایسنا، برایان هوک در ادعاهای خود به اقدام اخیر آمریکا برای استقرار یک ناو هواپیمابر به همراه چند بمب افکن در منطقه اشاره دارد که واشنگتن ادعا می‌کند در واکنش به آنچه تحرکات تهدیدآمیز ایران در خلیج فارس خوانده، دست به این اقدام زده است.

کیوان خسروی سخنگوی شورای عالی امنیت ملی کشورمان پیش از این در واکنش به بیانیه بولتون در خصوص اعزام ناو هواپیمابر لینکلن به منطقه با هدف اعلام پیام به ایران گفت: بولتون فاقد فهم نظامی و امنیتی است و اظهارات وی بیشتر جنبه خودنمایی دارد.

وی افزود: بر اساس رصد دقیق نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن ۲۱ روز قبل وارد دریای مدیترانه شده است و بیانیه بولتون استفاده ناشیانه از یک رویداد سوخته برای جنگ روانی است.

خسروی با اشاره به ناکامی‌های مستمر ارتش آمریکا در مواجهه با بحران‌های منطقه‌ای خاطر نشان کرد: بعید است فرماندهان و بدنه ارتش آمریکا تمایلی به آزمون توانمندی‌های اثبات شده نیروهای مسلح ایران داشته باشند.

همچنین ایلان گلدنبرگ، یک مقام پیشین وزارت دفاع آمریکا گفته است که درباره دلیل استقرار ناو آمریکایی در خلیج فارس بزرگنمایی شده و این ناو قرار از پیش قرار بوده در همین زمان در منطقه استقرار یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جنگ روانی و اقتصادی راه انداخته اید جناب برایان هوک حرف مفت و مسخره میزنید فقط از حسادت پیشرفت هسته ای و توان دفاعی ایران میسوزید و با تحریمها مردم ایران رو اذیت میکنید شما اهل توافق کردن نیستید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین

      • KKKKKKKKKKK

        آمریکا مال جنگ نیست چون ایران اسرائیل را هدف گرفته و در کوچکترین زمان ممکن اسرائیل فنا خواهد شد

    • کهنه سرباز وطن

      آقای هوک قبل از اینکه وراجی کند کمی هم تاریخ چهارصد ساله کشورش را مطالعه میکرد کشوری که طی این مدت چهارصد سال بیشترش رو در حال جنگ با کشورهای کوچک و ضعیف بوده ودر د

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببین پسر خوب اقای خوک دریایی مناطق قطبی خوب گوش کن این چهارتا تکه چوبی اوردی تو دریا که بهش میگن ناو بردار زودتر از اینجا برو وگر مادرت به عزات میشونم

    • بدون نام

      خب دیگه تمومه دیگه آغای برار هوک بیا جلو دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج