جاباما
۸۶۲۵۴۸
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

هشدار در مورد وقوع سیلاب‌های ناگهانی

سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌ای از بارش باران، رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی طی امروز، فردا و روز سه شنبه در ۱۴ استان نسبت به وقوع تگرگ و سیلاب‌های ناگهانی هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم: سازمان هواشناسی طی اطلاعیه‌ای از بارش باران، رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی طی امروز، فردا و روز سه شنبه در ۱۴ استان نسبت به وقوع تگرگ و سیلاب‌های ناگهانی هشدار داد.

در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده "فعالیت سامانه بارشی بویژه در ساعات بعدازظهر و شب طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه به شرح زیر است"؛

امروز ۲۲ اردیبهشت: رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت درشمال شرق آذربایجان شرقی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات کرمان.

فردا ۲۳ اردیبهشت: رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت درشمال شرق آذربایجان شرقی، نیمه شمالی فارس،مرکز و ارتفاعات کرمان، شرق سیستان و بلوچستان، یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات البرز در شمال استان های تهران و البرز، قزوین، زنجان و سمنان، از بعدازظهر وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل.

سه شنبه ۲۴ اردیبهشت: رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در شمال شرق آذربایجان شرقی، فارس، جنوبی و ارتفاعات کرمان، شمال هرمزگان، شرق سیستان و بلوچستان، یزد، شمال و غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات و دامنه های البرز در شمال استان های تهران و البرز، قزوین، زنجان و سمنان، وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در شمال سیستان و بلوچستان.

سازمان هواشناسی هشدار داده با توجه به افزایش ناپایداری فصلی جو، احتمال وقوع تگرگ و سیلاب ناگهانی در دره ها ومناطق کوهستانی وجوددارد. لذا به هموطنان در این مناطق توصیه می شود احتیاط لازم را در عبور و توقف از مناطق کوهستانی به عمل آورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ال

      آقا خداوكيلي راستشو بگين چكار كردين با اين آب و هوا؟

    • بدون نام

      پیشگیری .‌....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج