۸۶۲۵۵۲
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

انتشار اسامی دریافت‌کنندگان وام ۷ هزار میلیاردی

به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسامی دریافت کنندگان ۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره اشتغال پایدار روستایی منتشر شد.

خبرگزاری فارس: به دستور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسامی دریافت کنندگان ۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره اشتغال پایدار روستایی به تفکیک اشتغال مورد تعهد و دستگاه اجرایی تایید کننده به تفکیک هر استان منتشر شد .

گزارش تسهیلات پرداخت شده از محل برنامه قانون حمایت از ایجاد و توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری سراسرکشور تا تاریخ ۹۸/۲/۱۵ در پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کار در دسترس است.

در این گزارش تاکید شده که در صورت وجود انحراف، سیستم بانکی بر اساس شیوه نامه نحوه مواجهه با مصادیق مغایر با تعهدات متقاضیان تسهیلات اقدام لازم را می بایست عملیاتی کند.

وزارت کار از این اقدام به عنوان گامی دیگر در راستای شفافیت از سوی محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یاد کرده است. پیش از این با دستور وی ، اسامی اعضای هیات مدیره شرکتهای تابعه (با آخرین اصلاحات در تاریخ ۹۷/۹/۲۶) در این پایگاه اطلاع رسانی منتشر شده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انتشار اسمشون به چه دردی میخوره گرفتن بردن خوردن راست میگن پولا رو بر گردونن فعلا که یه عده الکی الکی با بیعرضگی این

    • بدون نام

      اینا که این وام و گرفتن سیل زده بودن زلزله زده بودن رعد وبرق زده بودن ملخ زده بودن آفت زده بودن چی زده بودن هفت هزار میلیارد یه بدبختی بخواد وام برای بیمار سرطانیش بگیره اجداد عصر مفرغشو از تو گور در میارید شما که دم از دین وخدا وپیغبر میزنید اقلا دم نزنید شیعه دوازده امامی رو به لجن کشیدید

    • سعیدا

      اسم این وزارت خونه هم شبیه جوک میمونه ادم میخونه فکر میکنه دارن توهین میکنن وزارت بیکاری و بی رفاهی و بدبختی مردم با تعاون مسولین بی ربط و بی کفایت و مفت خور

    • بدون نام

      عدالت انتشار اسامی نیست. این کار در معنای عام فحشا هست. یعنی گستراندن و عادی کردن فساد و بقیه را به اینکار ترقیب کردن. کاری که دقیقا داره انجام میشه. اگر راست میگید دست مفسدین را قطع کنید.

    • کامران

      بی زحمت نسبت تشون راهم با مسئولان بگید.

    • ترکاشوند

      سلام
      چرا قصاص قبل از جنایت می کنید بابا خوب دقت کنید این وام کارا کی باشد که با تبلیغات زیاد که در بوق و کرنا کردند و صدها هزار نفر کارآفرین ثبت نام کردند و از بین آنها که از هشت خوان رستم گذشتند به 35000 نفر نفری 200 میلیون تومان با توجه به طرح توجیهی و وثایق دریافتی و تعهد و قولی که دادند برای اشتغال زایی وام را

    • بدون نام

      انتشار اسامی به چه درد مردم میخوره...؟ یقشونو بگیرین و از حلقومشون بکشین بیرون...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج