۸۶۲۵۶۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

کیوان ساکت: به پاریس و لندن می‌روم

کیوان ساکت که روز ۲۸ اردیبهشت ماه با وحید تاج کنسرت برگزار می کند از برنامه های آتی خود به ویژه در خارج از کشور سخن گفت.

خبرگزاری صبا: کیوان ساکت که روز ۲۸ اردیبهشت ماه با وحید تاج کنسرت برگزار می کند از برنامه های آتی خود به ویژه در خارج از کشور سخن گفت.

کیوان ساکت: به پاریس و لندن می‌روم

گروه موسیقی «وزیری» به سرپرستی کیوان ساکت و خوانندگی وحید تاج ساعت ۲۱:۳۰ روز شنبه بیست و هشتم اردیبهشت ماه تازه‌ترین کنسرت خود را در تالار وحدت تهران برگزار می‌کند. در این کنسرت علاوه بر ارایه آثار جدید و شنیده نشده، آثار ماندگار و خاطره انگیزی از موسیقی ملی ایران به آهنگسازی کیوان ساکت در آلبوم‌های «فسانه»، «بی کاروانکولی» و «یک خانه پر زمستان» به خوانندگی وحید تاج اجرا می‌شوند.

کیوان ساکت با بیان اینکه طراحی بسیار دقیقی برای این کنسرت انجام شده است به خبرنگار صبا گفت: این اجرا از کارهایی که در چند سال اخیر روی صحنه رفته متفاوت است مثلا قطعات قدیمی کمی در آن وجود دارد و قطعاتی برای اولین بار در آن نواخته خواهد شد.

وی طراحی کنسرت را به صورت یک صدایی عنوان کرد و گفت: کنسرت، فضای خاص و مناسب حال و هوای این روزهای ایران را دارد و در آن از سازهایی مانند تارهای ایرانی، پیانو، کمانچه، سنتور، ویولن، تنبک، کوزه و... استفاده می‌شود.

این هنرمند «مادر»، «بوی بهار» و «نی محزون» را از جمله قطعاتی دانست که برای اولین بار اجرا می شوند و در پایان اظهار کرد: بلافاصله پس از کنسرت ۲۸ اردیبهشت برای اجرا به پاریس می روم و پس از آن در لندن اجرا دارم. پس از آن یک هفته ایرانم و سپس به سوییس می روم تا اجرایی با تار، پیانو و ویولنسل داشته باشم.

کنسرت گروه «وزیری» به سرپرستی، آهنگسازی و نوازندگی تار و سه تارکیوان ساکت و خوانندگی وحید تاج ساعت ۲۱:۳۰ روز شنبه بیست و هشتم اردیبهشت با بلیت‌های ۵۰ تا ۱۲۰ هزار تومان روی صحنه می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج