۸۶۲۵۷۲
۵ نظر
۵۰۲۰
۵ نظر
۵۰۲۰
پ

اخاذی، نقشه شوم عاشق پیشه تلگرامی

رئیس پلیس فتا تهران از دستگیری پسر جوانی خبر داد که در پوشش یک خواستگار نقشه اخاذی ۲۰ میلیون تومانی از دختر جوان را به اجرا گذاشت.

خبرگزاری فارس: چندی پیش دختر ۲۳ ساله‌ای با حضور در اداره پلیس فتا از ماجرای گرفتار شدن در دام اخاذی‌های خواستگار فریبکار خبر داد.

دختر جوان در اظهاراتش عنوان کرد: چندی قبل با پسر جوانی در شبکه اجتماعی تلگرام آشنا شدم و بعد از مدتی، پسر جوان با اعتماد سازی ماجرای ازدواج را مطرح کرد و همین پیشنهاد باعث شد تا با هم یک قرار ملاقات بگذاریم.

از آن زمان به بعد با گذشت زمان علاقه من به او بیشتر شد تا جایی که چند تصویر و فیلم خصوصی‌ام را برایش ارسال کردم.

بر اساس این گزارش ماموران در تحقیقات دریافتند که پسر جوان که با اعتماد سازی و به بهانه ازدواج توانسته بود به عکس‌های شخصی دختر جوان دست پیدا کند در نخستین مرحله با تهدید به انتشار تصاویر و فیلم های خصوصی و شخصی دختر جوان اقدام به اخاذی ۲۰ میلیون تومانی از وی می‌کند.

تیم پلیسی در گام بعدی در تحقیقات از شاکی متوجه شدند که پسر فریبکار پس از دریافت ۲۰ میلیون تومان چند روزی در سکوت بوده اما بار دیگر در تماس با دختر جوان شروع به اخاذی و دادن پیشنهادهای شوم و شیطانی برای در امان بودن آبروی وی می کند.

در ادامه تجسس‌ها مشخص شد که پسر جوان هیچ آدرس و تلفنی از محل کار و زندگی‌اش در اختیار سمیرا قرار نداده است و سعی داشته هیچ سرنخی در ماجرای اخاذی میلیونی و پیشنهادهای شومش قرار ندهد.

در این راستا تیمی از کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و پلیسی توانستند مخفیگاه پسر جوان را در جنوب تهران را شناسایی کنند و پس از هماهنگی با مقام قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه این خواستگار فریبکار دستگیر شد.

متهم ابتدا خود را بیگناه می‌دانست اما وقتی در برابر دختر جوان قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد و گفت که از همان ابتدا با انگیزه مالی و اخاذی از دختر جوان این دوستی را شروع کردم و چون هیچ آدرس و تلفنی در اختیار سمیرا قرار نداده بودم فکر نمی کردم دستگیر شوم به همین خاطر بار دیگر دختر جوان را تهدید کردم اما پلیس را بالای سر خودم دیدم.

سرهنگ کاظمی رئیس پلیس فتا پایتخت با اعلام خبر فوق گفت : این روزها به دلیل گسترش ارتباطات مجازی ، شکل گیری روابط دوستانه و عاشقانه رشد چشمگیری را نشان می دهد، هر نوع رابطه ای در فضای مجازی می تواند آسیب‌هایی هم به دنبال داشته باشد و اکنون که استفاده از شبکه های اجتماعی امری اجتناب ناپذیر است و بیشترین زمان تعامل ما در این شبکه ها شکل می گیرد؛ بهتر است در کنار استفاده مطلوب با رعایت برخی آداب از سوء تفاهم و آسیب های تعامل، در این فضا بکاهیم.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که برای حضور در جامعه و تعامل با دیگران رعایت احترام به حریم خصوصی افراد ضروری است فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خالی از این امر نیستند لذا همیشه حواستان باشد که اعتماد، باعث واکنش سریع شما برای ارسال مطالب شخصی نشود و فضای مجازی را فضایی امن برای ارسال اطلاعات خصوصی خود به افراد غیر قابل اعتماد ندانید و در دوستی‌ها و ارتباطات خود با افراد در فضای مجازی با دقت و مشورت با والدین برخورد کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مملی هستم

      چه گیجی بوده دختره...
      اخاذ یه بار اخاذی نمیکنه و سیری ناپذیره...
      فقط میتونم بگم خاک تو ملاج جفتتون

    • بدون نام

      چه دخترای خنگی

      پاسخ ها

      • م۴

        دوستی خیابانی عاقبتش همینه اخردخترساده تو هیچ فامیل وکسوکاری نداشتی که باچندکلمه فدایت بشم و برام عزیزی و دوستت دارم تو فوری عکسهای
        شخصی و خصوصی دراختیارش گزاشتی بروشکر خداکن که کاری دیگرباهات نکرده
        بچه خوبی بوده

    • بدون نام

      آدمهای بی شعور تابع احساس ونفس ضعیف هم خود وخانواده را دچار اینگونه موارد میکنند دختر باید مانند شیر باشد که کسی جر ئت نکند به او نزدیک شود چه در دنیای مجازی چه در جامعه همه این مسائل از بیکاری درس که نمیخوانند حتی دانشگاه بهانه است تو خونه کمک نمیکنند عده ای شون حتی یه نیمرو بلد نیستند توخونه یه کمک به مادر نمیکنند کلا مفت خور شده اند وبه هر بهانه ای داد وفریاد راه می اندازند ومیزنند به کوچه این افراد بازنده هستند دختری که آبروش براش مهم باشه خوب وبا منطق زندگی میکنه هم در خانواده عزیز وگرامی وکاردان وموفق وقتش به بیهودگی تلف نمیشود ازدواج موفق هم خواهد داشت هم همسر خوبی خواهد شد هم مادر خوبی انشاالله خدا همه دخترانمان را حفظ وعقل ودرایت وایمان عطا کنه مطالعه بسیار خوبه سیر وسفر در فضای مجازی اگر درست استفاده بشه وتا حدودی خوبه باید خوب وبد باشه که انسان از آزمایشش سربلند بیرون بیاد بهشت را به بها میدهند نه به بهانه نتیجه خوب بودن صبر کردن احترام به وادین خوشبختی است

    • محمد

      چقدر مردم خرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج