۸۶۲۶۴۴
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

یک کلین‌شیت تا هت‌تریک بیرانوند

با وجود از دست دادن رکورد کمترین گل خورده در لیگ، بیرانوند برای سومین فصل متوالی می‌تواند آقای کلین‌شیت لیگ برتر شود.

وب‌سایت نود: پرسپولیس اگر قهرمان این فصل شود قهرمانی‌اش با سال‌های پیش یک تفاوت ویژه دارد. تیمی که همیشه با داشتن آقای گل یا آقای پاس گل، بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع لیگ جام را بالای سر می‌برد امسال رکورد و نماینده‌ای ندارد. البته برانکو می‌تواند این عادت همیشگی را امسال هم حفظ کند، اگر که علیپور در آخرین هفته بتواند جام و آقای گلی را همزمان به هواداران هدیه کند و در آن سو هم کی‌روش روز خوبی را مقابل تیم انتهای جدولی استقلال خوزستان پشت سر نگذارد.

با این حال، هنوز یک نفر توانسته نماینده پرسپولیس در جدول بهترین‌های لیگ برتر باشد و نام پرسپولیس را جدول بهترین‌های انفرادی لیگ نگه دارد. تا این‌جای کار تنها عنوانی که برای پرسپولیسی‌ها محفوظ است مثل دو فصل گذشته، عنوان آقای کلین‌شیت لیگ است. عنوانی که بیرانوند بعد از رویایی‌ترین سال فوتبالی‌اش بدست آورد تا این فصل را هم با هت‌تریک در ثبت رکورد تمام کند. البته او شاید این فصل مجبور شود که این رکورد را با یک دروازه‌بان جوان شریک شود.

یک کلین‌شیت تا هت‌تریک بیرانوند

دروازه‌بان پرسپولیس در این فصل 15 کلین‌شیت را به نام خود ثبت کرده است. از 14 بازی دیگر پرسپولیس، او در 6 بازی حضور نداشت و رادوشویچ به جای او درون دروازه قرار گرفت. 8 بازی هم دروازه بیرانوند در لیگ برتر باز شد. بعد از بیرانوند، فروزان و نیازمند با 14 کلین شیت قرار دارند. نیازمند اگر در بازی هفته پایانی سپاهان مقابل استقلال خوزستان بتواند دروازه‌اش را بسته نگه دارد و بیرانوند موفق به انجام این کار نشود، می‌تواند این رکورد را با همتای پرسپولیسی‌اش شریک باشد.

البته بیرانوند بخشی از این رکوردشکنی را، مدیون سیستم چرخشی در دروازه استقلال است. این فصل پرسپولیس بر خلاف فصول گذشته، عنوان بهترین خط دفاع لیگ را ندارد. استقلال کمتر گل خورده و بیشتر کلین شیت کرده اما استفاده از رحمتی و حسینی به صورت چرخشی، باعث شده سقف کلین شیت‌های دروازه‌بان‌هایش از عدد 12 عبور نکند.

بیرانوند در این فصل کلین‌شیت‌های کمتری داشته و به همین دلیل حاشیه امنیت کمتری هم نسبت به رقیبانش دارد. او فصل گذشته با ثبت 17 کلین‌شیت در صدر قرار گرفت. رشید مظاهری 12 و ده‌خسوس 11 بازی توانسته بودند دروازه خود را بسته نگه‌دارند و خطری برای دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس حساب نمی‌شدند. لیگ شانزدهم هم بیرانوند با رسیدن به عدد 17 صدر را بدست آورد. اخباری با 15 و رشید مظاهری با 11 کلین شیت تعقیب‌کنندگان او بودند.

با حساب این سه فصل، بیرانوند در 49 بازی لیگ با پیراهن پرسپولیس گلی دریافت نکرده و اگر بازی با پارس جنوبی را هم به سلامت پشت سر بگذارد بعد از سومین فصل حضور در جمع سرخپوشان به عدد 50 خواهد رسید. سه سال قبل، روزهای خوب او با پیراهن تازه قابل پیش بینی بود اما بیرانوند، از حد تصور هم توانسته موفق‌تر عمل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این جام بوی خیانت میدهد

    • antilong

      فقط بیرانوند کلین شیت داره. هر بازی گل میخوره. لنگی مافیای خبیث

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج