۸۶۲۶۵۹
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

هیچکس نمی‌تواند بگوید که مسی بد است

هم‌تیمی برزیلی سابق لیونل مسی معتقد است که نباید این بازیکن آرژانتینی را در شکست سنگین بارسلونا مقابل لیورپول مقصر دانست.

ورزش سه: برخلاف رونالدوی برزیلی که اعتقاد دارد لیونل مسی هم در باخت ۴ بر صفر بارسلونا در خانه لیورپول و حذفش از نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقصر است، هموطن او دنی آلوس، نابغه آرژانتینی را بی‌تقصیر می‌داند.

هیچکس نمی‌تواند بگوید که مسی بد است

مدافع برزیلی پاری‌سن‌ژرمن که بهترین سال‌ها و افتخارات دوران بازیگری‌اش را در کنار مسی در بارسلونا تجربه کرده است، در گفت‌و‌گو با ESPN و در پاسخ به این سؤال که آیا بارسلونا فلسفه‌اش را از یاد برده است، گفت: « فلسفه بازی بارسلونا عوض نمی‌شود اما در حوزه نقل و انتقالات تا حدودی تغییر کرده است. در فوتبال هم این اتفاقات رخ می‌دهد. اگر همین تیم امسال سه گانه را می‌برد، هیچکس چیزی نمی‌گفت.

در 10، 11 سال گذشته بارسلونا قهرمانی های زیادی در لیگ کسب کرده، کاری که رئال مادرید انجام نداده اما باز هم مردم از رئال مادرید حمایت می‌کنند چون این تیم در لیگ قهرمانان موفق تر بوده است.

زمانی که رئال از لیگ قهرمانان حذف می‌شود، همه می‌گویند:«رئال که خیلی وقت است قهرمان لیگ نشده» اما وقتی این تیم قهرمان اروپا می‌شود کسی به این موضوع اشاره نمی‌کند. پس از این بابت می‌گویم که این انتقادات که بلافاصله پس از حذف تیم‌ها صورت می‌گیرند، فرصت‌طلبانه است آن هم بعد از شکست مقابل یک حریف بسیار خوب مانند لیورپول.»

هیچکس نمی‌تواند بگوید که مسی بد است

دفاع از مسی: « بعد از بازی رفت همه می‌گفتند که مسی بازیکن ماورایی است، یک موجود فضایی است یا هرچیز دیگری که شما می‌خواهید بگویید. من اما فکر می‌کنم که او هنوز هم در فوتبال، شخصی دست نیافتنی است و دلیلش هم چیزهایی است که او به تیم می‌دهد.

حتی اگر اوضاع خوب هم پیش نرود، لئو همیشه بازیکنی خوب است. فوتبال ورزشی تیمی است و همه مسئولیت دارند. کریستیانو رونالدو، نیمار، لئو زمانی که اوضاع برای تیم‌شان خوب پیش می‌رود، تحت پوشش قرار می‌گیرند اما زمانی که اوضاع خوب نیست هم باید از آنها حمایت شود. فکر نمی‌کنم در حوزه فوتبال کسی بتواند از مسی بد بگوید هر چند که خوب یا بد او و بازیکنان مانند او افرادی هستند که در صورت ناکامی تیم‌شان زیر ذره‌بین قرار می‌‌گیرند و مقصر جلوه داده می‌شوند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو بیجا میکنی..فقط شما و امسال شما که تو بارسلون بازی کردین هی پاچه خواری این گوتوله رو میکنین..بابا هیچی نیست لوله فسی

    • بدون نام

      مسی تلاش خودشو کرد تو بازی رفت فوقلاده درخشید . مقصر باخت بازی بدگشت راکیدیچ و الابا و والوورده بودن . بازم مسی تو بازی برگشت درخشید دریبلا و پاسای حرفه ای خودشو داد اما کسی نبود استفاده کنه . ایشالله امسال توپ طلای شیشم رو میگیره تلافی این باخت درمیاد

    • حسن باقری

      مسی عشقه

    • N

      هیییییچکس

    • بدون نام

      احسنت مسی و ویدال داشتن بازی میکردن و بارسا رو نگه داشتن

    • بدون نام

      مسی همیشه فضاییه

    • King Argentina

      حیف مسی داره تو بارسلون خراب میشه!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج