جاباما
۸۶۲۷۱۵
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

بارسا؛ ارتش «تک نفره» جادوگر آرژانتینی

«لیونل مسی» فوق ستاره بارسلونا با اقتدار بهترین بازیکن آبی اناری ها محسوب می شود اما آمار و ارقام حاکی از آن است که کاتالان ها به ویژه در لیگ قهرمانان تا چه اندازه به تیم «تک نفره» جادوگر آرژانتینی وابسته هستند.

ایرنا: فاکس اسپورتس روز یکشنبه نوشت: لیگ قهرمانان اروپا در ۲ فصل گذشته برای بارسایی ها چندان موفقیت آمیز و خوشحال کننده نبوده است چرا که آنها در هر ۲ مورد با از دست دادن موضع قدرت خود از گردونه رقابت ها کنار رفته اند.

آنها فصل گذشته پیروزی چهار بر یک خانگی را مقابل آ. اس رم از دست دادند و این بار نیز بازگشت دراماتیک لیورپول در آنفیلد پیروزی سه بر صفر خانگی مسی و یارانش را از بین برد تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان برای این تیم به کابوسی تمام نشدنی تبدیل شود.

این در حالی است که در هر ۲ بازی برگشت در ۲ سال اخیر مسی شب های آرامی را پشت سر گذاشته و هم تیمی های وی نیز در به ثمر رساندن گل های حیاتی کاری از پیش نبرده اند.

بارسا؛ ارتش «تک نفره» جادوگر آرژانتینی

و شواهد حاکی از آن است که این حس در طول رقابت های لیگ قهرمان بسط پیدا کرده و و صرفا در جریان آن 2 شب آزاردهنده جلوه گر نشده است.

تارنمای گیومی اسپورت فهرستی از گلزنان بارسا در 2 فصل اخیر لیگ قهرمانان تهیه کرده و ارقام موجود در آن حاوی اطلاعاتی به شدت انتقاد برانگیز است.

لیونل مسی به شکلی قابل انتظار با 18 گل در صدر این فهرست جای دارد اما نکته جالب توجه و البته ناراحت کننده برای بارسا این است که رتبه دوم در این فهرست در طول این 2 فصل به گل هایی مربوط می شود که حریفان به اشتباه وارد دروازه خودشان کرده اند.

لیونل مسی - 18 گل
گل به خودی - ۶ گل
عثمان دمبله - 4 گل
فیلیپه کوتینیو - ۳ گل
جرارد پیکه - 3 گل
لوئیس سوارز و ایوان راکیتیچ - ۲ گل
لوکاس دینیه، پاکو آلکاسر، رافینیا، مالکوم و جردی آلبا - 1 گل

آمار مذکور دال بر این است که بارسلونا پس از روی کار آمدن «ارنستو والورده» یک تیم «تک نفره» بوده به ویژه در رقابت های اروپایی.

تنزل و افت سوارز را نیز به وضوح می توان در این حقیقت پی برد که وی در 2 فصل اخیر در لیگ قهرمانان اروپا تنها 2 گل به ثمر رسانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ارتش ربع نفره هم نیست.فسی خخخخخ

    • بدون نام

      مسی یعنی بهترین. تاریخ

    • بدون نام

      درود بر کینگ مسی بهترین تاریخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج