۸۶۲۷۱۸
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

کلوپ: به سیتی تبریک می‌گویم؛ آن‌ها فوق‌ العاده‌اند

لیورپول ساعتی پیش در آنفیلد با دو گل بر وولوز غلبه کرد با این حال از رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر بازماند.

ورزش سه: لیورپول ساعتی پیش در آنفیلد با دو گل بر وولوز غلبه کرد با این حال از رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر بازماند.

قرمزها به هدف خود که پیروزی بر وولوز بود رسیدند ولی منچسترسیتی هم ماموریت خود را برابر برایتون به خوبی انجام داد و با برتری ۱-۴ توانست عنوان قهرمانی را کسب کند تا لیورپول در بهترین فصل تاریخ خود از حیث کسب امتیاز هم نتواند قهرمان شود.

کلوپ: به سیتی تبریک می‌گویم؛ آن‌ها فوق‌ العاده‌اند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در پایان بازی گفت: « مردم ممکن است بگویند که ما می توانستیم این کار یا آن کار را انجام دهیم ولی من اینطور فکر نمی کنم. هم ما و هم سیتی در مقاطعی از فصل خوش شانس بودیم. ما به خودمان ایمان داشتیم و توانستیم تا روز پایانی در کورس قهرمانی بمانیم. وقتی حریف تان سیتی است، کار دشوار می شود.

در هفته های اخیر، هر دو، بازی های مان را پیروز شدیم و در واقع نتوانستیم از شر هم خلاص شویم و در نهایت با یک امتیاز قهرمانی را از دست دادیم. حالا سه هفته برای فینال لیگ قهرمانان فرصت داریم و باید از آن استفاده کنیم.»

کلوپ: به سیتی تبریک می‌گویم؛ آن‌ها فوق‌ العاده‌اند
کلوپ ادامه داد: « می دانم که اینجا در انگلیس در مورد خریدهای جدید صحبت های زیادی مطرح می شود ولی اگر آلیسون را کنار بگذاریم، خیلی از بازیکنان این تیمی که امروز بازی کرد، در فصل گذشته نیز کنار هم بودند. البته که ما بازیکنانی جدید به خدمت خواهیم گرفت اما شاکله تیم حفظ خواهد شد. این تیم فعلی، قدم های بزرگی را برداشته است و نمی توان در آن، تغییراتی زیاد ایجاد کرد. فصل گذشته ما با سیتی ۲۵ امتیاز فاصله داشتیم و امسال با تنها یک امتیاز اختلاف قهرمان نشدیم.»

سرمربی آلمانی لیورپول در پایان افزود: « این تیم متشکل از یک نسل از بازیکنان فوق العاده است و ما فصل بعد قدرتمندتر خواهیم شد و باید به همین مسیر ادامه دهیم. مردم از تلاش ما لذت بردند و این مساله مهمی است.

اگر شما فوتبال کثیفی بازی کنید و قهرمان شوید، تنها برای آینده خوب است که وقتی به عقب نگاه می کنید، بتوانید به عنوان یک دستاورد روی آن حساب کنید اما مردم، این لیورپول را با وجود اینکه قهرمان نشد، به یاد خواهند داشت؛ چرا که تیمی استثنایی، با سبک بازی تماشایی بود. ما هفته به هفته بهتر شدیم و قدم به قدم پیش رفتیم. معتقدم این تازه قدم های اولیه لیورپول است و کارهای بزرگی در آینده انجام خواهیم داد.

همچنین باید به سیتی هم تبریک گفت. آنها در طول فصل ثبات فوق العاده ای داشتند و عالی کار کردند. سبک بازی سیتی یکی از زیباترین ها در فوتبال است. آنها در دو فصل اخیر، ۱۹۸ امتیاز کسب کرده اند. این خارق العاده است و دیگر حرفی باقی نمی ماند. آنها برای من تیم محترمی هستند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اونجا برحلاف ایران رقابت تا اخردرمستطیل سبز جریان داره ولی اینجا داوران قهرمان روتعیین میکنن

    • بدون نام

      زنده باد یورگن بزرگ . واقعا با شعور و بزرگ . فوتبالیستهای و مربیان کشورمون باید از این افراد درس معرفت و شعور را یاد بگیرن به رقیبشون احترام میذارن و تبریک هم میگن

    • بدون نام

      تو ایران هم لیگ مون همین جوری مردانه قهرمانش مشخص میشه بازیهای اخر رونگاه کنید ببینید داورها چقدر با وجدان کار کردن خخخخخخخخخخخ

    • مملکت ویران

      تیمهای ایرانی والبته مربیانشون اخلاق ورفتارازاینا یادبگیرن.بعدقهرمانی تیم حریف تبریک میگن وبعدشکست،شکست روبه گردن میگیرن وکسی رومتهم باخت نمیدونن.یکم حرفه ای باشن خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج