۸۶۲۷۵۷
۱۷ نظر
۵۰۰۴
۱۷ نظر
۵۰۰۴
پ

برانکو: حمله به پرسپولیس، راحت‌ترین کار است

سرمربی پرسپولیس به اظهارات سرمربی استقلال واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: با تساوی مقابل ماشین‌سازی در واقع پرسپولیس در هفتمین بازی پی در پی خود پیروز نشد تا هواداران این تیم حتی نگران از دست رفتن قهرمانی تیم‌شان شوند. اینکه چه عواملی باعث شده پرسپولیس چنین شرایطی پیدا کند، دلیل خوبی شد تا گفت‌وگویی با برانکو ایوانکوویچ داشته باشیم که در ادامه می‌خوانید:

انتظار می‌رفت پرسپولیس ماشین‌سازی را در تهران شکست داده و در کنار هوادارانش جشن قهرمانی بگیرد. فکر می‌کنید استرس و فشار روی بازیکنان باعث شد این اتفاق رخ ندهد؟

در آخر لیگ به سر می‌‌بریم و طبیعی است که خستگی بدنی و ذهنی بر بازیکنان غلبه کرده باشد. در کنار این مسئله، حساسیت بازی‌ها نیز فشار و استرس خاص خودش را ایجاد می‌کند.

به طور نمونه من منچسترسیتی را را مثال می‌زنم که همین هفته گذشته مقابل تیم لسترسیتی روی یک شوت راه دور از سوی بازیکنی که اولین گلش را به ثمر می‌رساند، موفق به کسب پیروزی شدند. هر تیم با تجربه‌ای در برخی از بازی‌های خود تحت فشار از سوی حریفش قرار می‌گیرد و این یک امر طبیعی است.

مسئله بعدی که می‌خواهم به آن اشاره کنم؛ پرسپولیس تنها تیمی است که ۳ سال متوالی بیشترین تعداد بازی‌ها را داشته است. نمی‌خواهم باز بایرن مونیخ و بارسلونا را مثال بزنم و فقط اینجا می‌خواهم از بازیکنانم به خاطر همه تلاش‌های‌شان تشکر کنم. همین طور هواداران که همیشه بهترین حامی ما بودند.

اما تیم شما وضعیت به مراتب سخت‌تر از این را هم با موفقیت پشت سر گذاشته و به این خاطر انتظار می‌رفت بازی بهتری مقابل ماشین‌سازی ارائه دهد.

ما در بازی با ماشین‌سازی نمایش خوبی داشتیم و آمار به خوبی این را نشان می‌دهد. در مورد داوری هم حرفی ندارم چرا که او دو پنالتی برای پرسپولیس نگرفت. شکل بازی حریف هم طوری بود که ترکیبی از بازی فوتبال و کشتی را در زمین شاهد بودیم.

برانکو: حمله به پرسپولیس، راحت‌ترین کار است

با وجود اینکه پرسپولیس در هفته‌های متوالی نتوانسته امتیازات زیادی جمع کند، تیم‌های رقیبش هم نتوانستند به صدر جدول برسند. با این حال برخی از این تیم‌ها اشتباهات داوری را مانع نرسیدن‌شان به پرسپولیس می‌دانند و به نوعی حضور تیم شما در صدر جدول را لوث می‌کنند. این موضوع ناراحت‌تان نمی‌کند؟

من چندین بار گفته‌ام که رقبا یک بازی را به ما نشان دهند که داوران یک اوت به نفع‌مان گرفته‌اند. هیچ‌وقت دنبال بهانه‌جویی نبوده‌ام اما در لیگ قهرمانان دیدید که داوران پرسپولیس را نابود کردند. در همین بازی با پاختاکور داور دقیقه 70 بازی پنالتی مسلم ما را نادیده گرفت و در آخر به آن شکل گل خوردیم و حذف شدیم. مقابل ماشین‌سازی هم دو پنالتی باید روی بودیمیر گرفته می‌شد.

*فرهاد مجیدی سرمربی استقلال پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که چرا باید فلان مسئول بالا رتبه دولتی از پرسپولیس حمایت کند و آنها دوست دارند این تیم قهرمان شود. واکنش شما به این موضوع چیست؟

این مسائل برای من اهمیتی ندارد، چون عادت ندارم به حیاط خانه دیگران چشم بیندازم. درک‌شان می‌کنم. برای آنها همیشه راحت‌ترین کار حمله به پرسپولیس و بهانه‌جویی است.

شاید رقبا در هفته‌ آخر لیگ می‌خواهند تمرکز و آرامش تیم شما را بر بزنند که نتوانید در جم مقابل پارس‌جنوبی نتیجه لازم را بگیرید؟

بله همیشه این کارها را کرده‌اند. هر روز با شایعه‌سازی علیه پرسپولیس، انتشار لیست خرید و خروج، پیش کشیدن مسائل مالی و هر تلاشی می‌کنند تا تمرکز و آرامش پرسپولیس را بر هم بزنند اما ما هیچ توجهی به آنها نکرده و راه خودمان را می‌رویم.

چه پیامی برای هواداران‌تان در هفته آخر لیگ دارید؟

متاسفم از این بابت که دیروز نتوانستیم با آنها جشن قهرمانی بگیریم چون واقعا آنها لیاقت‌ آن را داشتند. در جم با حمایت هواداران‌مان جشن قهرمانی خواهیم گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ممد دانیالی

      ببند دهنتو رییس مافیا..
      همه چی بر وفق مرادته بازم یچی طلب کاری

      پاسخ ها

      • ممد دانیالی

        بازم ببند دهنتو تو باید بیای از اسطوره ما فرهاد مجیدی یاد بگیری!!

      • بی نام

        شما دهنتو آب بکش وقتی اسم پرفسور رو میاری .معنی دلال رو هم فهمیدیم شفر و خطیر و باقی دوستان که خوب از باشگاه استقلال بار خودشونو بستن ..

      • بی نام

        شما دهنتو آب بکش وقتی اسم پرفسور رو میاری .معنی دلال رو هم فهمیدیم شفر و خطیر و باقی دوستان که خوب از باشگاه استقلال بار خودشونو بستن ..

      • ش.ص

        زر نزن آشغال کیسه کش

    • بدون نام

      افرادی مثل برانکو عامل اصلی حاشیه ستزی برای فوتبال ایران است .
      مردم او را مربی خوبی میدانند ولی بهای این مربیگری نابودی فوتبال ایران و کثیف کاری های بوجود آمده را متوجه ایشان است .

      پاسخ ها

      • MGZ

        کدوم کثیف کاری؟! اگه داورا نبودن از هشتم جدولم بالا نمیومدید با سی تا بازیکن و چهارصد میلیارد هزینه. شمایید که فوتبال ایرانو کثیف کردید با هوچی گری و تهمت زدن فقط حرف مفد میزینید یدونه مدرک واسه حرفاتون ندارید مثل دقیقا پیشکسوتاتون که واسه خودشیرینی به پرسپولیس گیر میدن. همینطور بسوزید چون با این کاراتون بازم ما قهرمان میشیم و شما فقط تهمت میزنید!!!!!

    • بدون نام

      مردم اشتباه نگنند برانگو عامل تخریب فوتبال ایران است .

    • سام

      آقا این دیگه پر رو نیست سنگ پای قزوینه تمام بازیها رو به خاطر تیمت داورا مساوی کردن بازی باختتون رو هم مساوی کردن داورا دیگه چی میخوای چرا الکی جوگیر میشی تا گند کاریتون رو نشه

    • بدون نام

      طرفدار تیم خاصی نیستم ولی آقای برانگو را برای فوتبال ایران مضر می بینم .

    • بدون نام

      آویزونا دیدید همه داوریها به نفه شمابودانقدر با کثیف کاریهه برعلیه داوری حرف زدی تا قهرمان بشی تا لنگ به خودت آویزون کنی

    • بدون نام

      آخه لنگی خستگی چی ؟؟؟؟
      مگه شما تنها دارین بازی میکنین
      از موقعی که دست تون رو شد که داور و وزیر ورزش داره کمک تون میکنه ، هیچی از خودتون ندارید بدبخت بیچاره
      بخدا اگه داوری نبود الان جای استقلال خوزستان شما باید ته جدول بودید

    • بدون نام

      پیر دلال چرا خودتو به اون راه زدی مثل روز روشن دارند حمایتتون میکنند ،مربی اینقدر خرفت

    • آبی آسمونی

      لنگ را باید پاره کرد!

    • بدون نام

      بنازمت پروفسورعزیز که اتش زدی هرچه کیسه لیس را

    • محمد

      آقای برانکو با احترام باید عرض کنم پرسپولیس صلابت دهه‌های گذشته خودش رو نداره متاسفانه استقلال هم همینطور ، این همه اعتماد بنفس و رضایت از خود برای کدوم اتفاق بزرگیه که نسیب پرسپولیس کردیداوج عملکردتونن بازیهای آسیایی اخیر بود که برای این تیم بزرگ خیلی کم بود حمایت هواداران رو حماقت فرض نکنید،
      لطفاً

    • عاشق پرسپولیس

      بنازم حرفاتوبران بابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج