۸۶۲۷۸۷
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

چگونه پای غریبه‌ها به استقلال و پرسپولیس باز شد؟

یکی از مشکلات اصلی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سال های اخیر معاون های این دو باشگاه بوده‌اند.

خبرگزاری میزان: با وجود اینکه تغییرات مداومی در مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رخ می‌دهد، اما حاشیه‌ها جزو جدانشدنی این دو باشگاه است و نکته مهم اینکه معاون‌های سرخابی‌ها خودشان در این حاشیه‌سازی‌ها نقش دارند، موضوعی که از گذشته تاکنون وجود داشته و کسانی که در این سمت حضور داشتند و دارند عمدتا قبل از حضورشان در این دو باشگاه معروف افرادی ناآشنا برای اهالی فوتبال بودند به یکباره معروف می‌شوند و این علاقه به معروفیت را می‌توان در مصاحبه‌ها و تصاویر سفارشی که در سایت باشگاه قرار داده شده می‌توان دید.

این افراد که علاقه زیادی به فعالیت در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دارند بدون هیچ سابقه فوتبالی وارد تیم مدیریتی سرخابی‌ها شدند و عملکرد برخی از آنها به حدی فاجعه‌آمیز بود که این دو باشگاه همچنان تاوان عملکردشان را پس می‌دهند.

حاشیه‌سازی یکی دیگر از نتایج حضور کسانی است که در پست معاونت استقلال و پرسپولیس فعالیت کردند. قرارداد‌های شبانه با بازیکنان درجه چندم، مصاحبه‌های غیرمسئولانه، ایجاد خلل و دخالت در امور فنی، باندبازی و... اقداماتی هستند که در طول چند سال گذشته این افراد انجام داده‌اند و متاسفانه این غیرمسئولانه برخی از آنها همچنان ادامه دارد. به تازگی فردی که تا چندی پیش در امور چمن فعالیت می‌کرد به معاونت یکی از باشگاه‌های پرطرفدار نزدیک شده و بعید نیست به زودی سمت معاونت باشگاه را از آن خود کند.

استقلال و پرسپولیس دو باشگاهی هستند که مدیریت‌شان توسط وزارت ورزش منصوب می‌شود.‌ ای کاش افرادی که مدیریت این دو باشگاه را بر عهده می‌گیرند به راحتی سمت معاونت را به هرکسی که پول دارد تعارف نزنند. معاونت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را باید به دست کسانی بسپارند که در مدیریت ورزشی تخصص داشته باشند.

شاید اگر این انتصاب‌ها با وسواس بیشتری صورت می‌گرفت بسیاری از مشکلات استقلال و پرسپولیس در زمینه‌های مختلف قابل حل بود و کار به جایی نمی‌رسید که معاون‌های این باشگاه به تیتر اول رسانه‌ها تبدیل شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      یکی خطیر....در عرض دوماه درگیری با حقیقی ،شفر،توفیقی،رفعتی ،معاون جنگی...

    • بدون نام

      بارها گفته ام برانکو برای فوتبال ایران مضر است . استقلالی نیستم شما فرض کنید استقلالیم . عامل حاشیه های فوتبال ایران و در نتیجه عدم پیشرفت فوتبال ایران است .

      همه بعدا این را می فهمند .

      پاسخ ها

      • kardook

        ای کلک
        میدونی تا برانکو هست همه باید زیر بخوابن میخوای زیرابشو بزنی ،مام اصلا میگیم کبیه نیستی شله زرد و سوراختور ترتریم نیستی ،فرقی نمیکنه چون پونزده تیم کلا این چند ساله زیرن

      • بی نام

        برانکو برای فوتبال ایران مضر هست. چون برای استقلالی ها شده کابوس چون چهار سال برانکو خواب راحت رو از استقلالی ها گرفته سه قهرمانی یک نایب قهرمانی دو سوپر جام و فینال آسیا ...

    • بدون نام

      حرف مفت نزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج