۸۶۲۸۳۴
۳۰ نظر
۵۱۳۹
۳۰ نظر
۵۱۳۹
پ

بازداشت مردی که سه دخترش را شکنجه می‌کرد

مرد افغانستانی که متهم است سه دخترش را شکنجه کرده است، در حالی به دادگاه منتقل شد که ادعا می‌کرد دختر و همسرش دروغ می‌گویند اما تحقیقات نشان داد دختران متهم روزهای زجرآوری را گذرانده‌اند.

روزنامه شرق نوشت: مرد افغانستانی که متهم است سه دخترش را شکنجه کرده است، در حالی به دادگاه منتقل شد که ادعا می‌کرد دختر و همسرش دروغ می‌گویند اما تحقیقات نشان داد دختران متهم روزهای زجرآوری را گذرانده‌اند.

«متهم که مرد میانسالی است، از سوی مسئولان بهزیستی پیشوای ورامین به پلیس معرفی شد. بر اساس محتویات پرونده، مدتی قبل زنی جوان به بهزیستی مراجعه و از مددکاران درخواست دارو کرد. این زن به آنها گفت شوهرش دخترانش را شکنجه می‌کند و برای این که آنها را نجات دهد، به دنبال دارو است تا چیزی به شوهرش بدهد و او آرام بگیرد و بچه‌هایش را اذیت نکند.

این زن گفت: شوهرم ابتدا دو دختر بزرگم را که حالا ازدواج کرده‌اند، شکنجه می‌کرد. بعد از این که آنها شوهر کردند حالا دختر کوچک‌ترم را آزار می‌دهد و من نگرانم آزارهایش به بچه‌های دیگر هم برسد و فکر می‌کنم باید دارویی به شوهرم بدهم که آرام شود و دیگر بچه‌ها را اذیت نکند.

این گفته‌های زن جوان باعث شد تا مددکاران و مسئولان بهزیستی نسبت به گفته‌های او حساس شوند و برای بازدید از خانه او اقدام کنند. مددکاران در بازدید از خانه و صحبت با دختر نوجوانی که از سوی پدر مورد شکنجه قرار گرفته بود، متوجه شدند با این که مادر بچه‌ها قصد گزارش علیه شوهرش را نداشته، اما از یک خشونت فجیع از سوی این مرد پرده برداشته است.

به این ترتیب بلافاصله گزارشی به مأموران پلیس داده و با همکاری دادسرای پیشوای ورامین مرد میانسال بازداشت شد. او منکر همه‌چیز شد و گفت هرگز بچه‌هایش را اذیت نکرده و آنها را دوست دارد اما تحقیقات به همین جا ختم نشد. وقتی دختر کوچک که شاکی اصلی پرونده بود به پزشکی قانونی منتقل شد، مشخص شد مورد آسیب جدی قرار گرفته است. دختر ۱۴ ساله به بازپرس و مددکاران بهزیستی گفت پدرش این آسیب‌ها را به او وارد کرده است.

پرونده با توجه به نوع اتهام بر اساس قانون به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. روز گذشته مرد متهم برای تحقیقات به دادگاه منتقل شد. در ابتدای جلسه، دختر متهم که شاکی پرونده است، گفت: پدرم با چاقو من را تهدید کرد و من را مورد آزار قرار داد. او رفتار بسیار خشنی دارد و در خانه همه را اذیت می‌کند و کتک هم می‌زند. مادرم کاری نمی‌تواند بکند. وقتی که دید ما خیلی اذیت می‌شویم، گفت پدرتان مریض است. من دارو می‌گیرم خوب می‌شود. برای گرفتن دارو رفته بود که پلیس آمد.

سپس همسر متهم به قضات توضیح داد شوهرش دو دختر دیگرش را هم اذیت کرده است. او گفت: شوهرم خیلی خشن است و بچه‌ها را خیلی اذیت می‌کرد. اول دو دختر بزرگم را شکنجه کرد. آنها وقتی بالغ شدند و نوجوان بودند اذیت‌هایش شروع شد. بعد دخترها شوهر کردند. حالا که شوهر دارند قصد ندارند از پدرشان شکایت کنند. بعد از آن دخترها، دختر کوچک‌تر را که تازه نوجوان شده اذیت می‌کرد. من هم به بهزیستی رفتم، چون فکر می‌کردم شوهرم مریض است. گفتم دارویی بگیرم بلکه آرام بگیرد و بچه‌ها را اذیت نکند. من نگران بودم با بچه‌های دیگر هم همین کار را بکند. آنها هنوز کوچک هستند.

می‌دانستم که اگر به شوهرم بگویم دکتر برو، قبول نمی‌کند. چون قبلاً هم به او گفته بودم هیچ مردی با دخترانش این طور نمی‌کند، برو دکتر خوب شوی اما توجهی نمی‌کرد. البته می‌دانستم دارو هم نمی‌خورد. به مددکاران بهزیستی هم گفتم شما دارو را بدهید، من خودم یک‌جوری با غذای شوهرم مخلوط می‌کنم تا متوجه نشود. می‌خواستم کاری کنم خیلی زود خوابش ببرد و بچه‌ها را اذیت نکند. مددکاری که با من صحبت کرد، گفت وقتی دارو را گرفتی می‌خواهی چطور به شوهرت بدهی، گفتم یک کاری می‌کنم، فقط دارو را بدهید تا بچه‌هایم بیشتر از این زجر نکشند. مددکار وقتی حرف‌هایم تمام شد، گفت خودش به خانه‌ام می‌آید تا کمک کند و بعد هم آمدند و شوهرم را بردند.

این مادر و دختر تنها کسانی نبودند که از شکنجه‌های مرد افغانستانی گفتند. داماد متهم نیز گزارش داد که همسرش درباره آزارهای پدرش با او صحبت کرده است. این مرد گفت: وقتی ازدواج کردم متوجه شدم همسرم آسیب دیده، به او گفتم چرا این اتفاق برائت افتاده، گفت پدرش او را مورد شکنجه قرار داده است.

با توجه به این مدارک تحقیقات فنی از متهم انجام شد. هرچند او سعی داشت که شکنجه دخترانش را انکار کند اما در پاسخ به برخی از سوالات قضات توضیح داد که چطور دخترانش را آزار می‌داده و با تهدید چاقو و آسیب‌زدن به جسم آنها دخترانش را وادار می‌کرده به خواسته‌اش عمل کنند.

در نهایت با توجه به شکایت دختر نوجوان از پدرش و گفته‌های شاهدان دیگر و یافته‌های قضات از جلسه بازجویی، حکم بازداشت متهم صادر شد و قضات با توجه به کاری که متهم کرده بود، او را برای بررسی سلامت روان به پزشکی‌قانونی معرفی کردند.

ادامه رسیدگی به این پرونده به بعد موکول شد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این مرد رذل بیمار شایسته نام پدر نیست. باید اعدام شود

      پاسخ ها

      • دونالد ترامپ

        اینو باید حداقل صدبار ببرن بالای طناب دار لحظه اخر بیارنش پایین که نمیره بعد از صد بار انقد بهش تجاوز کنن که بمیره قبول دارم یکم خشن بود ولی بخدا لیاقت بعضی ادما از اینم بدتره

      • بدون نام

        چرا نمیگین باید درمان بشه؟این مرد مریضه باید روانپزشک درمانش کنه.اعدام برای کسی هست که سالم باشه و مرتکب جرم لازم شده باشه

    • بدون نام

      درود بر مددکار با شرف

    • بدون نام

      درود بر مددکار با شرف

    • بدون نام

      درود بر مددکار با شرف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید اعدام بشه مرد ک بی شعور

    • پارساطولابی

      این برادر ودوست افغانی که به زن وبچع های خود رحم نمیکند بچه هائی که ازپوست واستخوان خودش است اینطوررفتار میکنن چطور به یه ایرانی رحم میکنه وای به حالمان با این مهمان ناخوسته ازکشوردوست وبرادر افغانستان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آره...ایرانی ها هم همه بی مشکل و سالم...تو رو خدا به ملیت گیر ندین

      • بدون نام

        یعنی ما اصلاً فرزند آزاری نداشتیم حداقل تو این ماه منصف تر باشیم

      • خزایی

        دوست عزیز هر انسانی ممکنه به نقطه ای برسه که از حیوان هم پست تر بشه
        این دقیقا یک حیوان بوده در لباس انسان
        ربطی به ملیت نداره
        مگه افغانستان چند ساله تشکیل شده همینها هم ایرانی بودن کلا زمانی یه امپراتوری بود به اسم ایران با اون پهناوری
        پس هر جایی بخواهید به ملیت کسی توهین کنید یه سرش به خودمون برمیگرده برادر بهتره همه رو با یه چوب نرونیم.

    • حمید

      ساکت ، افغانی ها مدافعان حرم هستند ، میهمان نوازی تان کجا رفته؟؟؟

      ای خاک بر سر ما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درتو بزار

      • دونالد ترامپ

        همین جور ادما رو میبرن جنگ دیگه

      • بدون نام

        خاک بر سر خودت به تنهایی همه رو قاطی نکن
        این اتفاق هر جایی ممکنه بیفته

    • فقط خدا

      یاامام حسین خودت کمکمون کن بخداحالم بدشدازخوندن این خبراین مردرواعدامش کنیدحیوون پست روخاک توسرمادرشون که خبرداشته ازهمه چیزنرفته شکایت کنه

    • بدون نام

      چرا نمیگید ازارجنسی وتجاوز که چی مثلا،مبرا کردن سرپوش کذاشتن ، لاپوشانی ،چی پاک کردن صورت مسئله ،یا در امتداد همان رویه مملکت گل وبلبل واز این دست سرخوشیها

    • رهگذر

      اونوقت تا میگی اینارو بریزین بیرون همه شاکی میشن. خودمون دیوونه و روانی کم نداریم که بابا دیگه اینارو بفرستین کشورشون.

    • غمکده

      شما که خودت از دست طالبان اومدی ایران چرا خودت مثل طالبان رفتار میکنی . ماهم تو ایران صبح تا شب از دست مسئولان مینالیم ولی خودمون وقتی مسئول یا مدیر میشیم بدتر میکنیم

    • هادی

      بازافغانی..
      انشالادرحال تابعیت بچه هاشونم باشیم.
      ایران اَه شدی دیگه..

    • بدون نام

      جلو این متجاوز ... را بگیرید و عقیمش کنید تا حداقل مثل موش زادولد نکند....

    • بدون نام

      خواهشن تو را خدا به هر چی می پرستی شناسنامه به بچه های که مادرانشون ایرانی وپدرانشون خارجی هست ندهید نسل ایرانب خراب نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا فقط مرد ها مالک کشور هستن
        فقط شما ها حق دارید هر غلطی دلتون خواست بکنید

      • mehraban

        تا چشم تو در بیاد.

    • بدون نام

      بنویسید چه نوع اذیتی ایا کردشون یا کتک میزدشون

    • بدون نام

      یا خدااااااااااااااااااااااا
      حالت تهوع گرفتم
      این بیشرفو اعدام کنید...

    • بدون نام

      اینها را می برن امین آباد توی بخش بیماران مقاوم به درمان نگه می دارند

    • بدون نام

      همش تقصیر این افساد طلبانه که مملکت رو به این روز انداخته اند

    • محمد لاریجانی

      آخه چرا اینقدر با کلمات بازی میکنید؟ تو کدوم مدرسه درس خوندین که حتی بلد نیستین متن بنویسین آزار و شکنجه یه چیزه تجاوز کردن هم یه چیز، تو این مملکت هیچ چیز سر جای خودش نیست، اینکه بنویسید یارو به دختراش تجاوز میکرده چه اش

    • غمکده

      بعضی وقتها لازمه آدم بکشی البته حیوان آدم نما بجای قرص سم میدادی به خوردش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج