جاباما
۸۶۲۸۳۵
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

پرسپولیس قهرمان شود و سپس خودش را اصلاح کند

پیشکسوت فوتبال ایران ضمن ابراز نگرانی از وضعیت پرسپولیس در فصل آینده گفت: این تیم باید تغییرات اساسی کند.

خبرگزاری مهر: بیژن ذوالفقارنسب در خصوص تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس انگیزه کافی برای این بازی نداشت و حریف خود را دست‌کم گرفته بود. پرسپولیس فکر می‌کرد خیلی راحت می‌تواند ماشین سازی را ببرد. این در حالی بود که حریف تبریزی اش فوق‌العاده خوب بازی کرد و توانست پرسپولیس را غافلگیر کند. تاکتیک ماشین سازی به عنوان تیمی که در رده سیزدهم قرار دارد نشان از توانایی فنی بالای لیگ برتر فوتبال ایران داد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دلایل عدم نتیجه‌گیری این تیم در یک ماه اخیر افزود: خیلی از کارشناسان معتقدند خستگی بازیکنان و فشردگی بازی‌ها دلیل اصلی این موضوع است. شاید هم تا حدودی درست باشد اما در فوتبال حرفه ای باید خودمان را با برنامه‌های فشرده تطبیق دهیم.

ذوالفقارنسب تاکید کرد: برای تیم فعلی پرسپولیس باید بگویم خیلی از بازیکنان این تیم باید تلاش کنند تا در قواره پرسپولیس قرار بگیرند. بازیکنان جدید که وارد پرسپولیس شده اند هنوز عملکرد مثبتی نداشته‌اند. پرسپولیس باید لیگ را با قهرمانی به پایان برساند و پس از آن به طور گسترده به فکر اصلاح تیم باشند.

وی درباره عملکرد برانکو ایوانکوویچ تصریح کرد: برانکو ایوانکوویچ در چهارمین سال حضورش در پرسپولیس نشان داده است هم توانمند است و هم سازگاری لازم را برای کنترل شرایط باشگاه دارد. فکر می‌کنم بازی‌های فصل جاری تمام شود ایشان درخواست بازیکنان بهتری خواهد داشت. پرسپولیس با چنین بازیکنانی قطعاً نمی‌تواند موفق شود.

ذوالفقارنسب درباره ضعف بازیکنان پرسپولیس اذعان داشت: با توجه به شرایط فعلی نمی‌توان گفت تنها یک یا دو پست ایراد دارد و باید بازیکن گرفت. البته که با چنین بودجه و چنین بازیکنانی نمی‌توان انتظار بیشتری داشت. من با توجه به شرایط فعلی پرسپولیس آینده خوبی برای موفقیت‌هایش در عرصه‌های داخلی و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نمی بینم.‌

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • TSS

      آقای دکتر نفرمایید....
      آینده؟؟؟
      تیم حکومتی همیشه حکومت و مافیا پشتشه نگران نباش.

    • بدون نام

      جناب ذوالفقار نسب عزیز و محترم
      با اجاره شما باید عرض کنم پرسپولیس نیاز به اصلاح ندارد چون همه چیز دارد . !

    • بهزادتراب زاده

      استقلالیها اگه عرضه داشتند بازیهای خودشونو میبردند الان صدر جدول بودن اما چون نتونستند به پرسپولیس انگ حکومتی بودن میزنن اون سالهایی که استقلال قهرمان میشد چطور کسی اعتراضی به داوری و...نمیکرد اما الان که سه ساله پرسپولیس داره قهرمان میشه همه به دنبال این هستن که بگن از پرسپولیس حمایت میشه و وزیر آرزو داره پرسپولیس قهرمان بشه؟
      جمع کنین این حرفهای چرت رو

      پاسخ ها

      • سعید علی 666

        داداش گلم این کیسه ایی ها کلا همینجوری هستن . از نظر عقلی و فکری و منطق مغزهاشون واقعا خالیه خالیه. هیچی توش نیست . همه چیرو میخان با یک مشت خزولات توجیه کنن . بزار راحت باشن . به قول قدیمیها قمارباز وقتی میبازه اگه نگه به چیزم که از قصه دق میکنه .

      • بدون نام

        ایول دمت گرم گل گفتی خودتون بی عرضه هستین چرا حرف درمیارین کیسه کشا

      • بدون نام

        خودتو ناراحت نکن داداش اینها همه از سوزش زیاده که زر میزنن ، مهم اینه که پرسپولیس قهرمان بشه بقیش سوزش و سوزش و سوزش واسه رقباست

    • عاشق پرسپولیس

      الان واسه خودت حرف چرادرمیاری سوراخی البته بعدقهرمانی جرعت شوندارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج