جاباما
۸۶۲۸۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

یارانه کاغذ کدوم نشریه بیشتره؟

بر اساس آمار‌های ارایه‌شده از سوی معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد، ۱۰روزنامه اطلاعات، همشهری، کیهان، جام‌جم، خبر ورزشی، ایران، دنیای اقتصاد، جمهوری‌اسلامی، هفت‌صبح و مردم‌سالاری بیشترین یارانه را از وزارت ارشاد دریافت می‌کنند.

روزنامه شرق: بر اساس آمار‌های ارایه‌شده از سوی معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد، ۱۰روزنامه اطلاعات، همشهری، کیهان، جام‌جم، خبر ورزشی، ایران، دنیای اقتصاد، جمهوری‌اسلامی، هفت‌صبح و مردم‌سالاری بیشترین یارانه را از وزارت ارشاد دریافت می‌کنند.

هفته گذشته معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، برای اولین‌بار اقدام به انتشار فهرست روزنامه‌ها و مجلاتی کرد که از وزارت ارشاد یارانه دریافت می‌کنند. در این اطلاعیه مسوولان معاونت مطبوعاتی اعلام کردند: «از آنجا که محاسبه و اعلام یارانه‌ها با هدف شفافیت عملکرد برای نخستین‌بار صورت می‌گیرد، قطعا خالی از اشکال نیست.

از این‌رو اداره حمایت آمادگی دارد تا بیستم دی‌ماه جاری هر روز از ساعت ۱۴ تا ۲۰ با بررسی اسناد ارایه‌شده، در محاسبات کنونی تجدید نظر کند. فهرست اصلاحی نیز به‌همراه اصلاحات فهرست قبلی (نشریات استانی) تا پایان دی‌ماه جاری اقدام خواهد شد.»

معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد همچنین در این گزارش خود تاکید کرده است: «با توجه به هزینه‌های گزاف نیروی انسانی، تولید محتوا، کاغذ، چاپ، توزیع و سایر هزینه‌های سربار، باید اقرار کرد یارانه‌ای که به‌هریک از نشریات تعلق می‌گیرد، تنها بخش کوچکی از هزینه‌های آنان را تامین می‌کند که امید می‌رود با افزایش منابع، تقویت زیرساخت‌ها و اتخاذ سیاست‌های توانمند‌سازی مطبوعات بتوان در آینده به نحوی از شکاف هزینه- درآمد کاست.»

با این حال «شرق» با بررسی جزییات رسانه‌هایی که مشمول یارانه‌های دولتی شده‌اند، در جداول و نمودار‌های زیر، نمودار ۱۰روزنامه‌ای که بیشترین یارانه را دریافت می‌کنند، فهرست ۳۰روزنامه با بیشترین یارانه دریافتی، فهرست ۲۰مجله با بیشترین یارانه دریافتی را درج کرده است. همچنین در کنار آن جدول روزنامه‌هایی که بیشترین مخاطب اینترنتی در سایت‌های خود دارند نیز مطرح شده که جزییات آن در جداول و نمودار‌های زیر قابل مشاهده است.

یارانه کاغذ کدوم نشریه بیشتره؟

یارانه کاغذ کدوم نشریه بیشتره؟

یارانه کاغذ کدوم نشریه بیشتره؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج