۸۶۲۸۸۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رنار: شایعات را تکذیب می‌کنم، از مراکش نمی‌روم

جدیدترین توئیت سرمربی فرانسوی مراکش بر ابهامات ماه های اخیر پیرامون جدایی او از جمع شیرهای اطلس افزود، ابهاماتی که در خصوص گمانه زنی های پیرامون نیمکت تیم ملی ایران هم تاثیرگذار است.

ورزش سه: هروه رنار ساعاتی قبل در جدیدترین توئیت خود با تکذیب تمامی شایعات اخیر مدعی شد روی موفقیت مراکش تمرکز کرده و قصد ترک کازابلانکا را ندارد.

در توئیت هروه رنارد آمده است:« این شایعاتی که در خصوص من منتشر شده هیچ کدام صحت ندارد و آنها را باور نکنید». رسانه های فرانسوی با پوشش گسترده این توئیت مدعی شدند منظور مرد فرانسوی مستقیما به نشریه اکیپ برمی گردد که چند روز پیش در گزارشی از سفر رنارد به قاهره برای هدایت یکی از تیم های الاهلی و الزمالک بعد از جام ملت های آفریقا خبر داده بود.

سوای از ماجرای تکذیب شایعات پیوستن رنارد به باشگاه های پرطرفدار مصری و جنگی که این مربی خوش تیپ و موفق با رسانه های کشورش از جمله اکیپ دارد، تکذیب کردن شایعه حضور در الاهلی و الزمالک از چند زاویه می تواند برای ایرانی ها جالب توجه باشد چون با اخبار به گوش رسیده از هروه رنارد به عنوان جدی ترین گزینه نیمکت تیم ملی نام برده می شود.

سرمربی مراکش که رسانه های این کشور هم در هفته های گذشته با انتشار گزارش های از اوج گیری اختلافاتش با سران فدراسیون خبر داده و ادعا کردند بعد از جام ملت های به ماجراجویی پنج ساله خود در مراکش پایان می دهد بعد از حضور غیرمنتظره در ورزشگاه هزاع بن زاید و تماشای بازی ایران با ژاپن در نیمه نهایی جام ملت ها، هیچ گاه این گونه رسمی خبر مذاکراتش با ایرانی ها را تکذیب نکرده است.

از زاویه دیگر ماجرا هروه رنارد در توئیت امروز خود صراحتا از برنامه هایش برای ماندن در کازابلانکا و پایبندی به تعهدات طولانی مدتی که با مراکشی ها دارد، خبر داده است. این نکته می تواند خبر بدی برای سران فدراسیون ایران باشد چون آنها در تلاش هستند به هر شکلی شده تکلیف سرمربی تیم ملی را تا روزهای ابتدایی خردادماه و قبل از اردوی آماده سازی مشخص کنند تا ایران در بازی با سوریه و کره جنوبی با سرمربی جدید خارجی به میدان برود.

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید آیا گمانه زنی هایی که همگی از حضور هروه رنارد در صدر فهرست کاندیداهای جانشینی کی روش خبر می داد، صحت داشت یا این که فدراسیون فوتبال به صورت کاملا محرمانه در حال پیگیری مذاکراتش با گزینه های دیگر است. آن چه محرز است این که فدراسیون نشینان بنا به وعده هایی که در این روزها دادند فرصت چندانی برای معرفی سرمربی تیم ملی ندارند به خصوص که با فروکش کردن تب داغ لیگ برتر همه نگاه ها به تیم ملی ایران دوخته خواهد شد.

رنار: شایعات را تکذیب می‌کنم، از مراکش نمی‌روم

این همان توئیت جنجالی هروه رنار و تکذیب شایعه مربیگری اش در باشگاه های مصری است که از سوی اکیپ مطرح شده بود، توئیتی که می تواند برای طرفداران تیم ملی ایران نیز مهم باشد تا به سئوالات بدون جواب خود برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج