۸۶۲۹۰۷
۱ نظر
۵۰۷۲
۱ نظر
۵۰۷۲
پ

مرگ همبازی جک بلک روی رینگ مسابقه

در یک مسابقه کشتی نمایشی، سزار گونزالز ورزشکار حرفه‌ای این رشته و هم‌بازی جک بلک بازیگر معروف هالیوودی در فیلم کمدی «ناچوی قهرمان»، در پیش چشم تماشاچیان درگذشت.

خبرگزاری صبا: در یک مسابقه کشتی نمایشی، سزار گونزالز ورزشکار حرفه‌ای این رشته و هم‌بازی جک بلک بازیگر معروف هالیوودی در فیلم کمدی «ناچوی قهرمان»، در پیش چشم تماشاچیان درگذشت.

مرگ همبازی جک بلک روی رینگ مسابقه

به نقل از مووی‌وب، سزار گونزالز بارون ملقب به «پادشاه نقره‌ای» روی رینگ مسابقه درگذشت. گونزالز ورزشکار حرفه‌ای رشته کشتی نمایشی و بازیگر نقش رامسس، تبهکار اصلی فیلم «ناچوی قهرمان»(۲۰۰۶) بود.

سزار گونزالز در یک مسابقه کشتی نمایشی در تعطیلات آخر هفته گذشته بر اثر حمله قلبی درگذشته است. او پس از آنکه چندباری در طول بازی مورد حمله رقیب خود واقع گرفت روی تشک رینگ افتاد و دیگر تکان نخورد. تماشاچیان حاضر در سالن ابتدا به تصور آنکه این ماجرا بخشی از نمایش است، به هو کردن او پرداختند، اما بعد از آنکه تیم پزشکی روی رینگ آمد، همگان متوجه شدند مشکلی جدی پیش آمده است.

مقامات مسئول مرگ او را غیر مشکوک اعلام کرده‌اند، با این وجود همه منتظر هستند تا نتیجه تحقیقات کالبدشکافی ابعاد و جزییات ماجرا را مشخص کند.

سزاز گونزالز بارون نه فقط ستاره دنیای کشتی بود که در دنیای سینما هم حضور داشت. او در سال ۲۰۰۶ در نقش شروری ماسک‌دار به نام رامسس در فیلم کمدی-ورزشی «ناچوی قهرمان» جلوی دوربین رفت و با جک بلک، بازیگر و کمدین آمریکایی هم‌بازی شد. «ناچوی قهرمان» روایتی است از زندگی یک شخصیت واقعی در مکزیک به نام فری تورمنتا که نه تنها یک کشیش کاتولیک است که ۲۳ سال از عمر خود را در رشته کشتی حرفه‌ای صرف کرد تا از پس اداره یتیم‌خانه تحت کنترل خود برآید.

جک بلک در واکنش به این اتفاق در توئیتر خود نوشت: «سزار گونزالز ... خدا به همراهت برادر». گونزالز در هنگام مرگ ۵۱ سال سن داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م

      گونزالز دیگه خیلی حیف بود نباید میمرد.آخه این دیگه چرامرد. جوان خوب و رعنایی بود و بازیهاش عالی.. خدا رحمتش کنه..نوربه قبرش بباره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج