۸۶۲۹۳۳
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

حمیداوی: پنالتی پدیده مقابل سپاهان درست بود

مالک باشگاه پدید شهر خودرو به شانس آسیایی شدن این تیم و احتمال جدایی یحیی گل‌محمدی واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال پدیده مشهد پس از مشکلاتی که برای این باشگاه به وجود آمد در نیم فصل شرایط خوبی نداشت اما با ورود شرکت شهر خودرو با مالکیت فرهاد حمیداوی که خود او سابقه ملی‌پوش بودن در تیم ملی جوانان را در کارنامه دارد موفق شد در یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر شانس گرفتن سهمیه آسیایی شدن داشته باشد. با حضور حمیداوی به عنوان مالک باشگاه پدیده شهر خودرو یحیی گل‌محمدی و بازیکنان این تیم با شرایط بهتری در مسابقات لیگ برتر حاضر شدند و چه بسا با پیروزی مقابل سپاهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر حتی شانس قهرمانی داشتند.

پدیده شهر خودرو تا هفته‌های پایانی لیگ برتر شرایطی داشت که کمتر کسی فکرش را در ابتدای لیگ می کرد چرا که اگر این تیم موفق به شکست سپاهان شده بود شانس قهرمانی در لیگ برتر را داشت. در این بین بحث جدایی گل‌محمدی از این باشگاه در پایان لیگ و پیوستنش به تیم امید هم از دیگر مواردی است که باعث شد تا با فرهاد حمیداوی مالک باشگاه پدیده شهر خودرو در این زمینه صحبت کنیم.

وی در خصوص شرایط باشگاه پدیده شهر خودرو در آستانه هفته پایانی لیگ برتر، گفت: با لطف خدا ما ان‌شاءالله سهمیه آ‌سیایی خواهیم گرفت تا برای اولین بار این اتفاق بزرگ را رقم بزنیم هرچند که ما در بازی با سپاهان هم می‌توانستیم با پیروزی در این بازی به رده دوم برسیم اما این اتفاق رخ نداد. همه اهالی فوتبال می‌دانند که جایگاه پدیده شهر خودرو در جدول اینجا نیست.

ما در باشگاه پدیده شهر خودرو ثابت کردیم که برای موفقیت در فوتبال فقط نباید ریخت و پاش کرد یا اینکه چندین بازیکن از خارج از کشور آورد. خوشبختانه در فوتبال ایران پتانسیل خیلی خوبی وجود دارد و می‌توان از همین جوان‌ها به بهترین شکل استفاده کرد. می‌توان با بومی سازی کارهای بزرگی انجام داد.

وی ادامه داد: ما با بومی‌سازی و داشتن یک مربی توانمند و با دانش مثل یحیی گل‌محمدی کار بزرگی انجام دادیم. خیلی از تیم‌ها در نیم‌فصل در بالای جدول قرار دارند اما در پایان فصل شرایط خوبی ندارند اما خوشبختانه ما تا اینجای لیگ در بالای جدول هستیم که این مساله با مدیریت صحیح و کار فنی فوق‌العاده انجام شده است.

ما اگر سپاهان را می‌بردیم آسیایی شدن‌مان قطعی بود و چه بسا که شانس قهرمانی داشتیم و می‌توانستیم منتظر شکست پرسپولیس مقابل حریفش باشیم اما این اتفاق رخ نداد. مقابل سپاهان فوق‌العاده بازی کردیم و با احترام به این باشگاه و مربی موفقش باید بگویم که خود قلعه‌نویی هم در نشست خبری اذعان کرد که باید چهار گل از ما می‌خوردند.

مالک باشگاه پدیده شهر خودرو در خصوص اینکه نظر او در مورد پنالتی که برای این تیم در بازی با سپاهان گرفته شد و برخی از کارشناسان آن را مبهم عنوان کردند افزود: من چندین بار فیلم آن صحنه را دیدیم. در آن لحظه بازیکن سپاهان تعادل حسین مهربان را به هم زد و پنالتی درست بود. همانطور که کارشناسان داوری مثل محسن ترکی، محسن قهرمانی، کرباسیان و ... هم این پنالتی را تایید کردند. این کارشناسان قضاوت آقای فغانی را مناسب ارزیابی کردند.

حمیداوی درخصوص اینکه صحبت‌ از آسیایی شدن کردید و چقدر امیدوار هستید که در هفته ‌آخر بتوانید ماشین‌سازی که در این هفته‌ها خیلی خوب بازی کرده را در تبریز شکست دهید گفت: شک نکنید که ان‌شاءالله ما با سه امتیاز از تبریز برمی‌گردیم اما این را در نظر بگیرید که سهمیه گرفتن ما منوط به قهرمان شدن پرسپولیس یا سپاهان در جام حذفی است.

چرا که ما در جدول چهارم می‌شویم و امیدوارم که درنهایت یکی از این دو تیم قهرمان جام حذفی شود. فکر می‌کنم که در لیگ قهرمان شدن سپاهان سخت باشد چرا که این تیم می‌تواند رقیبش را شکست دهد اما شکست خوردن پرسپولیس مقابل پارس جنوبی دور از ذهن است اما من دعا می‌کنم که قلعه‌نویی با سپاهان یک جام بیاورد.

مالک باشگاه پدیده شهر خودرو درباره شایعاتی که از حضور گل‌محمدی در تیم امید کشورمان خبر می‌دهند، افزود: اگر قرار به رفتن گل‌محمدی به تیم امید باشد ما با نگاه ملی به این مساله نگاه می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد تا به توسعه ورزش در عرصه ملی کمک کنیم اما در غیر این صورت یحیی گل‌محمدی در پدیده شهر خودرو می‌ماند. ما به هیچ گزینه ای فکر نکرده و نمی‌کنیم و تا زمانی که یحیی گل‌محمدی روی نیمکت ما است از حضورش استفاده خواهیم کرد و با ما خواهد ماند.

حمیداوی درباره نام باشگاه پدیده شهر خودرو و تغییر آن برای فصل آینده لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: با تصویب هیات مدیره قرار است اسم باشگاه پدیده شهر خودرو از فصل آینده فقط نام شهر خودرو باشد اما در خصوص رنگ پیراهن تیم باید بگویم که رنگ پیراهن ما تغییر نمی‌کند و لباس اول ما قرمز و مشکی است چرا که مردم مشهد عاشق این رنگ هستند اما برای پیراهن دوم تیم دوست دارم رنگی منحصر به فرد استفاده کنیم تا مثل باشگاه‌های اروپایی از یک رنگ منحصر به‌فرد بهره ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرشاد تاجی

      چقدر جوکی تو

    • رضا

      شما یا کوری یا بی وجدان

      پاسخ ها

      • بی نام

        شایدم هردو

      • بدون نام

        کور و بی وجدانی اونیه که اونهمه نتیجه خوب پدیده رو ندید همه ذهنتون پیش اینه که باید قرمز و آبی های پایتخت یا تراکتور و سپاهان قهرمان بشن در صورتیکه پدیده بازیش از این ۴ تا تیم پرمدعا بهتر بود

    • Omid

      تو نگی درست بود کی بگه

    • انتقاد سازنده

      دوست عزیز . لطفا کمی بیشتر اخبار و برنامه های کارشناسی رو دنبال کنید تا بشما نخندیم . همه کارشناسها گفتن که اصلا پنالتی نبوده حتی نیم درصد . شما احتمالا چشمتان خیلی ضعیفه . یه دکتر بری بد نیست . البته هر کی جای شما بود قطعا خوشحال بود ولی هر کی جای شما بود قطعا مصاحبه نمیکرد و اگه مصاحبه میکرد قطعا حرفی در مورد اون پنالتی مسخره به زبون نمیاورد تا موجبات خنده و مضحکه دیگران را فراهم بیاورد .

      پاسخ ها

      • نصر

        این آقا سرش احتمالا به تیر دروازه خورده که خبر ها را برعکس میگه درضمن این داور خراسونیه

    • بدون نام

      بازی مقابل لنگیها کجا بودی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مدیرعامل و سرمربی کیسه حق داره در مورد گل بودن و پنالتی بودن تک بازیهاش حرف بزنه ولی مالک پدیده نه ابن منطق یه کیسه کشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج