۸۶۳۰۳۷
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

قیمت رسمی شکر ۳۴۰۰تومان تعیین شد

سازمان حمایت مصرف کنندکان و تولید کنندگان با در نظر گرفتن افزایش هزینه های تولید، نرخ جدید مصوب شکر سفید را با ۴۰۰ تومان افزایش ۳۴۰۰ تومان تعیین کرد.

تسنیم: سازمان حمایت مصرف کنندکان و تولید کنندگان با در نظر گرفتن افزایش هزینه های تولید، نرخ جدید مصوب شکر سفید را با ۴۰۰ تومان افزایش ۳۴۰۰ تومان تعیین کرد.

یزدان سیف اظهار کرد: سازمان حمایت مصرف کنندکان و تولید کنندگان با در نظر گرفتن افزایش هزینه های تولید، نرخ جدید مصوب شکر سفید را با ۴۰۰ تومان افزایش ۳۴۰۰ تومان تعیین کرد.

وی افزود: به میادین میوه و تره بار اعلام شده است که بدون محدودیت شکر مورد نیاز مردم را با قیمت ۳۴۰۰ تومان تامین میشود.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران ادامه داد: از امروز نیز اعلام شد که اصناف به هر میزانی که شکر به نرخ مصوب ۴۲۰۰ تومانی نیاز دارند، دریافت کنند.

وی تصریح کرد: با تداوم این شرایط بازار شکر تا ۱۰ روز آینده به حالت تعادل میرسد و قیمت این محصول در بازار کاهش خواهد یافت زیرا موجودی مناسبی از این محصول در کشور وجود دارد.

سیف گفت: هیئت های مذهبی و حتی خانوار در صورتی که مراسم مذهبی دارند، برای دریافت شکر به نرخ مصوب و به هر میزانی که نیاز دارند، می توانند با دریافت نامه از تبلیغات اسلامی به شرکت بازرگانی دولتی ایران مراجعه کنند.

مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: رونوشت شکر های توزیع شده نیز در اختیار سازمان‌های حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و تعزیرات حکومتی قرار گرفته است تا آنها برروند توزیع، نظارت کنند؛ ما شفافیت لازم را انجام می‌دهیم و مسئولیت نظارت بر عهده دستگاه های یاد شده است.

وی در پایان صحبت های خود با تاکید بر تامین شکر مورد نیاز از کانال تولید داخل و واردات اظهار داشت: تنها در روز گذشته ۷ هزار و ۳۰۰ تن شکر سفید از انبار های شرکت بازرگانی دولتی ایران برای توزیع در بازار خارج شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخ

    • بدون نام

      اگر پیدا کردین بهش سلام برسونین

    • بدون نام

      ۳۴۰۰ کو امروز خریدم ۹۰۰۰

    • بدون نام

      شکر مثل گوشت که نرخ گذاشتن اصلا با نرخ مصوب موجود ندارد !

    • حمید هجری

      سلام بابا بخدا زشته،خجالت داره هنوز که هنوزه مشکل تامین کالاهای اساسی داریم و مشتی رانت خوار و دزد از خدا بی خبر حتی در ماه مبارک رمضان هم به هموطن روزه دار و غیر روزه دار رحم نکرده و با احتکار انواع مایحتاج ملت،گردنشون رو کلفت تر و جیب شون رو پرتر میکنند.بیائید برای یکبار هم که شده واقعا خرید این کالاها رو تحریم کنیم بخدا توی یکهفته تا ده روز روشون کم میشه. بیائئد خودمون حق خودمون رو بگیریم.

    • بدون نام

      ایا خبر ندارید قیمت رسمی شکر همین سه هزارو چهارصد تومان بود.و نبات کیلویی شش هزارتومان بود حالا هرکیلو نبات به ده هزارتومان و نبات چوبی به دوازده هزار تومان رسیده است .؟

    • بدون نام

      کو؟؟؟!!!!!کجاست؟؟؟!!!!!!!!

    • کامران

      فروشنده ها هم می گویند چشم!؟

    • بدون نام

      چیزی به ما نرسیده... اگه برسه هم قیمتش دوبل اینه...

    • یک ایرانی

      سلام.فقط میگن هرجی شکرخواستن هست اما ماکل شهرمونو گشتیم وشکرندیدیم چه برسه باقیمت مصوب قبل عید ۶۵۰۰ خریدیم حداقل بود وگرون اما الان ارزونه اما نیست که نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج