۸۶۳۰۵۲
۱۴۷ نظر
۵۰۴۱
۱۴۷ نظر
۵۰۴۱
پ

نامه سرگشاده همسر مهناز افشار به طلبه بابلی

یاسین رامین، همسر مهناز افشار، نامه‌ای سرگشاده به سیدغفار دریاباری، روحانی جوان بابلی را که از این بازیگر شکایت کرده است، نوشت .

برترین‌ها: یاسین رامین، همسر مهناز افشار، نامه‌ای سرگشاده به سیدغفار دریاباری، روحانی جوان بابلی را که از این بازیگر شکایت کرده است، نوشت.

سوسن صفاوردى، مادر یاسین رامین یادداشت پسرش در حمایت از مهناز افشار را منتشر کرد.

در این متن آمده است:

به نام پروردگار شاهد و ناظر
روحانی جوان بابلی
با سلام و آرزوی بهروزی

چند روزی است که جنابعالی در صدر خبر‌های رسانه‌ای قرار دارید و به دلیل اصرار بر شکایت از "مهناز افشار" مورد حمایت و بهره برداری صداوسیما و برخی رسانه‌های ویژه هستید.

نامه سرگشاده همسر مهناز افشار به طلبه بابلی

روحانیون در تمام ادیان و فرهنگ‌های جهان به عنوان "مردان خدا" همواره دارای جایگاه رفیع و مورد وثوق و احترام مردمان پاک سرشت و خداپرست بوده اند و هرچند نوسانات تاریخ در تقویت و یا تضعیف این جایگاه تاثیرگذار بوده، اما اصل آن همچنان استوار مانده است.

این مرقومه را برایتان می‌نویسم، چون به نظر می‌رسد امروز شما در جایی قرار گرفته اید که گفتار و کردارتان چو نیک باشد، می‌تواند در این سیر تاریخی تاثیرگذار باشد.

چندی پیش توییتی در فضای مجازی منتشر شد که فحوای آن تبلیغ تن فروشی زنان و دختران این مرز و بوم بود و همسر بنده به عنوان یک زن ایرانی نسبت به آن واکنش داشت و جویای رگ غیرت مردان ایرانی شد. نکته قابل تامل این است که توییت مورد اشاره، به مدت شش روز در حال دست به دست شدن در فضای مجازی بود تا اینکه همسر بنده به دلیل عدم برخورد دستگاه‌های ذیربط، در این خصوص واکنش نشان دادند.

در این بین حادثه کشته شدن یک روحانی همدانی، که ظهر همان روز و چندین ساعت قبل از توییت خانم افشار اتفاق افتاده بود، دستمایه طراحی ناجوانمردانه‌ای بر علیه ایشان شد! تروری که به گواه گزارشات و اسناد، چندین ساعت پیش از توییت همسر بنده صورت پذیرفته بود را به گردن ایشان انداختند!

چه بسا ممکن است پاسخ این پرسش که کشته شدن یک هموطن ملبس در همدان با چه انگیزه‌ای صورت پذیرفته است، متاسفانه بدلیل کشته شدن قاتل هرگز برملا نشود؛ حال آنکه سخنگوی محترم قوه قضاییه نیز پس از بررسی‌های لازمه، هرگونه ارتباط بین این دو موضوع را اساسا تکذیب کرده اند.

نخستین ابهام درباره شکایت جنابعالی با عنوان "نشر اکاذیب"، این است که در حالی که توییت مورد اشاره به نام شما نبوده و شما هم انتساب این اکانت به خود را تکذیب کرده اید، استفاده اکانت مورد اشاره از تصویر جنابعالی چه ارتباطی به خانم افشار پیدا می‌کند و باعث انگیزه شما در طرح شکایت از ایشان شده است؟ و متاسفانه نکته‌ای که تا این لحظه از سوی جنابعالی و رسانه‌های حامی شما مورد غفلت یا تغافل قرار گرفته است، محتوای پیام منتشر شده و انتساب آن به یک روحانی است!

در خصوص توییت منتشر شده چهار فرض محتمل است:

اول آنکه اکانت متعلق به خود جنابعالی بوده و جهت گریز از عواقب قانونی چنین پیام هایی، محتوا را با عکس خود، ولی با نام دیگری منتشر کرده اید.

حالت دوم این است که "سید مصطفی حجازی" یکی از مریدان شماست و به این واسطه افکار شما را با عکس خودتان، ولی به نام خویش منتشر کرده است.

فرض سوم هم اینکه اکانت مربوط به شخص ثالثی بوده که هیچ شناخت و ارتباطی با شما نداشته و صرفا افکار خودش را منتشر کرده است و از بد حادثه عکس جنابعالی را برای اکانت خویش پسندیده است؛ و حالت چهارم این است که اکانت مربوط به دشمنان شما بوده و با طراحی قبلی در صدد تخریب شما برآمده اند.

در خصوص فرض اول و دوم اصل را بر صداقت شما می‌گذارم و آن‌ها را از دایره محاسبات خارج می‌کنم. اما آنچه که رسانه‌های حامی شما انتخاب کرده اند گزینه چهارم؛ یعنی طراحی از پیش تعیین شده دشمنان می‌باشد.

این که چرا دشمن باید برای یک چنین موضوع حساسی جنابعالی را انتخاب کرده باشد، پرسشی است که اینجا مورد تحلیل بنده نیست، زیرا که سخن امروز من با شما چیز دیگری است.

استحضار دارید که اصولا تشخیص و احراز هویت، به ویژه در فضای مجازی، با "نام" فرد و تایید ارتباط اکانت با صاحب نام صورت می‌گیرد. پس اینکه حامیان شما یا دشمنان شما با اسم خودشان و یا حتی با اسم جعلی مطلبی را با تصویر شما منتشر کنند، آن مطلب را به جنابعالی منتسب نمی‌کند.

وجود پرشمار اکانت‌هایی که با «آی دی» و نام مستعار و عکسی دلخواه مطالب شان را منتشر می‌کنند، یکی از جلوه‌های غیر قابل انکار فضای مجازی امروز ماست. مثال بارز آن اکانت‌هایی هستند که با تصاویر پروفایل رهبری، شعائر اهل بیت، طبیعت، بازیگران داخلی و خارجی، ورزشکاران و ... مشغول فعالیت و انتشار همه گونه محتوای درست و نادرست می‌باشند و تا کنون مورد اعتراض هیچ کس هم قرار نگرفته اند؛ بنابراین تا این بخش از ماجرا هیچ موضوعی متوجه جنابعالی نبود تا اینکه ناگهان خودتان و تازه پس از ترور دردناک روحانی همدانی اعلام حضور کردید و عنوان کردید که تصویر پروفایل آن متن قبیح متعلق به حضرتعالی است!

از آنجایی که همچنان نام گوینده فرد دیگری بود، باز هم کسی نمی‌توانست مطلب را به شما منتسب نماید و توطئه‌ای برای شما طراحی کند؛ اما اصرار شما بر حضور در صحنه و اعاده حیثیتی که اصلا مخدوش نشده است، شما را در کانون توجهات قرار داد و در نهایت شکایت از خانم افشار، شما را به سوژه‌ای موازی و چهره‌ای مشهور مبدل کرد: " طلبه‌ای که مهناز افشار را دادگاهی کرد"!
سرعت اعجاب انگیز بازپرس محترم شعبه مربوطه بابل، در رسیدگی به شکایت یک طلبه جوان در خصوص یک اکانت جعلی و در نهایت "خبر کذب" رسانه‌های ویژه مبنی بر "صدور حکم جلب مهناز افشار"، ابعاد تازه‌ای به این موضوع بخشید.

شاید دانستن این نکته برای شما جالب باشد؛ هم بنده و هم خانم افشار، چند سالی است که در دوره ریاست پیشین قوه قضاییه از همین رسانه‌های ویژه به دلیل نشر اکاذیب در پردازش موضوع واردات شیر خشک‌های فاسد و کور و کشته شدن هزاران نفر شکایت کرده ایم، اما حتی دل نگرانی برای سلامتی هزاران نوزاد مورد ادعا هم باعث نشده است که با چنین سرعت و غیرتی به این شکایت‌ها رسیدگی شود، چه برسد به پیگیری!

حال تصور بفرمایید ترکیب بار سنگین انواع اهانت‌های مربوط به چهار سال گذشته که به بهانه دروغین موضوع "شیرخشک‌های فاسد" صورت میگرفت، با موج جدید تخریب‌های امروز چه فضای سنگینی ایجاد کرده است!

از تریبون امروز خود استفاده و از اتفاقات آینده پیشگیری کنید؛ اگر تا امروز از وجود چنین اکانت‌هایی با چنین مضامینی مطلع نبودید، امروز به لطف این جنجال‌ها آگاه شده اید! اگر موضع امثال جنابعالی صریح و شفاف باشد، هرگز کسی به خودش اجازه نخواهد داد در پس تصویر یک طلبه یا روحانی، به زبان پارسی تبلیغ و ترویج تن فروشی به سبک "جهاد النکاح" داعشی را نماید!

شوربختانه نه صدا و سیما و نه هیچ یک از رسانه‌های حامی شما نه تنها تا این لحظه از محتوای توییت منتشر شده اعلام برائت نکرده اند، بلکه صدا وسیما با شیطنت غیر مسوولانه خود از احساسات جریحه دار شده دختر تازه عروس آن روحانی شهید بی شرمانه در راستای تهییج هر چه بیشتر فضای عمومی سو استفاده میکند و اصلا در نظر نمیگیرد که به عنوان یک رسانه ملی اولا باید معیار رفتارش بی طرفی و مواضع رسمی قوه قضاییه باشد، و ثانیا مسوول ایجاد حس امنیت در جامعه است و نه اشاعه دهنده هرج و مرج و بی قانونی.

به عنوان یک ایرانی آرزو می‌کردم؛‌ای کاش با لباس پیامبر اکرم (ص) که در صداوسیما حاضر می‌شدید می‌فرمودید: "خواهرم پیامت را خواندم، غیرتمندی یک زن ایرانی را ارج می‌نهم و علیرغم اینکه توییت انتسابی ارتباطی با من نداشته است، برای شادی روح هم لباس شهیدم ضمن محکوم کردن محتوای پیام اکانت جعلی، در این مسیر با شما همراه می‌شوم؛ و در عین حال شما‌ها را به دقت بیشتر در رفتار اجتماعی خود و عواقب احتمالی آن دعوت میکنم! "

در پایان عرض میکنم که انگیزه شما در طرح این شکایت را بواسطه صیانت از لباستان میدانم و در راستای همان جایگاه یقین دارم که تخریب ناجوانمردانه آلوده به دروغ و بهتان را بر علیه هیچ بنده خدایی بر نمی‌تابید.

هموطن روحانی ... "مرد خدا" باشید و بگذارید ما بندگان خدا از گفتار و کردار شما پند آموزی کنیم

ارادت‌مند مردان خدا
یاسین رامین

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط اعدام مهناز افشار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مهناز افشار نظرشو میگه اتفاقات تلخ تو ایران زیاده

      • بدون نام

        با شکایت از افشار فرافکنی و فرار به جلو کردن

      • بدون نام

        ثابت نشد توئیتر برای بابلی نبوده تو نظرات هوچی گری کردن گفتن نبوده

      • بدون نام

        دو نفر تکراری زیر پستای افشار بهش حمله میکنند خسته نباشی

      • بدون نام

        خیلی پرروی زنت گفت شیر خشکهای فاصد به من مربوط نیست از تو بپرسن حالا میگی دروغه ، به خیال خودت خواستی سر این روحانی رو شیره بمالی که از شکایتش صرفنظر کنه ، و به راحتی از کار زشت زنت گذشتی ک ماسمالیش میکنی ، همکارای قاتل همدانی گفتن که از توییت زنت تاثیر گرفتن ، حالت تو که حق به جانب گرفتی چرا به التماس کردن افتادی

    • بدون نام

      به امید روزی که عدالت برقرار بشه و در پرونده ها فرق گذاشته نشه

    • بدون نام

      برادر اول از همه دهن پدرتو ببند

    • بابک

      با بند بند جملات ایشون موافقم و ایمان دارم جمعی یا نهادی یا سازمانی در پی پرونده سازی و ایجاد مشکلاتی برای خانم افشار هستند

      پاسخ ها

      • پري بلنده

        افشار هم هيچ تقصيري نداره حتما؟؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        افشار خیلی شخصیت مهمی هست

      • مینا

        بند بند ذهنت در اشتباهه

    • اکبر

      به این می گویند فرار رو به جلو به سبک مهناز خانم. در مورد شیر خشک های آلوده و پولهای هلال احمر که بالا کشیدی توضیح می‌دادی هم بد نبود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فرار به جلو کار امثال توست

      • بدون نام

        اونو که کافیه روند دادگاه رو بخونی خب. همه چیش واضح و مشخصه. به خودت زحمت بره برو اون مساله رو مطالعه کن که الکی بدون آگاهی راجع به این و اون حرف نزنی

      • بدون نام

        با اکبر موافقم

    • بدون نام

      .زن آحمقت بدلیل پست هایی که از خودش میزاره فالورهای زیادی داره و اون اوباش ملعون از فالورهای زن بیسوآدت بوده و تحریک میشه .ضمنا کشتن اون طلبه بعد از پست زنت بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو دائم

    • بدون نام

      َمردک طلبکار شده،زن تو خطا کرده خطا می فهمی؟ و اصلا ربطی به ترور روحانی همدانی هم نداشته باشد بدون تحقیق مطلبی را باز نشر داده هیچ، اظهار نظر بیجا هم کرده،چرا باید
      زن تو نخود هر آشی بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به تو چه نظرشو میگه تو نخود آشی

      • فاطی

        الان پس تو برا چی نظر میدی

      • بینام

        بدون نام۱۹۰۴۱. واقعا درست گفتی مهناز #نخود اش

      • بدون نام

        زنو شوهر هر دو خرابکارو خلافکارن

    • بی نام

      حرفاش کاملا منطقی و درسته.

    • بدون نام

      اقای همسر بهتر است یک جوی لجن الود را به هم نزنید. خانم فضول و بی سواد شما طبق معمول اظهار نظرهای بی ربط نموده. منتهی این بار باعث مشکل شده است. این این اظهار نظرهای بی خردانه این خانم دیر یا زود برای خودشان و یا دیگران مشکل ساز می شد.
      بهتر است حالا که ایشان مادر شده خرد و عقل مادرانه را نیز یاد بگیرد.

    • احد

      یک دیوانه سنگی را به چاه اندازد که چهل عاقل نتوانند آنرا بیرون آورند
      مادر شوهر شوهر....... همگی جمع شدند تا.......

    • داوود

      مدتی هست که زنها مخصوصا در کلانشهرها عفاف و ناموسشان مهم نیست حالا چیشده دنبال رگ غیرت مردان میگردن؟
      ارزانه فروشان دیگر نیازی به رگ گردن خروشان ندارند که هیچ اتفاقا اینطور راحترند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه زيبا گفتي
        بهترين نظري كه تو اين سايت خوندم

      • بدون نام

        دمت گرم .

      • آرمین

        حرف خوبی زدی .
        ممنون ازت .
        حال کردم

    • بینا

      چقدر وقیحی تشریف داره این جناب شوهر خودش که سرتا پا مشکل میخواد از بدتراز خودش دفاع کن کسی که خون شهدا به گردنشه

    • رضایی

      سلبریتی های احمق

    • امین

      خب باشه بهش میگم،
      خیلی مسخره ای
      رسانه حامی این اتفاق بیش از چهل پنجاه میلیون ایرانی بود

    • بدون نام

      آقای شوهرخانم افشار:
      بهترین کارشایدکنارکشیدن همسرشماازسایت های مجازی باشد،البته اگرتمایل داشته باشد!
      بعدش هم چه نیازی داردخانم شمادرهرموردی که فهم آنرانداردنظربدهد!
      بعدبعدش اینکه سعی کنید برای خودتان زندگی کنید!
      بعدازبعدشم اینکه عاقلان........!

    • 5

      باشد که این نامه مشت محکمی باشد بر دهان یاوه گویان بی مغز

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افشار خوبي؟آلمان چخبر؟

      • بدون نام

        خودت بهتر میدونی یاوه گو کیه

    • بدون نام

      بازم اتهام وارد کرد به اون طلبه ، برو شیر خشکاتو جمع کن با اون زنت.

    • بدون نام

      خلاصه باید جواب بدین هیچ کس نمیگه ماست من ترشه هنوزم جوابی واسه شیر خشک ندادیم آقازاده محترم

    • بدون نام

      تو یکی خفه بابا

    • بدون نام

      چی داره میگی .فرض فرض میکنی.ردیابی وبررسی اکانت کار پلیس هست حتما دلیلی داره شکایت کرده و قانون بیخودی جلب صادر نمیکنه.آخه چیزی که به ایشان ربطی نداشته چرا دخالت میکنه رگ غیرت مال دهن شما نیست .اسلام ریختن موی سر مشاهده آن توسط نامحرم را حرام اعلام کرده .شما پس چیزی نگو.

    • بدون نام

      سیب زمینی زبون باز کرده!
      میدونی الان زنت کجاست؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا يه عده غيرت ندارن زنشون رو ول ميكنن تو شهر نه تو كشور نه تو يه قاره ديگه؟
        اگر كسي زنش رو دوس داشته باشه هيچ وقت راضي نميشه

    • بدون نام

      درود بر دختر طلبه بیگناه که اول توئیتر جعلی را محکوم کرد

    • بدون نام

      خانواده لجن ها
      با سابقه ای پر از کثافت

    • بدون نام

      حال هر چی خانم شما چکا ره هستند که نظر میدهند اگه خیلی دلت میسوزد یک کم به مردم کمک کنید

    • مشتی

      شما جلوی این همسر بی سواد (ببخشید دیپلمه) خود رو بگیر مثل قاشق نشسته همه جا خودشو قاطی نکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خود این مدرک گرایی امثال شما نشون حماقتتونه مشتی جان

    • faryad

      آفرین به این تحلیل.
      عالی بود.
      یه خورده منصفانه قضاوت کنیم.

    • سمانه

      کاملا درست گفته مخصوصا اونجاش که میگه صدا و سیما باید بی طرف باشه که اصلا نیست و سریع با توجه به اعتقادات جنسیتیش شروع میکنه به تخریب کردن خانمایی مثل خانم افشار که همیشه خواستار برابری و عدالت هستند و با عقاید صداوسیما موافق نیستن. جدی دقت کردین چقدر خوب تونستن کار یکی دیگه رو که رفته یکیو کشته گردن خانم افشار انداختن؟نتیجه جامعه مردسالار همینه.

    • بدون نام

      مهناز افشار حیقت رو گفته همیشه بسوزن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه در مورد دختر خودت الکی میگفت بهش تجاوز شده بازم همینو میگفتی
        دختر زلزله زده کرمانشاه

    • بدون نام

      رسانه ملی و بقیه بیشرمانه عمل می‌کنند اونوقت تو و خانم نخود هر اشت درست میگید
      خجالت چیزی خوبیست که شماها ندارید
      چه عجله‌ای دارید
      به زودی پای میز قاضی دادگاه باید پاسخگوی اعمال مجرمانه‌ای که احتمالا انجام دادید خواهید بود

    • حسینی

      جناب رامین تمام نوشته های شما به صورت حمله وبهتان بود .کاش به رفتارهای خودتون وهمسرتون فکر میکردین بعد پشت سر هم فرضیه میزاشتین کاش به همسرتون بگین تا مسئله ای پیش میاد سریع نبپره جلو ونظر بده

    • بدون نام

      به روباه گفتن شاهدت کیه گفت دمم...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باهات موافقم ولي از اين ضرب المثل استفاده نكنيد
        به دلايلي كه خودتون تحقيق كنيد بهتر است
        و من لله توفيق

    • بدون نام

      آفرین،حرفات منطقیه

    • بدون نام

      همسرش درست میگه جلوی دهن باباش رو هم ببنده

    • بدون نام

      این شکایت مسخره از افشار فرافکنی و ادرس غلط بود

    • بدون نام

      مهناز افشار نبایدتحت تاثیر این جو سازی ها باشه باید از تک تک افترا و تهمت زن و توهین کننده شکایت کنه

    • بدون نام

      حرف حق زده انصافا

    • بدون نام

      زر نزن، که هرچی میکشیم از دست شما آقا زاده ها و جماعت سلبریتیه

    • امیررضا چنور

      فقط حرف زیادی

    • محمد رضایی

      حوصله خوندن این نامه طولانی دیگه نیست.این روزها باید کوتاه گفت کوتاه شنفت.

    • بدون نام

      بهترین کار در این جامعه سطحی نگر عدم استفاده از این فضای مجازیست.
      استفاده نکنید وقتی ظرفیتش وجود نداره...

    • فرزانه حسنی

      کافیه یه بدبخت بیچاره ای غبطی بکند وبی کس باشد وپشتیبانی مثل جناب آقازاده نداشته باشد!چه میشود!؟ آیابازهست یاری دهنده ای ک یاریش کند!؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انشاالله قدرت اصلی در دو جهان هستش که از افشار و شوهرش انتقام بگیره، خداوند تقاص اعمالشون رو میگیره به بدترین شکل

    • ali

      تمام این صحبت ها به کنار ، انتظارتون از صدا و سیما برای بی طرفی واقعا زیاده خواهی هستش . تنها هنر صداو سبما برای مردم اینه که اخبارش رو نگاه میکنن هر چی گفتن برعکسش عمل میکنن

    • بدون نام

      خخخخ دست پیش گرفتی که زنت پس نیوفته خودتم شریک جرمی

    • بدون نام

      خلاصه اینکه با هم دوست باشید

    • بدون نام

      چه خبر از شیر خشک ها؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آدم اهل عقل و منطق مسایل مختلف رو باهم قاطی نمیکنه و هر مساله ای رو در جای خودش بررسی میکنه

    • بدون نام

      کی ملت عزیز و فهیم ایران متوجه میشوند که این سلبریتی ها و....همه و همه دنبال مشهورشدن و برسرزبان اومدن و....هستند.بابا اینا همشون یک کرباسن.یه روز این جنجال به پا میکنه یه روز اون.اونم اخه سرچی.مردم نون ندارن بخورن این بی سوادا اصلا نمیفهمن درد مردم رو

    • بدون نام

      آفرین دقیقا حرف دل میلیونها ایرانی زدی

    • بدون نام

      واقعیت راست میگه

    • بدون نام

      زن و شوهر جفتتون وقیح و طلبکارید خدا لعنتتون کنه

    • سید موسوی

      ادمی که شیر خشک فاسد بخورد نوزاد بده ..اومده ادعا غیرت میکنه

      پاسخ ها

      • رضا

        حرفت درسته ...

    • بدون نام

      این جا رو خوب اومدی صدا سیما کاملا جناحی است

    • بدون نام

      رو که نیست!

    • پدر بد

      شیر خشک ها چی شد؟!؟بار جدید وارد نکردی؟

    • بدون نام

      دمتگرم آقا رامین
      دم هر مردی که مردونه پشت همسرش می ایسته گرم
      و اگر کسی از شنیدن خبری با مضمون تن فروشی زن ایرانی حتی با نام عقد موقت رگ غیرت تکون نمی خوره باید به ایرانی بودنش شک کرد اینکه اکانت واقعی هست یا جعلی ربطی به یک آدم عادی نداره

    • مردجنوبی

      همسرت اگر واقعا اینقدر به وطنش غیرت داشت که فرزندشو تو آلمان بدنیا نمی آورد! آخه مرتیکه دروغگو حداقل یه چیزی بگو باعقل جور در بیاد!
      بعدشم بیجا کردی خودت و همسر نون به نرخ روز خور شما یعنی مهناز افشار جنایتکار،ضمنا موضوع پیش آمده هیچ ربطی به تو نداره و مهناز خائن باید خودش پاسخگوی تشویش اذهان عمومی و اشاعه کذب در جامعه باشه،و انشالله بزودی محاکمه و به حبس های بلند مدت محکوم شود.

    • بدون نام

      خودتو کشتی که مثلا ازش حمایت کنی..دست و پا زدنت خیلی تابلوه

    • بدون نام

      موافقم

    • امیری چهارمحال و بختیاری

      کمک های حشد الشعبی را هم زنت به باد انتقاد گرفت خیلی بی جا کردی اومدی ماست مالی تا حالا کدوم گوری بودی

      پاسخ ها

      • رضا

        من بگم کجا بود ؟

    • بدون نام

      خدا درو تخته رو با هم جور میکنه

    • بدون نام

      خاک بر سرت فقط تو و زنت مهم هستین اون طلبه ی مظلوم و خانواده اش مهم نبودند.زنت باید جواب بده چرا دروغ پخش کرده.کار بقیه به خودشون مربوطه.زنتو فراری دادی که جو رو درست کنی بعد برگرده. به همین خیال باش

    • سید

      از شیر خشک های تاریخ گذشته چه خبر؟

    • بدون نام

      عجب شری به پا کرد این یارو با توئیتش بعد گفت مال من نبوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوابی هنوز ؟تو خبر داری جعلی بوده؟

      • رضا

        خیلی پرویی

    • بدون نام

      تکبیر

    • cactus

      خط اخر مربوط به صدا سیماش رو خوب اومدی
      در کل باهات موافقم
      در کل اینکه سوء تفاهم شده ولی به خانومت پفهمون که همه چی دونی هم زیاد خوب نیست و توی هر چیزی اظهار نظر کردن هم عواقب داره !

    • بدون نام

      الکی ور نزن، زنت رو جمع کن بدبخت

    • بدون نام

      هرچی بدبختی وگرفتاریست ازحمایت شوهرشه که بجای عذرخواهی


      هم میکنه نظریه پردازم شده

    • ناظر

      اگه چیزی نبود پس چرا زنت فراری شد، زن تو یک فرد مفسده، انشاالله جد اون سید جواب خودت و زنت رو بده

    • بدون نام

      برو بمیر...حرف از غیرت هم میزنه ...بازم برو بمیر...

    • آرش

      شیر خشکهای خودت باعث مرگ اونهمه بچه شد و زنت همش دنبال فتنه پراکنی ضربه به ايران هستش

    • بینام

      تو حمایت نکنی کی بکنه .تو برو به پرونده خودت برس اقای اقازاده

    • بدون نام

      برو بينيم باو

    • ترسو

      همه از صدر تا ذيل ! سر وته يك كرباسيد و از يك آبشخور ارتزاق ميفرماييد و زمانه اينگونه جنگهاي زرگري سپري شده و فرقي براي مردم ندارد چون همگي گناهكاريد و مستحق عذاب ، تا باشد اينگونه به جان هم بيفتين و همديگر را بدريد ، شايد فرجي شود !!

      پاسخ ها

      • رضا

        ای ول ...

    • بدون نام

      دوتا جریان بی ربطو با بازی سیاسی بهم ربط دادن حالا این وسط کی نفع میبره نمیدونم خدا بیامرزه اون طلبه رو وخدا خفظ کنه ابروی خانم افشارو

    • کم حرف

      اینطور دفاع کردن از خانم افشار با عملی که خبت بود ودانسته یا ندانسته منجر به شهادت یک انسان بی گناه شد وحمله کردن به کسی که به نام او مطلب نوشته شده با حثیت او بازی شده شاید به این باورمان میرساند که این حرکت این خانم یک سناریو از پیش تعین شده بود نه یک اشتباه

    • کم حرف

      اینطور دفاع کردن از خانم افشار با عملی که خبت بود ودانسته یا ندانسته منجر به شهادت یک انسان بی گناه شد وحمله کردن به کسی که به نام او مطلب نوشته شده با حثیت او بازی شده شاید به این باورمان میرساند که این حرکت این خانم یک سناریو از پیش تعین شده بود نه یک اشتباه

    • بدون نام

      غلط کرده بعد از گندکاریش حالا میخواد مظلوم نمایی کنند

    • بدون نام

      به جای نامه پراکنی به همسر عزیزت حالی کن تو هر چیزی دخالت نکنه و تا صحت وسقم یه موضوعی رو نفهمیده نظر نده .در بیشتر مواقع سکوت خیلی چیز خوبیه .رگ غیرتش رو هم بذاره یه جای دیگه بادش کنه

    • بدون نام

      شما اول بگوکه تووخانومت مدعی العموم هستیدیافضول. این کشور80میلیون جمعیت داردوبارهااعلام شده شبکه های اجتماعی دروغ پردازی زیادی میکنند.خانم شمااگه ریگی به کفشش نیست وقصدبالابردن فالورهاش وزیاددیده شدن وعقده خودکم بینی نداشته باشد دست به این کارهانمیزندواگه توغیرت داشتی جلوی این اعمال زنت رامیگرفتی. تازه این تفسیرهای توبدرد خودت میخوره وحمایتت بی فایده است چون خانمت چندوقت دیگه ازت طااق میگیره ومیره زن یکی ازتوبی غیرت ترمیشه.خوددانی.

    • بدون نام

      توخودت بیشتر از زنت به این ملت خیانت کردی

    • محمدی مقدم

      مهناز سعی کنید بعنوان سلبریتی و خوشگل باقی بمانید زیاد وارد مسائل سیاسی نشوید دختر جان

    • بدون نام

      زمان ورود شیر خشک الوده کجا بودی که بیانیه بدهی و رگ گردنت کلفت شود ؟

    • خسته

      برو بابا مسخره،،،،، نشر اکاذیب،،،، حالم از این همه سلبریتی بی درد این همه مرفه بی غم این همه آدم ، آدم نما بهم میخوره

      پاسخ ها

      • خسته

        ببخشید الان این پرچم امارت بالای نظر من به چه معناست؟؟؟؟؟؟

    • علیرضازمان

      حرف نزن

    • مجتهد

      آقا زاده یاغی دفاع میکند!آقازاده یاغی سوال اول از خود شما این است که چگونه و بدون تخصص توانستین امتیاز واردات رو بگیرین و با رانت صاحب پول باد آورده ای بشین؟ و سوال دوم بدهی ۶ ملیاردی چند سال پیش که برابر ۳۰ میلیارد امروز هست رو به هلال احمر دادین؟ و شمای که علاقه وافری به پاسپورت آلمانی دارین چطور الان دنبال دفاع از زنان و دختران ایرانی هستین در حالی که حاضر نبودین دختر خودتون حتا تو ایران به دنیا بیاد؟ و در آخر خبرنگاران بیکار شده دوره پدر

      پاسخ ها

      • رضا

        جانم
        خوب گفتی ...
        کاش دستشون بیشتر رو یشه ...
        ...
        باید جوابگو یاشن زیاد طول نمیکشه ...

    • بدون نام

      باریکلا یاسین رامین زبان باز کرده است تو اول باید پاسخگوی خطاهای خودت باشی بعد از زن بیسوادت دفاع کنی.

    • ایرانی

      جناب آقای آقازاده پر مدعا همسر شما اشاعه دهنده هرج و مرج و بی قانونی بوده لطفا بفهمید که بدون تحقیق مطلبی را انتشار نباید داد

    • بدون نام

      امیدوارم خداوند خودت و زنت رو لعنت کنه

    • بدون نام

      من به جای خانواده ی اون شهید بودم پدر افشار رو در میاوردم

    • بدون نام

      تازه از خانواده ی اون شهید و حاج آقای بابلی طلبکارم هستی، این چه زنی هست که با اون سر و وضع همش در سفر هستش تنهایی و هر لحظه یک عکس لاولی با مردها و هنرمندهای خودمون و کشورهای دیگه داره، تو خودت رو جر نده واسش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنی هست که برده شوهر نیست
        مثل زنهای شما برده یه انسان دیگه نشده
        که واسه همه کاراش اجازه بگیره

    • بدون نام

      حالا دیگه ننه و پدر شوهر تموم شد نوبت تو شد، زنت که فراریه

    • بدون نام

      خداییش شوهر مهناز هم خیلی پررو هست

    • فرنوش دخانیات

      خانم زده به چاک

    • محمدی مقدم

      ?!?!?!?!

    • بدون نام

      برو بابا جمع کن خودت و همسرت
      این مسخره بازیها چیه

    • بدون نام

      هر کاری یک تاوانی دارد پس بهتر است همگی تابع قانون باشیم ،البته اگر ژن خوب ها بگذارند ،میشود در مورد پرونده شیر خشک های آلوده و هلال احمر و نتایج داد گاه بنویسید .مظلوم نمایی جواب نمیده ،پروپاگاندانکنید

    • فکر میکنم

      چرا همسرت را از خیابانها جمع نکردی تورا چه به این حرفها

    • بدون نام

      خاندان افشار و رامین دارند بهترین دفاع را که حمله باشه انجام میدند ولی افکار عمومی قانع نخواهد شد

    • Shahab

      متن قشنگي براش تنظيم کردند و اون هم به اسم خودش پست گذاشته.

    • بدون نام

      کاش بجای ارشاد دیگران مرد بودی جلوی زنت رو میگرفتی ...

    • دانشجو

      بچه قرتي وزير !اولا كشته شدن نه!شهيد شدن
      افشار خودش زبون داره نميخواد تو واسه ما كاراگاه بشي اولا معذرت خواهي نكردي دوما مهناز جون خودش كجاس؟
      با اين تفاسيرت اگر منم از همسر شما عكس هاي غير اخلاقي بگيرم بعد بالاش يه اسم ديگه بزنم پس شما حق شكايت نداريد
      چند تا نيروي نظامي كه يه روزه اومدن كار كردن و رفتن،زن صيغه اي ميخوان چيكار؟مگه تو عراق كمه؟
      خوب وكيلتون يادتون داده چيكار بگيد انقدر لفاظي نكنيد.شما به همسرتون ياد بديد يه بازيگر بيش نيس

    • بدون نام

      عجب آدم پررویی
      برو شیرخشک تو بفروش

    • بدون نام

      ببند بابا ،یه چیزم طلبکار شده

    • بدون نام

      من ايران نيستم ولي تا جايي كه ميدونم سلبريتي ها تو دنيا در هر زمينه اي حرف نميزنن و اصولا سرشون تو كارخودشونه بجز تعداد محدودي كه وظيفه اي بهشون سپرده شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشید شما تابعیت اونجارو دارید؟ میشه بگید با چه مقدار پولمیشه اونجا خونه خرید به پول ایران

      • بینام

        تو که تو ایران نبستی پس اول بیا اینجا بعد نطر بده

    • بدون نام

      بله اقازاده چه متنی هم دادی برات تنظیم کنند کلا شماها هر کار کنید قانونیه

    • بدون نام

      رو که نیست سنگ پای قزوینه. زالو زاده طرفو متهمم میکنه!

    • بدون نام

      برترین ها کلا به بابل چسبیدی اون ملا بابلی نیست برو تحقیق کن بعد تیتر بزن

    • بدون نام

      مگه تن فروشی زنان ایرانی دروغه خبر نداری که واسه قیمت دادن تو ملا عام چونه میزنن یا خودت وبه خواب زدی

    • سیدعلی ...ایزدی

      این مهناز خانم از اول دنبال معروفیت بهر قیمتی بود، از وقتی که بی مقدمه خودشو با لحن منفی شکل گوگوش ندونست تا اظهار نظرهای بی ربط،ابتدا غیرت را تو شوهرش پیدا کنه که ساکت نشسته و نظاره گر رفتارهای اونه تا یکروزی بگه منم شوهرشم، خلاصه قضیه چوب و بردار گربه دزده فرار میکنه، شوهرش بدونه اینجور معروفیتها عاقبت نداره.

    • بدون نام

      آقا تو خودت برو پرونده تخلفی خودتوبا هلال احمر حل کن

    • مینا

      مهناز جان بابا انقد دروغ نگو حناق میگیری. پست کثیفت قبل از کشته شدن اون بیچاره بود . دوما مگه کسی که شیر خشک فاسد میفروشه اطفال معصوم غبرت هم داره؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج