۸۶۳۰۵۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

درخواست عجیب هواداران از بازیکنان گراس‌هاپرز

در یکی از بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال سوئیس، هواداران یکی از پرافتخارترین تیم‌های لیگ این کشور از بازیکنان آن درخواستی عجیب کردند.

خبرگزاری تسنیم: هواداران تیم گراس‌‌هاپر زوریخ سوئیس در اعتراض به عملکرد و نتایج ضعیف این تیم، در حین بازی تیم‌شان از بازیکنان خواستند که پیراهن‌ها و جوراب‌هایشان را تحویل آنها دهند و سینه‌خیز به رختکن برگردند.

این درخواست عجیب آنها در جریان باخت ۴ بر صفر مقابل لوسرن رخ داد، نتیجه‌ای که سقوط تیم‌شان را به دسته دوم فوتبال سوئیس قطعی می‌کرد، اتفاقی که در نزدیک ۷۰ سال اخیر برای گراس‌هاپرز رخ نداده است.

اعتراض این گروه از هواداران به حدی بود که مسئولان برگزار کننده مسابقه مجبور به تعلیق بازی شدند. البته این اولین باری نیست هواداران پرافتخارترین تیم سوئیس که اکنون در منطقه سقوط جدول قرار دارد با چنین اقدام‌هایی منجر به تعلیق بازی می‌شوند.

گراس‌هاپرز با ۲۷ بار قهرمانی در لیگ سوئیس پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها محسوب می‌شود اما باختش مقابل لوسرن این تیم را محکوم به سقوط به دسته دوم می‌کند. هواداران اما صرفاً این اتفاق را به تعویق انداختند. آنها با تهدید به هجوم به زمین بازی سبب شدند که این بازی متوقف شود. گروهی چند ده نفره نفر از هواداران گراس‌هاپرز با نزدیک شدن به نرده‌های سکوهای ورزشگاه مقابل یک صف از مأموران ضدشورش، آنها را تهدید به یورش به زمین مسابقه کردند.

این اتفاق سبب شد که بازیکنان و مسئولان باشگاه به سمت‌ سکوها بروند تا با هواداران صحبت و آنها را آرام کنند اما آنها از بازیکنان خواستند که پیراهن‌ها، شورت ورزشی و جوراب‌هایشان را تحویل بدهند چون لایق پوشیدن آنها نیستند. در همان حین برخی از هواداران فریاد می‌زدند که «مانند سگ سینه‌خیز به رختکن برگردید». برخی بازیکنان در نهایت تسلیم خواسته هواداران شدند و پیراهن‌های‌شان را به آنها تحویل دادند.

درخواست عجیب هواداران از بازیکنان گراس‌هاپرز

بازی بعد از 15 دقیقه وقفه سرانجام، نیمه‌کاره رها شد و حالا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سوئیس باید در مورد نتیجه این بازی حکم صادر کند چرا که هنوز نتیجه‌ای رسمی برای آن ثبت نشده است. محتمل‌ترین نتیجه هم این است که گراس‌هاپرز - تیمی که در 17 بازی اخیرش در لیگ پیروز نشده - بازنده بازی دانسته و سقوطش به دسته دوم فوتبال سوئیس موسوم به چلنج لیگ قطعی شود.

هواداران گراس‌هاپرز پیش از این هم در بازی تیمش در خانه تیم سیون با پرتاب فشفشه به زمین مسابقه در حالی که تیم‌شان داشت بازی را 2 بر صفر می‌باخت، باعث توقف و لغو بازی شده بودند. باشگاه گراس‌هاپرز با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حرکت این گروه از هوادارانش اقدام آنها برای به خاطر انداختن جان تماشاگران، پرسنل اجرایی ورزشگاه و بازیکنان را شرم‌آور خواند و آن را ویرانگر فوتبال دانست.

گراس‌هاپرز در حال حاضر با تنها 24 امتیاز در قعر جدول 10 تیمی لیگ دسته اول فوتبال سوئیس قرار گرفته و با تیم زاماکس که هنوز این شانس را دارد با بردن بازی پلی‌آف بقا، در این رقابت‌ها بماند، 12 امتیاز فاصله دارد. این در حالیست که تنها سه هفته دیگر به پایان فصل جاری لیگ سوئیس باقیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج