جاباما
۸۶۳۰۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طعنه پاتریس اورا به هواداران آرسنال

مدافع سابق منچستریونایتد به بهانه خداحافظی هم‌تیمی سابقش به هواداران تیم قرمزوسفیدپوش لندن طعنه زد.

خبرگزاری تسنیم: روبین فن‌پرسی کاپیتان سابق تیم ملی هلند و ستاره سابق تیم‌های‌ آرسنال و منچستریونایتد، روز گذشته (یکشنبه) در سن ۳۵ سالگی با انجام آخرین بازی‌اش برای تیم فاینورد با دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

همین اتفاق بهانه‌ای برای هم‌تیمی فرانسوی سابق او در منچستریونایتد، پاتریس اورا ایجاد کرد که به هواداران آرسنال، به عنوان رقیب تیم سابق دوران بازیگری‌اش طعنه بزند.

فن پرسی سال ۲۰۱۳ به دنبال اختلاف پیدا کردن با مسئولان آرسنال و خلف وعده آنها برای عمل به وعده‌های‌شان، با تصمیمی جنجالی این تیم را با قراردادی به مبلغ ۲۲.۵ میلیون پوند به مقصد منچستریونایتد ترک و در اولین فصل حضورش در جمع شیاطین سرخ به قهرمانی این تیم در لیگ برتر کمک کرد. آن قهرمانی بیستمین و آخرین قهرمانی من‌یونایتد در لیگ برتر انگلیس تا به امروز بوده است.

با همه اینها حتی در آن زمان هم او منفورترین بازیکن منچستریونایتد در نزد هواداران آرسنال نبود چون در کنار او شخصیتی پرحاشیه مانند پاتریس اورا حضور داشت که بعد از یکی از بازی‌های شیاطین سرخ مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا که با پیروزی قرمزپوشان شهر منچستر خاتمه یافت، به توپچی‌ها و هواداران‌شان طعنه زد و گفت:«این پیروزی ۱۱ مرد مقابل ۱۱ بچه بود.

بازنشستگی فن‌پرسی بهانه‌ای برای اورا ساخت تا دوباره با پیامی مشابه به آرسنالی‌ها کنایه بزند. او به همین مناسبت در صفحه شخصی‌اش در توئیتر عکسی از خود در آغوش فن‌پرسی گذاشت که این پیام در کنارش آمده است: اولین روزی که به ما در منچستریونایتد ملحق شدی را یادم است. آن موقع به تو گفتم «به باشگاه‌ها مردها خوش آمدی». آفرین فن‌پرسی و شکر بابت بیستمین قهرمانی‌مان. عجب بازیکنی!

طعنه پاتریس اورا به هواداران آرسنال

این نخستین باری نیست که اورا با پیام‌هایش در شبکه‌های اجتماعی به هواداران تیم‌های رقیب طعنه می‌زد، چرا که چندی پیش هم او مشابه چنین کاری را در مورد پاری‌سن‌ژرمن و هوادارانش پس از باخت آنها به منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج