۸۶۳۰۹۷
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

کشف ۷ تن فرآورده گوشتی فاسد در کردستان

معاون سلامت دامپزشکی استان کردستان از کشف و ضبط ۷ هزار و ۱۱۹ کیلو گرم فراورده‌های خام دامی در اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: ناصر مخدوم در گفت‌وگو باخبرنگار اظهار کرد:با تلاش یکی از اکیپ های ستادی اداره کل دامپزشکی کردستان، امروز در یکی از فروشگاههای مشهور شهر سنندج ده‌ها کیلو گوشت و مرغ تاریخ مصرف گذشته که متصدی فروشگاه در زیر سایر اجناس جاسازی نموده بود، کشف شد.

وی در ادامه از کشف و ضبط ۷ هزار و ۱۱۹ کیلو گرم فراورده های خام دامی در اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه ماه مبارک مضان در استان کردستان خبر داد.

معاون سلامت دامپزشکی کردستان از شهروندان درخواست کرد: از خرید و مصرف هر نوع فراورده خام دامی از فروشگاههای معتبر و فاقد لیبل و مهر دامپزشکی خودداری نمایند.

مخدوم خطاب به شهروندان تاکید کرد: در صورت تغییر رنگ و قوام گوشت و استشمام بوی غیر طبیعی مراتب را به اداره دامپزشکی شهرستان و یا سامانه ۱۵۱۲اطلاع دهند و در زمان خرید علاوه بر موارد ذکر شده به تاریخ تولید و انقضاء فراورده دقت نمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بذارید برای فروش بهشون بگید گوشت فاسده صف وامیسن میخرن فقط بگید کیلوی هشتاد تومنه میخرن چون از گوشت سالم ارزونتره در ضمن مردم تهران نمیمیرن با مصرف این گوشت چون با تنفس هوای آلوده مصونیت پیدا کردن

    • بدون نام

      ۷ تن ؟! دام زنده و مولد ایران از همون مرز کردستان عراق و مرزهای جنوب قاچاق میشه بعد ۷ تن گوشت فاسد وارد ؟ چند مرزبان دیگه باید کشته بشن تو مرز با کردستان عراق که هر سالم تلفات مرزی داریم و چقدر دیگه باید قاچاق کالا وارد و خارج بشه تا مرز و ببندن

    • بدون نام

      عرضه داشته باشید مسببین و عاملان را اعدام کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج