۸۶۳۱۲۰
۳ نظر
۵۰۶۸
۳ نظر
۵۰۶۸
پ

انگیزه بارسلونا؛ بیشترین اختلاف امتیاز تاریخ با رئال!

فصل ۱۹-۲۰۱۸ فصل کابوس وار طرفداران رئال بود.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، طرفداران رئال مادرید علاقه ای ندارند در آینده حتی لحظاتی از فصل ۱۹-۲۰۱۸ را هم به خاطر آورند. حتی لحظاتی مثل قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها.

در جریان رقابت های هفته سی و هفتم بارسلونا با پیروزی ۲-۰ مقابل ختافه، واکنش مناسبی به حذف تلخ از لیگ قهرمانان اروپا داشت و در آنوئتا، رئال مادرید با شکست ۳-۱ مقابل رئال سوسیه‌داد، یازدهمین باخت فصل را هم متحمل شد. این شکست اختلاف دو تیم رئال و بارسا در هفته ماقبل پایانی را به عدد ۱۸ رساند (۸۶-۶۸) تا بارسایی ها با امید به ثبت یک رکورد قدم به هفته پایانی فصل بگذارند.

باقی ماندن این فاصله ۱۸ امتیازی در هفته پایانی، رکورد بیشترین اختلاف امتیازی بارسلونا و رئال را در تاریخ رقابت های لالیگا ثبت خواهد کرد. (فصل هایی که بارسا در آن بالاتر از رئال قرار داشته است) رکورد قبلی، اختلاف ۱۷ امتیازی است که در فصل های ۸۵-۱۹۸۴ و ۱۸-۲۰۱۷ به ثبت رسید.

در فصل ۸۵-۱۹۸۴ بارسلونا با هدایت تری ونبلز با کسب ۵۳ امتیاز قهرمان لالیگا شد و رئال با ۳۶ امتیاز به جایگاهی بهتر از ششمی نرسید. اختلاف ۱۷ امتیازی بارسا با رئال یک بار دیگر و در فصل ۱۸-۲۰۱۷ هم تکرار شد؛ زمانی که بارسا با ۹۳ امتیاز قهرمان و رئال با ۷۶ امتیاز سوم شد.

البته باید در نظر داشت که در فصل ۸۵-۱۹۸۴، به هر برد دو امتیاز تعلق می‌گرفت. با تبدیل امتیازات آن فصل با معیارهای امروزی، بارسا ۷۴ و رئال ۴۹ امتیازی می‌شدند. اختلافی ۲۵ امتیازی که حتی در این فصل هم قابل دستیابی نمی‌بود.

در هفته پایانی رقابت ها رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو میزبان رئال بتیس خواهد بود و با وضعیت کنونی، هیچ کس نمی‌تواند نتیجه این بازی را به راحتی به سود رئال پیش بینی کند. بارسلونا نیز در هفته پایانی مهمان ایبار خواهد بود. نتیجه مشابه هر دو تیم، اختلاف ۱۸ امتیازی را حفظ و رکورد جدیدی را ثبت خواهد کرد. اگر بارسا ببازد و رئال برنده شود، اختلاف به ۱۵ امتیاز خواهد رسید و آن گاه هواداران رئال می‌توانند بابت عدم ثبت رکوردی منفی نفسی یه راحتی بکشند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • N

      عشقم بارسا❤ جونم بارسا

    • بدون نام

      ریال رشوه ده هم شد تیم

    • بدون نام

      مثل لنگ خودمون تیم کثیف حکومتیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج