جاباما
۸۶۳۱۷۹
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

هوک: درباره حادثه فجیره با اروپایی‌ها گفتگو کردیم

رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا گفت که وزیر امور خارجه کشورش در بروکسل با وزیران امور خارجه اروپا درباره حادثه فجیره گفت و گو کرده است.

خبرگزاری ایرنا: رئیس گروه اقدام علیه ایران در وزارت خارجه آمریکا گفت که وزیر امور خارجه کشورش در بروکسل با وزیران امور خارجه اروپا درباره حادثه فجیره گفت و گو کرده است.

«برایان هوک» رئیس گروه اقدام علیه ایران که در کنار مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا به بروکسل رفته است، گفت که در دیدار با وزیر امور خارجه اروپا درباره حادثه فجیره بحث کرده اند.

هوک: درباره حادثه فجیره با اروپایی‌ها گفتگو کردیم

«الیزابت مک لافلین» خبرنگار شبکه خبری ای بی سی در توئیتر نوشت: هوک به خبرنگاران گفت که «پمپئو درباره آنچه حمله به کشتی های تجاری نزدیک تنگه هرمز به نظر می رسید با متحدان اروپایی صحبت کرده است.»

مک لافلین افزود که هوک در پاسخ به اینکه «آیا ایران یا گروه های تحت حمایت آن مسئول این حادثه هستند» گفت: توضیحی نداریم.

همچنین «جنیفر هاسنلر» خبرنگار شبکه خبری سی ان ان در پیامی توئیتری به نقل از هوک خبر داد: پمپئو داده ها و اطلاعاتی درباره چندین طرح ایران در منطقه را با متحدان آمریکا در میان گذاشت.

به گزارش ایرنا، شبکه المیادین روز گذشته (یکشنبه)، وقوع انفجار در بندر الفجیره ناشی از آتش سوزی در تعدادی از تانکرهای ذخیره سوخت روی داد.

درهمین حال 'سیدعباس موسوی' سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حوادث روز یکشنبه 22 اردیبهشت برای چند کشتی در دریای عمان را نگران کننده و تاسف بار دانست و خواهان روشن شدن ابعاد دقیق این حادثه شد.

وی با اشاره به تاثیر منفی این حوادث بر سلامت کشتیرانی و امنیت عبور و مرور دریایی نسبت به هرگونه دسیسه از سوی بدخواهان جهت برهم زدن ثبات و امنیت در منطقه هشدار داد و خواهان هوشیاری کشورهای منطقه نسبت به هرگونه ماجراجویی از سوی عوامل خارجی شد.

بندر الفجیره در ساحل دریای عمان مهمترین بندر صادرات نفت امارات است که روزانه تا یک میلیون و 800 هزار بشکه از آن صادر می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کار دیگه ای در کاخ سفید وجود نداره؟

    • بدون نام

      یدالله فوق ایدیهم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج