۸۶۳۱۸۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

با بدترین رئالِ قرن ۲۱ آشنا شوید!

رئال سوسیه‌داد شکستی دیگر را بر پیکره کهکشانی ها وارد کرد.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، در فصلی که به جرات بدترین فصل رئال مادرید از آغاز هزاره سوم بوده، رئال سوسیه‌داد هم شکستی دیگر را به لوس بلانکوس تحمیل کرد تا با همین پیروزی، در جایگاه هشتم جدول قرار گیرد.

این هفدهمین شکست رئال در تمامی رقابت های فصل ۱۹-۲۰۱۸ بود که آن ها را در فاصله ۱۸ امتیازی بارسلونا در صدر جدول قرار داد؛ در حقیقت هرگز سابقه نداشته که رئال چنین فاصله ای با بارسلونا داشته باشد و باقی ماندن همین اختلاف در هفته پایانی، این رکورد منفی را نیز برای فصل کابوس وار رئالی ها ثبت خواهد کرد.

از فصل ۹۹-۱۹۹۸ تاکنون سابقه نداشته که رئالی ها در طول یک فصل در تمامی رقابت ها متحمل ۱۷ شکست شوند. رئال که در آن فصل تحت هدایت گاس هیدینک و جان توشاک و همانند این فصل، به عنوان قهرمان اروپا پای به رقابت ها گذاشته بود، در ۱۲ بازی لالیگایی متحمل شکست شد و فصل را با ۶۸ امتیاز، ۱۱ امتیاز کمتر از بارسای قهرمان، در رده دوم به پایان رساند. باخت ۶-۰ مقابل والنسیا، پایان کار رئال در کوپا دل‌ری بود و کهکشانی ها با باخت ۱-۰ مقابل چلسی، سوپرجام اروپا را هم از دست دادند.

با بدترین رئالِ قرن ۲۱ آشنا شوید!

در لیگ قهرمانان اروپا نیز رئال با دو شکست مقابل اسپارتاک مسکو و اینترمیلان به عنوان تیم دوم گروه به دور حذفی رسید و سرانجام در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی، با درخشش آندری شوچنکو 2-0 به دینامو کیف باخت و حذف شد. حتی بازگشت زین الدین زیدان به رئال پس از حدود 10 ماه هم نتوانسته رئال را به مسیر بازگرداند.

از 10 مارچ و پیروزی 4-1 مقابل وایادولید (آخرین تجربه سولاری روی نیمکت) رئال دیگر در بازی های دور از خانه به برتری نرسیده و در 5 بازی به 2 تساوی و 3 باخت رسیده است. رئال آخرین بار در آپریل 2006 روندی اینچنینی (5 بازی متوالی دور از خانه بدون برد) را ثبت کرده بود. (شکست 2-1 مقابل مایورکا و تساوی 0-0 مقابل والنسیا، 1-1 مقابل رئال ساراگوسا، 1-1 مقابل بارسلونا و 1-1 مقابل ختافه)

رئال تا این جای فصل 44 گل دریافت کرده که دقیقا مشابه با آمار فصل گذشته است و از فصل 09-2008 (52 گل) بدترین آمار رئال در یک فصل لالیگا محسوب می‌شود.

رئال سوسیه‌داد در شرایطی رئال را شکست داد که در بازی رفت و در برنابئو نیز 2-0 از سد کهکشانی ها عبور کرده بود. این برای سومین بار در تاریخ بود که سوسیه‌داد موفق به دبل کردن رئال در یک فصل می‌شد. تیم باسکی آخرین بار در فصل 04-2003 موفق به دبل کردن رئال شده بود؛ زمانی که در باسک 1-0 و در برنابئو 4-1 رئال تحت هدایت کی‌روش را شکست داد.

کهکشانی ها در آخرین بازی فصل یکشنبه آینده میزبان رئال بتیس هستند و یک شکست دیگر، فصل را با 18 شکست برای آن ها به پایان می‌رساند تا رئال با دومین رکورد ضعیف خودد در تاریخ، برابری کند. رکورد 18 شکست پیش از این در فصل کابوس وار 96-1995 به ثبت رسیده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج