جاباما
۸۶۳۱۹۴
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

۲تغییر درفصل جدید «عصر جدید»

بعد از وقفه‌ای تقریبا ۲۰ روزه، یک شنبه‌شب اولین قسمت از مرحله دوم مسابقه «عصر جدید» روی آنتن رفت. در این مرحله، نفرات منتخب از فیلتر داوران و بعد مردم رد شده‌اند و اکنون مخاطبان شاهد رقابت حساس‌تر و هیجان‌انگیزتری نسبت به مرحله ابتدایی این مسابقه هستند.

روزنامه خراسان: بعد از وقفه‌ای تقریبا ۲۰ روزه، یک شنبه‌شب اولین قسمت از مرحله دوم مسابقه «عصر جدید» روی آنتن رفت. در این مرحله، نفرات منتخب از فیلتر داوران و بعد مردم رد شده‌اند و اکنون مخاطبان شاهد رقابت حساس‌تر و هیجان‌انگیزتری نسبت به مرحله ابتدایی این مسابقه هستند.

۲تغییر درفصل جدید «عصر جدید»

1- در مرحله نیمه‌نهایی، تغییرات مختلفی در دکور و نحوه داوری اجرا دیده می‌شود اما مهم‌ترین تغییر، جذابیت بیشتر اجراها و پیشرفت واضح شرکت‌کنندگان است. به نظر می‌رسد آموزش نفرات برگزیده در باشگاه مهارت «عصر جدید»، تأثیر خودش را گذاشته است. شرکت‌کنندگان در این مرحله از مسابقه با دست پر، پا به میدان رقابت گذاشته‌اند و با آموزش و تمرین موفق شده‌اند ابعاد جدیدتری از توانایی و استعداد خود را به تماشاگران نشان بدهند.

بنابراین مهم‌ترین تغییری که در این مرحله از مسابقه اتفاق افتاده، بالا رفتن سطح کیفیت اجراهاست که به خوبی در اجرای شرکت‌کنندگان (یکی کمتر و یکی بیشتر) دیده می‌شود و این یعنی دقیقا همان اتفاقی که تماشاگر توقع داشت در مرحله بعد، نظاره‌گر آن باشد.

2- فضای داغ‌تر مرحله دوم مسابقه، باعث شده چالش میان داوران و احسان علیخانی بیشتر شود. به نظر می‌رسد علیخانی هم بدش نمی‌آید کمی با داوران وارد چالش شود. به عنوان مثال وقتی شنبه‌شب رویا نونهالی به گروه شمشیرزنی رأی منفی داد و به خطرناک بودن آن اشاره کرد، ویدئویی از نظر او درباره اجرای این گروه در قسمت اول پخش شد که از آن‌ها تعریف و تمجید کرده بود و هیچ اشاره‌ای به خطر این اجرا نکرده بود!

علیخانی با پخش این ویدئو، رویا نونهالی را به چالش جالبی دعوت کرد و از او خواست که توضیح بیشتری درباره علت رأی منفی‌اش بدهد. در قسمت‌های آخر مرحله اول هم کمی شاهد فضای چالشی بودیم، جایی که بحثی بر سر هنر پانتومیم شکل گرفته بود. ظاهراً به همان اندازه که این مرحله از رقابت سخت‌تر و حساس‌تر شده، فضای چالشی مسابقه هم بیشتر شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقابخداآشغالترین برنامه و داوران آشغال
      آخه این چه مسخره باز یه داوررای میده بلاعوض میکنه
      آخه چراباروح کیوان مردم بازی میکنید
      جمع کنید این مسخره بازیو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج