جاباما
۸۶۳۲۰۰
۳ نظر
۵۰۲۶
۳ نظر
۵۰۲۶
پ

پایان زندگی مخفیانه متهم به آدم ربایی

پسر جوان که به اتهام ربودن یک دختر، تحت تعقیب بود پس از یکسال به‌طور اتفاقی در یک مرکز خرید دستگیر شد.

ایران نوشت: پسر جوان که به اتهام ربودن یک دختر، تحت تعقیب بود پس از یکسال به‌طور اتفاقی در یک مرکز خرید دستگیر شد.

۵ خرداد سال گذشته، حراست یکی از بیمارستان‌های تهران در تماس با پلیس از بستری شدن دختری که بشدت مجروح شده بود خبر داد. مأموران به بازجویی از دختر ۱۹ ساله به‌نام مینا پرداختند که گفت: در شرکتی مشغول به‌کار هستم و روز گذشته بعد از پایان کار، زمانی که به انتظار تاکسی در کنار خیابان ایستاده بودم خودرو پژویی مقابلم توقف کرد. راننده پسر جوانی به‌نام شهرام بود. او را می‌شناختم، درمشاور املاک کار می‌کرد و برای انجام کارهایش به شرکت ما می‌آمد.

او از من خواست سوار ماشینش شوم تا مرا به خانه برساند. بعد از طی مسافتی ناگهان تغییر مسیر داد می‌خواست مرا برباید اما من شروع به سر و صدا کردم و درنهایت در خودرو را باز کردم و خودم را از ماشین به بیرون انداختم. احساس کردم تمام بدنم درهم شکسته و زخمی شده است. مرد عابری که در حال گذشتن از آنجا بود مرا به بیمارستان برد.

با شکایت دختر جوان، به دستور بازپرس جنایی بلافاصله مأموران راهی مغازه پسر جوان شدند اما مغازه بسته بود. در اقدام بعدی کارآگاهان به سراغ خانه شهرام رفته، اما خانه‌اش را نیز تخلیه کرده و رفته بود.

دستگیری در پاساژ

بررسی‌ها برای دستگیری شهرام ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل مینا در یک مرکز خرید به طور اتفاقی شهرام را دید و با کمک مأموران انتظامی محل او را دستگیر کردند.

دختر جوان در تحقیقات گفت: برای خرید به پاساژ آمده بودم که ناگهان چشمم به شهرام افتاد. باورم نمی‌شد که بعد از یکسال اتفاقی او را دیده باشم.

شهرام که توسط مأموران بازداشت شده بود در تحقیقات گفت: من فکر می‌کردم در آن حادثه مینا جان باخته است به‌همین خاطر از ترس خانه و مغازه‌ام را تخلیه کرده و متواری شدم.وی درباره روز حادثه گفت: با مینا در شرکتشان آشنا شدم. روز حادثه باهم قرار داشتیم تا به کافی شاپ برویم و باهم صحبت کنیم. او سوار ماشینم شد در بین راه ناگهان تلفنش زنگ خورد. بعد از قطع تماس رفتار مینا عوض شد. او شروع به داد و بیداد کرد و یک دفعه در ماشین را باز کرد و خود را از ماشین به بیرون انداخت.

به‌دنبال اظهارات پسر جوان، تحقیقات برای بررسی اظهارات شاکی و متهم ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فقط خدا

      پس کرم ازخوددرخت بوده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره دیگه عوارض بی شوهری

    • بدون نام

      بی شعورها اگر کرم تز خودش بود که به محض دیدن او پایس خبر نمیکرد وحادثه را نمام شده تاقی میکرو واگر آن نامرد بی شرف نبود محل کار ومنزلش را عوض نمیکرد پس تو هم کثیفی مثل او بسر خانواده ات می آمد همین جور قضاوت میکردب نفهم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج