جاباما
۸۶۳۲۰۵
۳ نظر
۵۰۲۷
۳ نظر
۵۰۲۷
پ

سرقت مسلحانه از خانه شوهر

زن جوان که با همدستی پسرعمویش سناریوی سرقت مسلحانه از خانه همسرش را اجرا کرده بود تحت تعقیب قرار گرفت.

ایران نوشت: زن جوان که با همدستی پسرعمویش سناریوی سرقت مسلحانه از خانه همسرش را اجرا کرده بود تحت تعقیب قرار گرفت.

چند روز قبل مرد جوانی به پلیس مراجعه و راز سرقت مسلحانه از خانه‌اش را برملا کرد. او گفت: دو روز قبل از محل کارم که مغازه‌ای در بازار است به خانه آمدم اما همسرم در خانه نبود. در حال استراحت بودم که صداهایی شنیدم. چشمم را که باز کردم همسرم مهرنوش و پسر عمویش بهزاد را بالای سر خود دیدم. او اسلحه کلتی به دست داشت و با تهدید از من خواست بلند شوم.

مرد ۳۰ ساله ادامه داد: خیلی ترسیده بودم، بهزاد اسلحه را به‌دست مهرنوش داد و به او گفت اگر من کوچکترین حرکتی کردم شلیک کند. بعد هم دست و پای مرا بست. سپس کلید گاوصندوق را از جیب من درآورد و هر چه پول و طلا داخل آن بود، برداشت. در تمام این مدت نیز مهرنوش اسلحه به دست بالای سر من ایستاده بود.

وقتی بهزاد گاوصندوق را خالی کرد، اسلحه را از دست مهرنوش گرفت و از او خواست لیوان آبمیوه را بیاورد. آنها جلوی روی خودم داخل آبمیوه تعداد زیادی داروی بی‌هوشی ریختند. بعد هم از من خواستند که آبمیوه مسموم را بخورم. من ممانعت کردم و بهزاد هم به زور دهان مرا باز کرد و آن را داخل دهانم ریخت. بعد از آن دیگر چیزی متوجه نشدم. وقتی به هوش آمدم دو روز گذشته بود. به سختی خودم را از میان طناب‌ها رها کردم.

مرد جوان به کارآگاهان گفت: همسرم قبل از ازدواج با من نامزد پسرعمویش بود اما به خاطر مخالفت خانواده هایشان نتوانستند ازدواج کنند.

با شکایت مرد جوان، پرونده‌ای در دادسرای ویژه سرقت تشکیل شد و تحقیقات در رابطه با دستگیری زن جوان و پسرعمویش ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فقط خدا

      جلل خالق استغفرا...زن روانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیشتر شبیه فیلم هندی بود تا سرگذشت یه مرد..مگه میشه زن شوهر داره و طلاق نگرفته با یکی دیگه که پسرعموش بوده و قبلا نامزد بودن،؟؟عجب

    • بدون نام

      پدر ومادرها عقده های از اول زندگی با باجناق وخانمها جاری جمع میکنند وسر بچه ها خالی میکتند وتسویه حساب وبه علاقه بچه ها توجهی نمیکنند خوب نتیجه اش میشه این رفتارهای زشت وشاید قتل وجنایت آبروریزیش جای خود کینه ودشمنه که به حد اعلا میرسه خانوادهای محترم از اول زندگیتون اصلا باهم رفت وآمد نکنید ودر گوش بچه هاتون بخونید این ازدواجها در خانواده ممنوع که دیگه بچه ها فکر ازدواج را از سر بدر کنند نه اینکه اول زندگی رفت وآمد وبگو وبخند به ازدواج جوانهاتون که میرسه فخر فروختن شروع بشه ومخالفتهای الکی برای در روز عمر چها که نمیکنند این مردم خود خواه اگر عمر نوح داشتند چه میکردند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج