۸۶۳۲۶۶
۱۲ نظر
۵۰۰۱
۱۲ نظر
۵۰۰۱
پ

اهل شاخه: پنالتی پرسپولیس درست نبود

مدافع ماشین‌سازی عقیده دارد روی بودیمیر خطایی مرتکب نشده که داور بخواهد پنالتی بگیرد.

ایلنا: محمد اهل شاخه در خصوص دیدار ماشین سازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و ما با انگیزه بالایی وارد زمین شدیم و واقعاً قصد داشتیم در این دیدار پیروز شویم. خوشبختانه خیلی زود به گل رسیدیم و خوب هم مقاومت کردیم ولی اشتباه داوری مانع از این شد که به نتیجه دلخواه‌مان برسیم. در کل تساوی در آزادی هم برای ما نتیجه بدی نیست.

وی در مورد صحنه خطای منجر به پنالتی پرسپولیس گفت: باور کنید پنالتی نبود و به هرکسی می‌گویم قبول نمی‌کند. صحنه را با دقت ببینید. بودیمیر دستش را انداخته پشت من و من را به سمت خودش کشید و بعد پیراهنم را کشید و آن را رها کرد و خودش را زمین انداخت. اگر داور در آن صحنه دقیق‌تر بود باید خطای بودیمیر روی من را اعلام می‌کرد نه اینکه پنالتی بگیرد.

مدافع ماشین‌سازی با اشاره به فشاری که از سوی استقلال و سپاهان برای بردن پرسپولیس روی این تیم بود عنوان کرد: ما فقط برای خودمان بازی می‌کردیم نه تیم‌های دیگر. هدف‌مان این بود که در یک بازی مهم پیروز شویم و هم جایگاه‌مان در جدول بهتر شود و هم اعتبار بیشتری بدست بیاوریم چرا که بردن پرسپولیس در آزادی اتفاق مهمی بود ولی متاسفانه نشد.

وی در مورد دیدار هفته بعد با پدیده خاطرنشان کرد: بازی خیلی سختی داریم و پدیده نشان داده از بهترین‌ تیم‌های حال حاضر لیگ است ولی ما هم به خوبی نشان دادیم تیم خوبی هستیم و جایگاه واقعی‌‌مان در جدول اینجا نیست و خیلی دوست داریم با برد فصل را به پایان برسانیم.

اهل‌ شاخه به اشاره به وضعیتش برای فصل آینده در ماشین‌سازی گفت: قراردادم در پایان فصل تمام می‌شود ولی هنوز یک بازی دیگر داریم و به فکر آن هستم و بعدش تصمیم خواهم گرفت. پیشنهاداتی دارم ولی آن را به بعد از بازی مقابل پدیده موکول کرده‌ام.

مدافع ماشین‌سازی در مورد اتفاقات ابتدای فصل که در تراکتور برایش افتاد هم عنوان کرد: اتفاقات ابتدای فصل را فراموش کردم و دیگر به تراکتورسازی و مواردی که اتفاق افتاد فکر نمی‌کنم. خدا را شکر در ماشین‌سازی اتفاقات خوبی برایم افتاد و توانستم بار دیگر قابلیت‌های خودم را نشان دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما اگر بر خودتون بازی میکردید خوب اما روبروی سپاهان چی . دخسوس بعد از گل خوردن پرید ی مرغ بگیره . خجالت و شرم خوبه ولی نه برای شما

    • بدون نام

      عالم و آدم دیده و گفته پنالتی نبود قبول نمی کنند تازه دفاع هم می کنند. اما یکی از خودشون که با برنامه ریزی پیش میرن میگه پنالتیه همه باید قبول کنند وگرنه جریمه در راهه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی گفت پنالتی نبود همه که گفتن بود شما کر تشریف داشتی

    • بدون نام

      محسن قهرمانی گفته داور 50 در صد خطا دید اول بودمیر مرتکب خطا شد که داور آنرا ندید .

      پاسخ ها

      • MGZ

        محسن قهرمانی؟؟!! خخخخخ جک نگو ترو خدا!!!!!!!

    • مـسعود

      اهل شاخه جان تو دو روزه بازیکن شدی ولی اون کارشناس که نظر داد سنش از بابای جناب عالی هم بیشتره پس نظر نده که نظرت واسه تیرکمون خوبه

    • ایرانی

      حرف مفت.فقط مونده بوداین بلغورکنه.

    • علی

      ببینم تو دقیقا اهل کدوم شاخه ای؟

    • علی

      ببینم تو دقیقا اهل کدوم شاخه ای؟

    • MGZ

      حتما اونم من بودم پیرهن بودیمیرو کشیدم؟! آره احتملا من بودم ببخشید لعنت به فوتبال کثیف!!!!

      پاسخ ها

      • حمید موحد

        تمام شد رفت ولی پنالتی بود تیم ماشین سازی در حد همون جایگاه جدول هست و لاغیر یک کل شانسی زد تازه حق بخودشون میدن به بهانه های مختلف کارنامه موفقی جلوی پرسپولیس نداشته مثل اینکه زور امده بهشن که وعده های تراکتور در قبال پولی که نتوستن پاداش خوش خدمتی به زنوزی بگیرن

    • عاشق پرسپولیس

      واقعا راس میگی من نمیدونستم وگرنه نمیزاشتم گل بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج