۸۶۳۲۹۵
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

نامه به روحانی برای حل نابسامانی بازار مسکن

رئیس کمیسیون عمران از نامه کمیسیون متبوعش به رئیس جمهور درباره مشکلات حوزه مسکن خبر داد.

خبرگزاری فارس: محمدرضا رضایی نماینده مردم جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از مکاتبه کمیسیون عمران مجلس با رئیس‌جمهور برای حل مشکلات بازار مسکن خبر داد.

وی افزود: رئیس‌جمهور باید شخصاً برای ساماندهی بازار مسکن اقدام کند، دولت زمین‌های زیادی در شهرهای جدید و بافت شهری دارد که باید این زمین‌ها را در اختیار انبوه‌سازان قرار دهد تا آنان در بخش تولید مسکن جدی‌تر عمل کنند و با افزایش تولید منجر به کاهش قیمت مسکن شوند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما در این نامه پیشنهاداتی را برای حل مشکلات مسکن به دولت و به ویژه وزارت راه و شهرسازی ارائه کرده‌ایم، ادامه داد: متأسفانه حوزه مسکن زیر سایه دیگر فعالیت‌های وزارت راه و شهرسازی گم شده است و مسکن در اولویت این وزارتخانه نیست و اگر وزارت مسکن تشکیل شود، حوزه مسکن قطعاً شرایط بهتری خواهد داشت.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر ضرورت اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی، اظهار داشت: یکی دیگر از پیشنهادات مطرح شده ما به دولت این است که قانون مذکور را اجرایی کنند چرا که بیش از دو میلیون و ۵۰۰ هزار واحد خانه خالی داریم که با اخذ مالیات از آن‌ها وضعیت مسکن بهبود می‌یابد.

رضایی‌کوچی با بیان اینکه باید تسهیلات مسکن افزایش یابد، تصریح کرد: باید شاخصی برای قیمت‌گذاری در حوزه مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی وجود داشته باشد تا سازمان تعزیرات بر مبنای این قیمت‌گذاری، با بنگاه‌داران و متخلفان حوزه مسکن، برخورد جدی کند.

وی در خاتمه عنوان کرد که در خصوص نابسامانی های بخش مسکن با وزیر راه مکاتبات و جلسات متعددی داشتیم و تذکرات لازم را عنوان کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا روحانی با زبان خودش میگه من تو این مملکت هیچکارم تمام اختیارات................

    • بدون نام

      چه کسی مسول وضع آشفته بازار مسکن هست مردم به ستوه آمده اند

    • سحر

      سلام توخدا بدادمستاجرها برسیدکرایه ها پول پیش زیاد آخه کسی که ماهی ۳ میلیون درامدش هست ۴ نفرهم هستن چکارکنه کرایه بده بخوره کسی به داداین مردم برسه.

    • بدون نام

      بی لیاقت ترین ربیس جمهور اسلامی ایران حسن روحانی بی لیاقت

    • مهرداد

      در این آشفته بازار قیمت مسکن نوبر هستش.فقط کسی که ملک داره میتونه ملکش رو گرون بفروشه و بده گرون برداره .والا مردم عادی با وان و حقوق و پس انداز و مسکن یکم دیگه باید فاتحه صاحب خانه شدن رو بخونن.نظارت در مملکت نیست
      وگرنه مثلا محصولی مثل پکیج ایران رادیاتور فقط نقد با قیمت دو تا سه برابر داره فروخته میشه و توجیح نرخ دلار هست .خداروشکر اسمش ایران رادیاتوره نه آمریکارادیاتور
      مردم رو روز به روز فقیر تر و ضعیف تر میکنید.لعنت بر شما

    • بدون نام

      تا دست دلالان ودلال صفتان از بازار مسکن کوتاه نشود وضعیت همین است.الان از وزیر گرفت تا پزشک گرفت تا نماینده مجلس....... همه شدن بساز بفروش.وهمشون دنبال سود کلان از این بازارهستند.وباعث شدن قیمت مسکن پایین نیاد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا لعنتتون کنه ما با ودیعه ۵ ملیون کجا بریم ؟! کجا خونه بهمون میدن باا کرایه سنگین و حقوق بازنشستگی ؟!!

    • ه.ح

      آشفتگی نیست وقتی یک نفر بتونه با یه پرشیا تو کرج ۶۰متر آپارتمان بخره دیگه آشفتگی در مسکن هست.......بله........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      از قدیم گفتن نه سیر از گرسنه خبر داره نه سوار از پیاده این وسط فقط مردم زیر بار گرونی و ودیعه و کرایه کمرشون شکست و متاسفانه واسه مسئولان مهم نیست چه اتفاقی برای مردم میفته

    • محمد

      باید یه قانونی باشه که مثلا فلان ساختمان در فلان جا مبلغ اینقدر ارزش دارد که نه هر صاحب ملکی نشه کنه بیاد بگه اره من دلم میخواد اینقدر بدم

    • بدون نام

      اقای روحانی کلید منزلت را بده به ما تابفهمی کرایه نشینی چیست چشمانت راباز کن اصلا حواست به مستاجران نیست تاکی سرت را در برف میخواهی فروکنی ای برخیز کاری بکن که لیاقت این ملت باشد دیگر شعار ووعده های پوچ کافیست اینجا بازندگی مردم ستمدیده بازی نکن ای ریس جمهور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج