جاباما
۸۶۳۳۵۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کویتونگو: جو ورزشگاه آزادی فوق‌العاده بود

جای کویتونگو، مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: بازی بسیار خوبی برابر پرسپولیس انجام دادیم و حیف شد که سه امتیاز را نگرفتیم.

خبرگزاری تسنیم: جای کویتونگو درباره بازی تیمش برابر پرسپولیس که با تساوی به پایان رسید، گفت: این یک بازی هیجان‌انگیز بود و جو ورزشگاه آزادی هم فوق‌العاده بود. ما برابر تیمی بازی کردیم که مدت‌هاست در صدر جدول قرار دارد و در این بازی هم دنبال برد بود تا قهرمانی‌اش را قطعی کند. شاید خیلی‌ها تصور دیگری از نتیجه این بازی داشتند، ولی ما خودمان را نشان دادیم و فوتبال خوبی را هم به نمایش گذاشتیم.

وی درباره گلی که در این بازی به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: آن توپ اولین موقعیت جدی بود که در بازی پیدا کردم و می‌دانستم که باید به بهترین شکل از آن استفاده کنم. خوشحالم که برای تیمم گل زدم، ولی حیف شد که سه امتیاز را نگرفتیم. ما نمایش امیدوارکننده‌ای در این بازی داشتیم و می‌توانستیم به برد برسیم.

کویتونگو درباره تصمیم داور در اعلام پنالتی به سود پرسپولیس عنوان کرد: ما تا آخرین لحظات به خوبی مقاومت کردیم، ولی متأسفانه با آن پنالتی برد را از دست دادیم. به‌هرحال این تصمیمی بود که داور گرفت و نمی‌توانم حرفی در‌ این باره داشته باشم.

مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی درباره اینکه چرا در این بازی تعویض شد، تصریح کرد: مصدومیت تنها دلیلی بود که باعث شد از زمین بیرون بیایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج