۸۶۳۳۵۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سردار کوثری: برجام توافق یک‌طرفه نیست

سردار اسماعیل کوثری، جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت: اروپایی‌ها در مدت زمان مشخص شده باید برنامه خود را در رابطه با برجام تعیین کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان: سردار اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره مهلت ۶۰ روزه شورای عالی امنیت ملی به اتحادیه اروپا بیان کرد: اروپایی‌ها در مدت زمان مشخص شده باید برنامه خود را در رابطه با برجام که چارچوب آن مشخص بوده، تعیین کنند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه ادامه داد: ما باید در این مدت زمان دو ماهه برنامه ریزی کرده و در صورت اقدام مثبتی از سوی اروپایی‌ها در چارچوب برجام و خصوصا در بخش اقتصادی تا حدی مشکل گام اول تقریبا حل می‌شود.

سردار کوثری تاکید کرد: در صورت عدم اقدام مثبت از سوی اروپایی‌ها، مسئولین ما باید در مدت زمان داده شده به آنها، برنامه خود را ارائه داده و در جهت خیلی از مسائلی که آن‌ها زیر پا گذاشتند اقدامات خودشان را اعلام کنند تا طرف مقابل بداند که برجام توافق یک طرفه نیست.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه افزود: مسئولان ما با صلابت وصراحت به اروپایی‌ها اعلام کنند که تحمل ما تا حدی است و بیش از این قابل قبول نیست. ما تا دو ماه به اروپایی‌ها مهلت دادیم تا آن‌ها به تعهداتشان عمل کنند.

سردار کوثری درباره مذاکره مجدد با اروپایی‌ها خاطر نشان کرد: مذاکره مجدد زمانی است که اروپایی‌ها گامی در جهت عمل به تعهدات شان بردارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج