۸۶۳۳۸۹
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

رصد خودروهای دیزلی از ابتدای سال جاری

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران از کنترل و رصد خودروهای دیزلی فاقد معاینه فنی از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: بیش از ۷۵۰ خودرو دیزل تاکنون ارزیابی و پایش شده‌اند.

ایسنا: معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران از کنترل و رصد خودروهای دیزلی فاقد معاینه فنی از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: بیش از ۷۵۰ خودرو دیزل تاکنون ارزیابی و پایش شده‌اند.

رصد خودروهای دیزلی از ابتدای سال جاری

محسن پورسیدآقایی با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته اقداماتی برای ارتقای معاینه فنی، رفع تقلب‌ها و تخلفات معاینه فنی خودروهای سبک انجام‌ شده است اما برای معاینه فنی خودروهای دیزلی اقدامی جدی صورت نگرفته بود، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری رصد و کنترل معاینه فنی خودروهای دیزلی با جدیت در حال انجام است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: با اجرای مرحله دوم طرح کاهش یا Low Emission Zone (محدوده کم‌آلاینده) از آبان ماه سال گذشته، کلیه خودروهای سبک و سنگین برای تردد در شهر تهران در هر ساعت از شبانه‌ روز و همه روزهای هفته باید برگه معاینه فنی داشته باشند. به‌ عبارتی‌ دیگر تست‌های معاینه فنی به‌ عنوان یک الزام زیست‌محیطی مورد توجه قرار گرفته است.

پورسیدآقایی با بیان اینکه خودروهای دیزلی که در شهر تردد می‌کنند، سهم قابل‌توجهی در انتشار آلایندگی را دارند،اظهارکرد: بسیاری از خودروهای سنگین را در سطح شهر می‌بینیم که با وجود داشتن برگه معاینه فنی، دودزا هستند.

به گفته معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۷۵۰ دستگاه خودروی دیزلی توسط اکیپ تست کنار جاده‌ای مورد ارزیابی و پایش قرار گرفته است که از این تعداد ۹ درصد فاقد معاینه فنی بودند.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک پورسیدآقایی در پایان گفت: معاینه فنی ۱۰۵ دستگاه خودرو به علت مردودی در آزمون تست آلایندگی نیز ابطال‌ شده و در مجموع ۱۶۹ دستگاه خودرو به دلیل نداشتن معاینه فنی یا مردودی در تست آلایندگی، اعمال قانون شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید معصومی نژاد

      همه شون یه طرف این سیدپورشون یه طرف اوخ اوخ اوخ...

    • بدون نام

      لاقل مشکلات سوخت را رصدکنین ببینید بیش ازیک سوم ماشینهای بارکش دیزلی بخاطرنبود سوخت خوابن.خدا نگذره ازتون از ته دل میگوییم.

    • سیدعلی ...ایزدی

      سلام، آقا اگه این بابا عقل منطقی داشت چند سال پیش قطارها سمت مشهد منفجر نمیشدند وچندتا روستا از بین نمیرفت، بعدش هم ادای خارجیا رو درآورد و با استعفای ظاهری از پاسخگوئی در رفت (کی بودکی بود من نبودم)، حالا اومده تهران را کرده قفس، طرح مرکزی، طرح زوج وفرد قدیم، طرح آلایندگی جدید،معاینه معمولی، معاینه برتر و....(ببعی ها منتظر ابتکارات جدید این بی مغز متفکر ونمونه دولت دردولت(شهرداری در وزارت کشور و و.ک در دولت)باشید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفا یک فرد جوان را به جای اقای پور سید اقایی .انتصاب و یا انتخاب نمایید.!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج