۸۶۳۵۰۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

طعنه تلخ کاپیتان آ.اس رم به مدیران باشگاه

«دنیله دروسی» کاپیتان تیم آ. اس رم که امروز جدایی قطعی خود را از این باشگاه در پایان فصل اعلام کرد در اظهارنظری عجیب مدعی شد: اگر جای مدیریت باشگاه بودم بدون تردید قرارداد بازیکنی مثل خودم را تمدید می کردم.

ایرنا: «دنیله دروسی» کاپیتان تیم آ. اس رم که امروز جدایی قطعی خود را از این باشگاه در پایان فصل اعلام کرد در اظهارنظری عجیب مدعی شد: اگر جای مدیریت باشگاه بودم بدون تردید قرارداد بازیکنی مثل خودم را تمدید می کردم.

تارنمای فوتبال ایتالیا روز سه شنبه نوشت: دروسی بدنبال عدم مطرح شدن درخواست تمدید قرارداد از سوی مقامات باشگاه رم و با وجود اینکه مدعی است هیچ مشکلی با هیچکدام از اعضای باشگاه نداشته، تابستان سال جاری باشگاه ایتالیایی را پس از ۱۸ سال ترک می کند.

طعنه تلخ کاپیتان آ.اس رم به مدیران باشگاه

با این وجود، وی در نشست خبری با طعنه به مدیریت باشگاه اظهار داشت: دوست دارم بازی کنم و کمی اختلاف عقیده مابین باشگاه و من وجود دارد اما با هیچکس مشکلی ندارم؛ یک روز با رئیس صحبت خواهم کرد؛ تصوری که از خودم و باشگاه داشتم این بود که با دست و پای بانداژ شده انتظار تمدید قرارداد داشتم.

وی ادامه داد: شرایط بدین شکل نبود اما به هرحال باید این موضوع را بپذیرم و رو به جلو حرکت کنم؛ اگر مدیر بودم بی شک قرارداد بازیکنی مثل خودم را تمدید می کردم اما حالا کاری از من ساخته نیست.

دروسی تاکید کرد: طی این سال ها هواداران نشان دادند که چه اندازه مرا دوست دارند و من هم متعاقبا چنین انتخابی کردم و این عشق و علاقه را با یک جام خیالی که به هیچ عنوان معلوم نیست با رفتنم از باشگاه آن را به دست می آورم یا نه، عوض نمی کنم.

وی افزود: در عرض سه یا چهار سال این فرصت را داشتم که به تیم های دیگر بروم؛ تیم هایی که شانس کسب جام آنها به مراتب بیشتر از رم بود اما ما همدیگر را انتخاب کردیم و اگر من رفتن را ترجیح می دادم یا برعکس هواداران می گفتند «دروسی چه سودی برای تیم دارد؟» یا «ما اینیستا و بردن جام های بیشتر را ترجیح می دهیم» بی شک تراژدی بی نهایت غم انگیزی رخ می داد.

کاپیتان رم تصریح کرد: در تجارت قانونی وجود دارد: برخی استطاعت خرید یک اتومبیل را دارند و برخی دیگر تنها می توانند نوع خاصی از اتومبیل را خریداری کنند؛ از این رو باشگاه را سرزنش نمی کنم؛ وارد بُعد مالی قضیه نمی شوم اما امیدوارم رم در ورزشگاه جدیدش قدرتمند شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج