جاباما
۸۶۳۵۱۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

افت امتیازگیری برانکو برای قهرمانی؛ منفیِ ۵ امتیاز!

اولین قهرمانی برانکو در پرسپولیس با ۶۶ امتیاز به دست آمده بود. این تیم برای دومین قهرمانی ۶۴ امتیاز کسب کرد و این فصل هم نهایتا با ۶۱ امتیاز می‌رسد.

وبسایت نود: سه فصل است که در پایان لیگ هیچ تیمی نتوانسته بیشتر از پرسپولیس امتیاز جمع کند. شاگردان برانکو در حالی در این سه فصل بیشترین امتیاز لیگ را کسب کرده‌اند که در فصل اول، به خاطر تفاضل گل کمتر، جام قهرمانی را به استقلال‌خوزستان هدیه دادند و سپس دو فصل متوالی قهرمان شدند.

پرسپولیسی‌ها در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ هجدهم هم جدی‌ترین شانس قهرمانی هستند. این تیم فقط در صورتی قهرمانی این فصل را از دست می‌دهد که در دیدار هفته پایانی به پارس‌جنوبی‌جم ببازد و سپاهان هم استقلال‌خوزستان را شکست دهد. با توجه به اینکه پرسپولیس در این فصل فقط یک شکست در کارنامه‌اش ثبت شده، شانس بالایی برای نباختن به پارس‌جنوبی‌جم دارد و احتمالا در قهرمانی لیگ هت‌تریک می‌کند.

افت امتیازگیری برانکو برای قهرمانی؛ منفیِ ۵ امتیاز!

البته امتیازات پرسپولیس در این‌ سال‌ها یک روند سقوطی داشته است. برانکو اولین فصلی که پرسپولیس را طبق نظر خودش بست، این تیم 21 امتیاز نسبت به فصل قبلش بیشتر جمع کرد. سپس این تیم باز هم اوج گرفت و در لیگ شانزدهم به 66 امتیاز رسید.

در آن فصل پرسپولیس به قدری امتیاز جمع کرد که دیگر تفاضل گل هم نتواند جام را از این تیم بگیرد. دومین قهرمانی پرسپولیس با 64 امتیاز به ثبت رسید. هر چند که این تیم نسبت به لیگ هفدهم، دو امتیاز کمتر کسب کرد، ولی باز هم دست هیچ مدعی به این تیم نرسید و برانکو در کسب قهرمانی لیگ برتر دابل کرد. پرسپولیس در این دو قهرمانی به قدری مقتدر بود که پیش از هفته پایانی، صدرنشینی‌اش را قطعی می‌کرد.

در این فصل ولی امتیازات پرسپولیس باز هم افت کرد. شاگردان برانکو در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ با 58 امتیاز در صدرجدول هستند. پرسپولیس به عنوان شانس اول قهرمانی لیگ، حتی اگر این بازی را هم ببرد به 61 امتیاز می‌رسد و یعنی در بهترین شرایط هم 3 امتیاز کمتر از قهرمانی قبلی‌اش و 5 امتیاز کمتر از دو فصل قبل کسب کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیمان

      وحید امیری صادق محرمی محسن مسلمان مهدی طارمی فرشاد احمد زاده اونوقت خیلی قویتر بود

    • بدون نام

      بله با این داوری ها...پرسپولیس باید هم قهرمان شود...!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج