جاباما
۸۶۳۵۳۰
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

لاوروف: با پمپئو اختلافات زیادی درباره برجام داریم

وزیر خارجه روسیه و وزیر خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری مشترک روز سه‌شنبه درباره مسائل مختلف اظهارنظر کردند.

خبرگزاری فارس: «سرگئی لاوروف»، وزیر امور خارجه روسیه و «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا در یک کنفرانس خبری مشترک در شهر سوچی شرکت کردند.

وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه تنش در روابط مسکو و واشنگتن تاثیری منفی بر جهان داشته خواستار حفظ کانال‌های ارتباطی میان دو طرف برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها شد.

لاوروف: با پمپئو اختلافات زیادی درباره برجام داریم

لاوروف گفت که در گفت‌وگوی دوجانبه درباره ایران و ونزوئلا با پامپئو رایزنی کرده است. او گفت که مردم ونزوئلا بایستی خودشان درباره آینده خودشان تصمیم بگیرند.

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه تصریح کرد که در نشست دوجانبه امروز با پامپئو اختلافات زیادی در خصوص برجام داشته است. او به رغم این ابراز امیدواری کرد امکان حصول توافق میان طرفین وجود دارد.

لاوروف گفت: «درباره وضعیت پیرامون برجام و اطمینان از حفظ ماهیت صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران صحبت کردیم. در اینجا اختلافات زیادی داریم، اما اینکه درباره این موضوع صحبت می‌کنیم و رایزنی‌ها بر سر آن را ادامه می‌دهیم به ما امید می‌دهد که می‌توانیم به توافقات مشخصی دست پیدا کنیم.»

«برنامه جامع اقدام مشترک» یا برجام، تیرماه سال ۱۳۹۴ میان ایران و پنج کشور عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل (آمریکا، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) به علاوه آلمان (موسوم به گروه ۱+۵) حاصل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایران،غیرروسیه ،تامین کننده مستقل نفت می تواند برای قدرت هایی نظیرچین-هندوژاپن وشرقی آسیاباشد،آمریکا خیلی دوست که دارد که تمام کشورهای صادرکننده نفت،در دست داشته باشدوبااینکار فاتحه چین-هند و...خوانده خواهدشد!پس چین-هند وحتی ژاپن وبقیه دنیا واروپا ازایران حمایت کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج