جاباما
۸۶۳۵۴۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

صنیعی‌فر: کی گفته جلالی فصل بعد نیست؟

فرهاد صنیعی‌فر، مالک باشگاه نساجی گفت: ما هنوز تصیمی برای فصل بعد نگرفته‌ایم و فعلاً هیچ چیز مشخص نیست.

خبرگزاری تسنیم: فرهاد صنیعی‌فر، مالک باشگاه نساجی درباره بحث برکناری فرهاد کوچک‌زاده، سرپرست و حمید مطهری، مربی تیم نساجی اظهار داشت: چیز خاصی نیست، برکنار شده‌اند، همین!

وی در مورد اینکه برکناری کوچک‌زاده به دلیل عدم ممانعت از حضور مطهری بر سر تمرین بوده است، گفت: نمی‌دانم، از این موضوع خیلی اطلاعی ندارم. این مسائل با کاظمی (قائم مقام باشگاه نساجی) هماهنگ شده است. من این روزها به دلیل ماه رمضان کم کار می‌کنم و خیلی در جریان این موضوعات نیستم!

صنیعی‌فر: کی گفته جلالی فصل بعد نیست؟

مالک باشگاه نساجی در پاسخ به این پرسش که «با توجه به اتفاقات رخ داده قطعاً مجید جلالی در پایان فصل از تیم نساجی جدا خواهد شد؟»، گفت: هنوز ما هیچ تصمیمی نگرفته‌ایم. اصلاً به طور کلی تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ایم. چه کسی گفته است جلالی فصل بعد نیست؟ با رفتن یا آمدن یک نفر قرار نیست چنین اتفاقاتی بیفتد. ما چند وقت پیش هم در مورد جلالی و بازیکنان صحبت کردیم. اصلاً چنین بحثی نیست، به خاطر یک کمک مربی که نمی‌توانیم همه چیز را تغییر دهیم.

«فرهاد کوچک‌زاده مدعی شده است عده‌ای با او تماس گرفته‌ و گفته‌اند اگر مطهری در تمرین باشد آنجا را به‌هم می‌ریزند». صنیعی‌فر در واکنش به طرح این موضوع گفت: من این حرف را زده‌ام؟ چه کسی گردن کلفتی کرده است؟! بگویند تا ما هم بشناسیم! من نمی‌دانم چرا این افراد نصفه صحبت می‌کنند!

اگر کسی حرفی زده نام او را بگویند. خدا را شکر نساجی یک باشگاه باکلاس است و هواداران بافرهنگی دارد. این کارها در شخصیت ما نیست، قطعاً در شخصیت خودشان است که این حرف‌ها را زده‌اند. ما اصلاً چنین چیزی نداریم که از عده‌ای بخواهیم تا کسی را بزند. راجع به فرهنگ و ورزش با من صحبت کنید. این صحبت‌ها به من ارتباطی ندارد که وارد آن شوم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      جناب جلالی گفتند که برای سال بعد صحبتی بااونشده ،وچون شما عرق کیسه کشی دارید ،دستیارش حمید مطهری که پرسپولیس است کنار گذاشتید ،وسیاستتان یک بام ودوهواست ،اگرجلالی ته دلش می خواست بماند با این ادا و اطوار شما عطایتان را به لقایتان می بخشد ومی رود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج