جاباما
۸۶۳۵۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ماجرای انتقال پوگبا به رئال؛ امیدها و موانع

پل پوگبا به شدت خواهان انتقال به رئال مادرید است.

وبسایت نود: ایندیپدنت طی گزارشی ابعاد انتقال احتمالی پوگبا را به رئال مادرید بررسی کرده است. این رسانه در حالی این گزارش را منتشر کرده که مدعی است رئال مادرید اولین قدم ها را برای خرید پوگبا برداشته و این ستاره فرانسوی خود نیز خواهان انتقال به مادرید است.

زین الدین زیدان به شدت تمایل دارد تا در تابستان ۲۰۱۹، پل پوگبا را به جمع بازیکنان تیمش اضافه کند، پل پوگبا خود نیز به حضور در مادرید فکر می کند و علاقه دارد تا با ترک الدترافورد راهی برنابئو شود. در عین حال، اگرچه اولویت اصلی یونایتد حفظ پوگبا بوده و هست، ولی با مشاهده تمایل این بازیکن برای جدایی و همچنین اثرگذاری کمتر از برآورد این ستاره چه در زمینه تجاری و چه از منظر فنی، یونایتد نیز به فروش وی فکر می کنند.

ماجرای انتقال پوگبا به رئال؛ امیدها و موانع

اما در راه انتقال پوگبا به مادرید، موانع متعددی وجود دارد. در سمت رئال مادرید، مقامات باشگاه تصور می کنند اریکسن گزینه بهتر و جذاب تری نسبت به پوگبا به خصوص از لحاظ فنی است. به خصوص که جذب وی نیز ارزان تر و آسان تر است. اما زیدان به جذب پوگبا علاقه دارد.

منچستریونایتد هم هرچند با موضوع فروش پوگبا همچون قبل مخالف نیست ولی برای فروش این بازیکن حدود 150 میلیون پوند طلب می کند. در عین حال نباید فراموش کرد که محرومیت رایولا مدیربرنامه پوگبا، تا 9 آگوست ادامه دارد. یعنی تا یک روز بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در لیگ برتر. هر چند یونایتد بعد از آن تاریخ نیز می تواند همچنان بازیکنانی را به فروش برساند ولی این خود نیز می تواند در سرنوشت پوگبا تاثیرگذار باشد.

موضوع دیگر نیز دستمزد درخواستی پوگبا است، پوگبا می خواهد در مادرید 500 هزار پوند در هفته حقوق بگیرد و پردرآمدترین بازیکن جهان شود، اما مبلغ انتقال پوگبا و رقم درخواستی این ستاره برای دستمزد، کار رئال مادرید را سخت کرده است. رئال مادرید امیدوار بود بتواند بخشی از هزینه انتقال را از طریق ترانسفر یک بازیکن به یونایتد جبران کند ولی به نظر می رسد واران ماندنی است، موضوع خروج کروس هم منتفی شده است و یونایتد نیز دیگر به گرت بیل علاقه‌مند نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج