۸۶۳۵۷۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

پسر فوق‌العاده بوندس‌لیگا و خرید جدید رئال

خرید فصل آینده رئال مادرید چشم‌ها را خیره کرده است.

سایت نود: حکایت جنگ ، حکایت تلخ تاریخ است. حکایت ویرانی برای هیچ. حکایت خاکستر شدن آرزوها.

قصه صلح اما قصه شکوفا شدن است. قصه تولد آرزوها از دل همان خاکستر.تولد آرزوها و آدمهایی که می توانند خاطرات یک نسل جنگ زده را به رویای اسطوره داشتن وصل کنند.امید در تاریخ ماندگار شدن به اسم و رسم بهتری.

شکوفایی از دل جنگ

شهرهای صربستان هنوز از جنگهای ۳ ساله داخلی رنگ و روی آبادی نگرفته بود که در روستایی حومه «بیه لینا» ستاره‌ای به نام لوکا یوویچ متولد شد؛ ۲۳ دسامبر ۱۹۹۷؛ ستاره ای که ۵ سالگی پا به توپ شد، ۸سالگی به تیم جوانان ستاره سرخ بلگراد وارد شد و در اولین بازی حرفه ای خود برای ستاره سرخ با ۱۶ سال و ۵ ماه و ۵ روز رکورد دژان استانکویچ را در باشگاه شکست و خیلی زود مسیر پیشرفت خود را از بلگراد به لیسبون و بعد هم فرانکفورت طی کرد تا با ۲۰ سال سن جوان ترین بازیکن تاریخ بوندس لیگا باشد که در یک بازی خانگی ۵ گل به ثمر می‌رساند؛

پسر فوق‌العاده بوندس‌لیگا و خرید جدید رئال

هرچند به صورت قرضی. تک گل او برای اینتراخت و به اینتر، هم تیم را به یک چهارم نهایی لیگ اروپا برد و هم باعث شد اینتراخت اولین باشگاه آلمانی ای باشد که رکورد 8 بازی برده پی در پی در یک فصل لیگ اروپای ۲۰۱۸-۲۰۱۹ را از آن خود می‌کند.

بازیکن پرمشتری

ستاره درخشیدن گرفته و حالا باشگاههای مهم اروپایی مثل بایرن مونیخ، رئال مادرید، حتی لیورپول به دنبال حریص ترین مهاجم اروپایی این روزها هستند.آمار بازی های لوکا یوویچ در بوندس لیگا نشان می دهد لقب الماس ۲۱ ساله ، اتفاقی نیست؛

بازیکن دوپایی که با قدرت خاصی توپ را جلو می‌برد، تمام عیار است و کابوس هر تیمی و به قول هم تیمیاش، فیلیپ کاستیچ «باورنکردنی». یوویچ از ۱۷ گلی که در 30 مسابقه بوندس لیگا به تور دروازه ها نشانده، ۸ گل را با پای چپ، ۶ گل را با پای راست و 3 گل را با ضربه سر زده. ۴.۴ شوتهایش تبدیل به امتیاز شدن و سه چهارم موقعیتهای بزرگش را تبدیل به گل کرده که 5گل روی ضد حمله بوده؛ ضدحمله هایی که یوویچ را وادار می کردند با سرعت ۲۱ مایل ، چیزی در حد رونالدو در یوونتوس، توپ را به سمت دروازه ببرد و کار را تمام کند.

لوکا با تیزپایی و با میانگین دوندگی ۶۰۱ مایل در هر مسابقه مدافعان تیم حریف را تسلیم می‌کند. در هر صورت بین همان مدافعان راه نفوذی پیدا میکندو در این مواقع تنها گزینه انتخابی تیم حریف غیر از خطا کردن چیز دیگری نیست.آمار ۵۶ دریبل ، ۲۵ دریبل موفق، و ۲۹ خطایی که روی یوویچ شده و میانگین ۳۸.۶ تماس در هر مسابقه کافی است تا شک نکنیم ستاره ۲۰ گله اروپا کار خودش را تحت نظر آدی هاتر به خوبی انجام داده و در مسیر تبدیل شدن به بازیکنی کامل است.

عملکرد خوب این بازیکن صرب باعث شده تا او هم یکی از ستارگان جذاب فصل داغ نقل و انتقالات در تابستان امسال باشد.باید دید پیراهن رئال مادرید فصل آینده تا چه اندازه به تن او خوش می‌نشیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ظاهرا آمارش خوبه اما امباپه نمیشه

    • بدون نام

      هر چی باشه از پنالدو که بهتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج